Scroll Top

برای جلوگیری از پیری دست به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

چه کسی دوست ندارد دست هایش جوان تر به نظر برسد؟ علائم پیری می تواند ابتدا از دست ها شروع شود. پوست دست که نسبت به سایر قسمت های بدن حساس تر است، می تواند به سرعت چروک و خشک شود. خشکی دست ها می تواند سن شما را آشکار کند و حتی شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان دهد. برای اینکه دست های خود را جوان تر نشان دهید، باید به توصیه های مراقبت از دست ما گوش دهید.

2. بعد از مانیکور از دست های خود مراقبت کنید

حتماً باید بعد از مانیکور به دست‌ هایتان مرطوب‌ کننده بزنید. به خصوص اگر دست های خشک دارید، کرم دست Kiehl’s Ultimate Strength Hand Salve Hand Cream از مخلوط روغن های گیاهی و روغن میوه زیتون به دست می آید. کرم دست کیلز که تقریباً مانند یک دستکش در برابر از دست دادن رطوبت عمل می کند، از دست ها در برابر عوامل محیطی محافظت می کند و دست های بسیار خشک را مرطوب می کند. فرآیند هایی مانند آب گرم، صابون، روغن های معطر، سوهان ناخن و لاک ناخن که در مانیکور استفاده می شود می تواند منجر به خشکی دست شود. 

پیشنهاد سردبیر: کوتاه کردن تل ها با قیچی در حین انجام مانیکور نیز می تواند باعث خشک شدن دست شود. به همین دلیل، باید به جای بریدن کوتیکول ها، از ناخن های خود با فشار دادن آنها به عقب مراقبت کنید.

4. از آب داغ دوری کنید

خشکی دست ها ممکن است دلیل چین و چروک های ظریف روی دستان شما باشد. شما باید تماس آب داغ را که باعث خشکی دست می شود تا حد امکان کاهش دهید. اگر مجبورید مرتب دستان خود را بشویید، باید از آب گرم استفاده کنید. به جای صابون های معمولی که دستان شما را خشک می کنند، باید صابون هایی با خاصیت مرطوب کنندگی را ترجیح دهید. بعد از شستن دست ها حتماً باید آنها را با کرم دست مرطوب کنید. اگر نیاز به شستن دست هایتان در بیرون دارید، توصیه می‌کنیم یک کرم دست همراه خود داشته باشید.

1. دست های خود را مرتب مرطوب کنید

مهمترین عامل پیری زودرس پوست دست، خشکی است. پوست خشک دست، پیرتر و سفت تر از آن چه هست به نظر می رسد. اگر می‌خواهید دست‌هایتان پیرتر از آنچه هستند به نظر نرسند، باید مرتباً آن ‌ها را مرطوب کنید. هنگام مرطوب کردن دست ها، باید کرم های دستی را انتخاب کنید که حاوی اسید هیالورونیک هستند و خاصیت ترمیم کنندگی دارند. کرم دست CeraVe با ترمیم دست های خشک و ترک خورده به تقویت سد پوستی کمک می کند. کرم دست CeraVe با داشتن 3 سرامید ضروری با مرطوب کردن شدید پوست دست از پیری زودرس جلوگیری می کند. ویژگی مورد علاقه ما در این کرم دست، فناوری آزاد سازی کنترل شده آن است. بنابراین، پس از استفاده از کرم دست، دستان شما در طول روز مرطوب می مانند. پیشنهاد می کنیم از کرم دست CeraVe که احساس چربی و چسبندگی به جا نمی گذارد، در مراقبت روزانه دست استفاده کنید.

3. از دستان خود در برابر نور خورشید محافظت کنید

دستان شما به اندازه صورت شما در طول روز در معرض نور خورشید هستند. برای جلوگیری از این امر، بدون در نظر گرفتن تابستان یا زمستان، باید به دست های خود ضد آفتاب بزنید. ما کرم ضد آفتاب La Roche Posay Anthelios UVMune SPF50 را توصیه می کنیم. یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع و با محافظت بالا که به مرطوب کردن پوست حساس و خشک کمک می کند. این ضد آفتاب مناسب برای دست، ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB، از پوست دست در برابر مشکلات ناشی از اشعه مادون قرمز-A  و آلودگی محافظت می کند. به لطف این کرم ضد آفتاب که در برابر آب و تعریق مقاوم است، دستان شما در برابر آسیب های خورشید محافظت می شوند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر