Scroll Top

ماسک زیر چشم چیست؟ چه کاربردی دارد؟

 

ما هر آنچه را که باید در مورد ماسک های دور چشم و زیر چشم بدانید را به شما می گوییم! همانطور که همیشه می گوییم، ناحیه چشم نیاز به مراقبت بسیار بیشتری نسبت به بقیه پوست دارد. ماسک های زیر چشم برای مرطوب کردن ناحیه چشم که بسیار نازک تر و حساس تر است به کمک ما می آیند. شما در جای مناسبی هستید تا بفهمید ماسک زیر چشم چیست و چه کاربردی دارد! پس از خواندن این مقاله و دریافت بهترین توصیه های ماسک چشم، کانتور چشم عالی خواهید داشت.

ماسک زیر چشم چیست؟

همانطور که برای مراقبت از پوست خود ماسک می زنیم، ماسک های چشم نیز مراقبت های ویژه ای را از اطراف چشم ارائه می دهند. در حالی که ماسک های طبیعی چشم را می توان در خانه استفاده کرد، اما می توان با کاغذ و ماسک های سیلیکونی زیر چشم مراقبت های موثری انجام داد.

ماسک چشم چه کاربردی دارد؟

تمرکز ماسک های دور چشم و زیر چشم، مرطوب کردن شدید ناحیه چشم است. خطوط ریز ناشی از کمبود رطوبت را از بین می برد، به دور چشم رطوبت می بخشد و آن را روشن تر و متراکم تر نشان می دهد. علاوه بر این، ماسک های زیر چشم حاوی ویتامین C به روشن شدن سیاهی زیر چشم کمک می کند. آنها همچنین کیسه های زیر چشم و پف چشم را از بین می برند.

چه زمانی از ماسک زیر چشم استفاده کنیم؟

ماسک های چشم در مواقعی که کم خواب هستید نجات دهنده شما خواهند بود. جدای از آن، اگر احساس می کنید که ناحیه دور چشم شما کم آب شده است، می توانید از ماسک زیر چشم استفاده کنید. با استفاده از ماسک چشم 1-2 بار در هفته، می توانید از مرطوب شدن این ناحیه اطمینان حاصل کنید. جدای از آن، می توانید هر زمان که خواستید، هنگام بیدار شدن از خواب، بعد از دوش گرفتن، شب قبل از خواب یا هنگام کار، ماسک زیر چشم را بزنید.

چگونه از ماسک چشم استفاده کنیم؟

پاکسازی پوست مانند ماسک های صورت یک ضرورت قبل از ماسک چشم است. قبل از تهیه ماسک چشم باید پوست خود را به خوبی تمیز کرده و باقی مانده آرایش چشم را پاک کنید. سپس می توانید ماسک دور چشم مورد نظر را با توجه به نیاز ناحیه چشم خود استفاده کنید و حدود 10 تا 15 دقیقه صبر نمایید. پس از برداشتن ماسک، می توانید با ماساژ انگشت حلقه، باقیمانده محصول را روی پوست اطراف چشم خود ماساژ دهید.

چگونه در خانه ماسک چشم درست کنیم؟

در میان دستور العمل های ماسک چشم در خانه، ماسک های چای و خیار به چشم می خورد. اگر کیسه‌ های زیر چشم دارید، وقتی چای کیسه‌ای استفاده شده را روی پلک‌های خود قرار می‌دهید و مدتی صبر می‌کنید، شاهد کاهش تورم خواهید بود. همچنین می توانید از پوست خیار برای مرطوب کردن دور چشم خود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید یک خیار را رنده کرده و آب آن را بگیرید، سپس آن را روی پنبه های گرد بریزید و به مدت 10 دقیقه روی چشمان خود نگه دارید. این روش‌ ها که در خانه به کار می‌روند ممکن است باعث واکنش‌ های نامطلوب شوند، زیرا به‌طور خاص برای ناحیه چشم طراحی نشده ‌اند. بنابراین توصیه می کنیم ماسک های مخصوص دور چشم را بخرید و از آن ها استفاده کنید که استفاده از آنها بی خطر است. این ماسک ها اثرات قابل مشاهده تری دارند زیرا این ماسک های چشم حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک و ویتامین C و همچنین مواد طبیعی هستند که نتایج موثری در اطراف چشم ایجاد می کنند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر