Scroll Top

پوستی درخشان داشته باشید!

 

ای کاش پوست ما همیشه مثل دوران کودکی ما روشن و درخشان می ماند. متأسفانه با افزایش سن و گذشت زمان، درخشش پوست شروع به محو شدن می کند. هنگامی که کاربردهای آرایشی نامناسب به آن اضافه می شود، پوست به طور ناگهانی ظاهری کدر، خشن و لکه دار به خود می گیرد. پس چه باید کرد؟ در واقع، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای حفظ درخشندگی پوست خود انجام دهید. با روتین مراقبت از پوست و محصولات مراقبتی مناسب، می توانید همیشه پوست خود را مانند یک نوزاد نگه دارید.

چگونه پوست می درخشد؟

زندگی پر استرس، بی خوابی، کاربردهای آرایشی اشتباه، رژیم غذایی نامنظم و … همگی از جمله عواملی هستند که باعث کدر شدن پوست می شوند. بنابراین، برای روشن و درخشان شدن پوست چه باید کرد؟ ما برخی از برنامه ها را در لیست زیر قرار داده ایم.

سالم بخورید: با مصرف کافی سبزیجات، میوه ها و پروتئین، سلامت پوست شما راحت تر خواهد بود. هنگامی که غذاهای شیرین و آماده را در رژیم غذایی خود به حداقل برسانید و با غذاهای فیبری حاوی ویتامین ها و مواد معدنی تغذیه کنید، پوستی درخشان خواهید داشت.

به طور منظم بخوابید: اگر مقاله زیبای خفته ما را مطالعه کرده باشید اکنون می دانید که پوست در شب بیشتر خود را تجدید می کند. به همین دلیل، به خواب رفتن در زمانی که بازسازی سلولی آغاز می شود، به ناپدید شدن بسیاری از مشکلات پوستی از جمله ظاهر رنگ پریده پوست کمک می کند.

مایعات فراوان مصرف کنید: یکی از بزرگترین عواملی که پوست را روشن می کند آب است. زیرا تقریباً 60 درصد بدن ما از آب تشکیل شده است. مصرف آب کافی در طول روز مشکل چین و چروک پوست، خشکی و کدر شدن پوست را برطرف می کند. به همین دلیل مصرف 1.5-2 لیتر آب در روز برای داشتن پوستی درخشان مهم است.

از روتین مراقبت از پوست صرف نظر نکنید: اگر می خواهید پوستتان با سلامتی بدرخشد، باید به فکر روتین مراقبت از پوست باشید. علاوه بر مراحل پاکسازی، تونیک و مرطوب کننده، پوست شما که هفته ای یکبار با لایه برداری و ماسک از آن حمایت می کنید، ظاهر بسیار صاف تری خواهد داشت و روشن تر به نظر می رسد.

به سراغ ویتامین های روشن کننده پوست بروید: در نهایت، می توانید با روی آوردن به محصولات مراقبت از پوست که حاوی ویتامین های مفید برای پوست هستند، از درخشندگی پوست خود حمایت کنید. بیایید این ویتامین ها را مصرف کنیم: ویتامین E به عنوان ذخیره کننده رطوبت عالی است. از خشکی پوست جلوگیری می کند. از پوست در برابر علائم پیری و اشعه خورشید محافظت می کند. ویتامین A باعث ترمیم بافت پوست می شود. در سفت شدن پوست نیز موثر است. ویتامین B عملکرد موثری در جلوگیری از ایجاد آکنه دارد. همچنین به پوست درخشندگی طبیعی می بخشد. ویتامین C این یکی از اولین ویتامین هایی است که در مورد پوست روشن به ذهن می رسد. این ویتامین که در برابر لک های پوستی بسیار موثر است، رنگ پوست را یکدست کرده و سیاهی دور چشم را از بین می برد و باعث درخشندگی پوست می شود.

تمام این مواردی که در بالا فهرست کرده ایم نشان می دهد که باید خود را تا حدی تحت مسئولیت قرار دهید تا پوستتان روشن به نظر برسد. به هر حال، زیبایی بدون تلاش وجود ندارد. حالا بیایید به محصول مورد علاقه ماسک روشن کننده صورت برسیم…

با ماسک صورت گارنیر بدرخشید!

و در نهایت، وقت آن رسیده است که با ماسک روشن کننده پوست گارنیر آشنا شویم. Garnier Skin Active Vitamin C Sheet Mask حاوی درصد بالایی از ویتامین C و اسید هیالورونیک است که در اولین استفاده می تواند تاثیر مشهودی روی پوست ایجاد کند. این ماسک که تنها در 15 دقیقه اثر بمب رطوبتی روی پوست ما ایجاد می کند، مراقبتی معادل یک بطری سرم را ارائه می دهد. به لطف ویتامین C، رنگ پوست ما را یکدست می کند و به آن درخشندگی می بخشد و با اسید هیالورونیک و فرمول شیری خود، پوست را کاملاً مرطوب کرده و لطافت به پوست ارائه می دهد. ماسک ورقه ای گارنیر که با فرمول گیاهی خود دل ما را به دست آورد، محصولی است که با خیالی آسوده آن را به افرادی که به دنبال ماسکی برای روشن کردن پوست خود هستند توصیه می کنیم.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر