Scroll Top

توصیه های سرم صورت برای پوست حساس

 

ما توصیه هایی برای بهترین سرم های صورت جهت پوست حساس را جمع آوری کرده ایم! سرم های ویتامین C، سرم های اسید سالیسیلیک، سرم های لک و سرم های چین و چروک واقعاً تفاوت زیادی در مراقبت از پوست ایجاد می کنند. اما وقتی صحبت از پوست حساس می شود، تردید در استفاده از سرم های صورت کاملاً طبیعی است. ممکن است از این بترسید که سرم صورت روی پوست شما واکنش نشان دهد و ممکن است نتوانید ریسک اعمال مراقبت های مورد نظر خود را بپذیرید. در این مقاله بهترین سرم های صورت برای پوست های حساس را گردآوری کرده ایم. در اینجا سرم های مناسب برای پوست های حساس وجود دارد که هم پوست را تسکین می دهد و هم به خوبی مراقبت می کند!

توصیه سرم لک برای پوست های حساس

اگر هم پوست حساس و هم مستعد آکنه دارید، انتخاب سرم مناسب برای از بین بردن آثار و لک های ناشی از مشکلات پوستی بسیار مهم است. اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک بهترین مواد برای پوست های مستعد آکنه با جوش های سرسیاه و لک هستند، اما پوست های حساس اغلب از استفاده این مواد خودداری کنند. سرم La Roche Posay Effaclar با فرمول حاوی اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک و نیاسینامید بر روی عیوب، لکه ها و منافذ مسدود شده پوست بسیار موثر است. این مواد ظاهر عیوب و لک های روی پوست را کاهش می دهند و در عین حال با نیاسینامید و آب معدنی به تسکین پوست کمک می کنند. به طور خلاصه، اگر می خواهید از شر لکه ها خلاص شوید، باید بدانید که سرم Effaclar برای پوست های حساس نیز مناسب است.

توصیه سرم ویتامین C برای پوست های حساس

یکی از موادی که پوست های حساس بیشتر از استفاده از آن می ترسند ویتامین C است. پوست حساس می تواند به مواد اسیدی مورد استفاده در مراقبت از پوست واکنش نشان دهد. مخصوصاً زمانی که سرم های ویتامین C برای اولین بار استفاده می شوند، می توانند برای مدت کوتاهی روی تمام پوست ها احساس گزگز و خارش ایجاد کنند. البته وقتی صحبت از پوست حساس می شود، علائمی که طبیعی تلقی می شوند و در واقع نشان می دهند که محتوای سرم کار می کند، می تواند آزاردهنده باشد. بنابراین، سرم ویتامین C که می توانید برای پوست های حساس استفاده کنید نیز باید حاوی موادی باشد که پوست را تسکین دهد. سرم ویتامین C خالص La Roche Posay با فرمول حاوی نوروسنسین به آرامش پوست کمک می کند. در حالی که ویتامین C و اسید سالیسیلیک موجود در فرمول این سرم به از بین رفتن چین و چروک و بافت ناهموار پوست کمک می کند، محتوای نوروسنسین موجود در آن از احساس ناراحتی مانند سوزش و خارش که معمولاً پوست های حساس از آن شکایت دارند، جلوگیری می کند. این سرم ویتامین C که می تواند به راحتی توسط پوست های حساس استفاده شود، مراقبت ضد پیری فوق العاده ای ایجاد می کند و درخشندگی پوست را آشکار می کند.

توصیه سرم هیالورونیک اسید برای پوست های حساس

هیالورونیک اسید ماده ای است که می تواند به راحتی برای انواع پوست به خصوص برای پوست های حساس استفاده شود. اگر می خواهید یک مراقبت ضد پیری خوب برای پوست حساس خود انجام دهید، می توانید سرم La Roche Posay Hyalu B5 را انتخاب کنید. دو نوع مولکول اسید هیالورونیک موجود در فرمول این سرم روی خطوط ریز و چین و چروک پوست موثر بوده و پوست را پرتر و انعطاف پذیرتر نشان می دهد. همچنین با ویتامین B5 و مادکازوزید موجود در فرمول خود به ترمیم سد پوستی کمک می کند. این سرم اسید هیالورونیک که به وضوح پوست را مرطوب و سفت می کند، به محض استفاده پوست را نرم و شاداب می کند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر