Scroll Top

پس از انجام تاتو چگونه باید از پوست خود مراقبت کنید؟

 

بالاخره خالکوبی که مدتها بود رویای آن را داشتید، انجام دادید! خالکوبی می تواند یک روند دردناک و ظریف باشد، اما مطمئن باشید زمانی که روند بهبودی خالکوبی رعایت شود، بسیار بهتر به نظر می رسد. پس از انجام خالکوبی، نباید از برخی مراحل مراقبتی برای کمک به بهبود سریعتر آن صرفنظر کنید. برای اینکه رنگ های تاتو پر جنب و جوش به نظر برسند و پوست شما خشک نشود، پیشنهادهای بسیار خوبی برای شما خواهیم داشت. مراقبت از تاتو چگونه انجام می شود؟ بعد از خالکوبی چه محصولی را باید روی پوست خود اعمال کنید؟ کسانی که در نظر دارند یا تاتو انجام داده اند باید مراحل این مقاله را دنبال کنند.

در طول روز به شدت مرطوب کنید

پس از انجام تاتو، پوسته پوسته شدن روی پوست ایجاد می شود و زمانی که این پوسته ها می افتند، تاتو ظاهر می شود. هر چه بعد از خالکوبی بهتر از پوست خود مراقبت کنید و با شدت بیشتری مرطوب کنید، سریعتر نتایج بهبودی را خواهید دید. هنگامی که از خالکوبی خود به خوبی مراقبت می کنید، متوجه خواهید شد که رنگ های خالکوبی زنده تر به نظر می رسند و این سرزندگی را برای سالیان طولانی حفظ می کنند. کرم مرطوب کننده CeraVe یکی از بهترین کرم هایی است که ما برای مرطوب کردن تاتو توصیه می کنیم. دلیل مناسب بودن کرم CeraVe برای پوست های تاتو شده این است که حاوی 3 سرامید ضروری و اسید هیالورونیک است! بنابراین، به ترمیم سد پوستی کمک می کند و می تواند پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه دارد. تکنولوژی Controlled Release این اطمینان را می دهد که مواد موثره برای مدت طولانی روی پوست باقی می مانند و تا 24 ساعت روی پوست خود احساس خشکی نمی کنید. توصیه می کنیم کرم مرطوب کننده خود را هر 3 تا 4 ساعت پس از انجام تاتو تجدید کنید. علاوه بر این، باید در سه روز اول محل خالکوبی را با آب استریل شده تمیز کنید و با حوله های یکبار مصرف رطوبت را بگیرید.

از روغن های تسکین دهنده استفاده کنید

پس از انجام تاتو، به روغن های مراقبتی نیاز دارید که به سرعت جذب پوست شما می شوند. اگر به دنبال روغنی هستید که پوست شما را تغذیه کند، از آن مراقبت کند و آن را به صورت مخملی نرم کند، ما روغن بدن Kiehl’s Creme De Corps Nourishing Dry Body Oil را به شما پیشنهاد می کنیم. روغن کیلز با اسکوالن و روغن هسته انگور پوست خالکوبی شده را ترمیم و به شدت تغذیه می کند. پس از انجام خالکوبی، توصیه می کنیم 1 تا 2 بار در روز از این روغن استفاده کنید تا این ناحیه خشک نشود و زمان بهبودی تسریع شود.

پیشنهاد سردبیر: برای کسانی که قصد خالکوبی دارند، ماه های زمستان و پاییز را توصیه می کنیم. پس از انجام تاتو، باید از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید و به مدت دو هفته از شنا در دریا یا استخر خودداری کنید. اگر در تابستان خالکوبی می کنید، باید زیاد مرطوب کنید، با روغن ها از آن مراقبت کنید و هنگام بیرون رفتن روی تاتو را با لباس بپوشانید.

از خالکوبی خود در برابر نور خورشید محافظت کنید

خالکوبی را با فیلم استرچ ببندید، هدف از این کار محافظت از پوست و جلوگیری از ارتباط خالکوبی با عوامل خارجی پس از انجام تاتو است. در این پروسه حتما باید هر ۴ ساعت یکبار فیلم استرچ را تمدید کنید. زیرا بلافاصله پس از خالکوبی ممکن است خونریزی رخ دهد که خطر عفونت و رشد باکتری را به همراه دارد. فاکتور آفتاب یکی از مهمترین مسائل در مراقبت از تاتو است. مخصوصاً کسانی که خالکوبی های رنگی دارند باید از تاتو در برابر نور خورشید محافظت کنند تا زنده بودن رنگ ها حفظ شود. کرم La Roche Posay Cicaplast Baume B5 SPF50 با اثر ترمیم کننده به بهبود سریع خالکوبی کمک می کند و به لطف SPF50 از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. بالم ترمیم کننده سیکاپلاست با تاثیر آب و مواد معدنی غنی موجود در آن به تسکین، تقویت و تغذیه پوست کمک می کند. این کرم مراقبتی را که مناسب پوست های حساس است می توانید روزانه روی تاتو بزنید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر