Scroll Top

معجزه کرم حلزون !؟

 

 

عصاره حلزون یکی از محبوب ترین کرم ها از زمان های قدیم است. کرم حلزون که در دوره یونان باستان به عنوان کرم ترمیم کننده زخم و لکه ها استفاده می شد، مجدداً در مراقبت از پوست مورد استفاده قرار گرفته است. خصوصیات تعجب آور کرم حلزون را برای شما گردآوری کرده ایم. بیایید متداول ترین سوال را روشن کنیم. عصاره حلزون چگونه جمع آوری می شود؟ کرم حلزون با جمع آوری مایعاتی که حلزون هنگام حرکت از خود بر جای می گذارد به دست می آید. نه از خود حلزون، بلکه از عصاره هایی که بر جای می گذارد استفاده می شود.

کرم حلزون چیست؟

اگرچه کرم حلزون در دوران یونان باستان استفاده می شد، اما کشف فواید عصاره حلزون در دهه 1980 اتفاق افتاد. دانشمندان با کشف میزان صافی دست و پوست افرادی که در مزارع پرورش حلزون کار می کنند، شروع به کشف فواید عصاره حلزون کرده و کرم حلزون را ابداع می کنند.

با توجه به اینکه حلزون ها حتی می توانند پوسته های خود را تجدید کنند، می توانیم متوجه شویم که آنها چقدر مبتکر هستند، به خصوص در بازسازی پوست و بافت. کلاژن، الاستین، اسید گلیکولیک و آنتی‌ بیوتیک ‌های طبیعی موجود در عصاره حلزون به بهبود و جوانی پوست کمک می‌کنند. بله، می توان گفت که این خصوصیات یک درمان کوچک ضد پیری از عصاره حلزون هستند!

کرم حلزون چه کاری انجام می دهد؟

یکی از مهمترین مواد موجود در عصاره حلزون آلانتوئین است. این ماده طبیعی که از بازسازی سلولی پشتیبانی می کند، با ترمیم سریع زخم به پوست کمک می کند صاف تر به نظر برسد. خاصیت ضد عفونی کننده عصاره حلزون همچنین از کاهش عیوب پوستی مانند آکنه و جوش های سرسیاه و ایجاد عیوب جدید جلوگیری می کند.

کلاژن، الاستین و آنتی بیوتیک های طبیعی موجود در عصاره حلزون، پوست را جوان تر و صاف تر نشان می دهند. به پوست طراوت می بخشد و استحکام آن را افزایش می دهد. می توانید با استفاده از کرم حلزون به بهبودی پوست خود کمک کنید، به خصوص زمانی که چین و چروک های ریز روی پوست شروع می شود و احساس می کنید طراوت پوست شما در حال کاهش است. در ادامه می توانید سایر فواید کرم حلزون را مشاهده کنید.

  • برای استفاده جهت لکه های خورشیدی مناسب است.
  • از کرم حلزون می توان در درمان سوختگی استفاده کرد.
  • جای زخم را رفع می کند و در درمان لکه ها استفاده می شود.
  • می توان از آن برای دور چشم استفاده کرد زیرا کاملاً طبیعی است.
  • می توان از آن در درمان ترک های پـوستی و سلـولیت استفاده کرد.
  • خاصیت مرطوب کنندگی دارد، عصاره حلزون پوست را روشن می کند.
  • سلول های مرده پوست را از بین می برد و بازسازی سلولی را تسریع می کند.
  • آکنه روی صورت را کاهش می دهد و تشکیل آکنه های جدید را کنترل می کند.
  • مالیدن آن روی پوست پس از اصلاح و اپیلاسیون، باعث آرامش پوست می شود.
  • اسید گلیکولیک موجود در کرم حلزون باعث بازسازی و روشن شدن پوست می شود.
  • به لطف الاستین موجود در فرمول آن، پوست را مستحکم می کند و برای مقابله با علائم پیری پوست مفید است.

چگونه از کرم های حلزون استفاده کنیم؟

شما باید کرم حلزون را مانند یک مرطوب کننده روی پوست تمیز خود بمالید. مانند تمام درمان های طبیعی، کرم حلزون نیز می تواند باعث واکنش آلرژیک شود. به همین دلیل قبل از استفاده حتماً باید آن را روی پوست خود تست کنید. کرم های حلزون معمولاً به شکل ژل می باشند که به راحتی قابل پخش بوده و همچنین بدون بو هستند. می توانید از کرم حلزون قبل از خواب استفاده کنید یا می توانید از آن به عنوان کرم روز استفاده کنید. به عنوان جایگزین کرم حلزون می توان از آمپول حلزون، سرم حلزون و ماسک حلزون نیز استفاده کرد. باید مطمئن شوید محصولاتی که استفاده می کنید واقعی بوده و مواد تشکیل دهنده آن کاملاً طبیعی هستند.

توصیه محصول جوان کننده پوست

برندهایی که به آن ها اعتماد ندارید ممکن است مواد مختلفی را به کرم حلزون اضافه کنند و عوارض جانبی نامطلوبی روی پوست شما ایجاد شود. اگر نمی‌توانید کرم حلزون قابل اعتمادی پیدا کنید، یا اگر ترجیح می‌دهید از کرم حلزون استفاده نکنید، می‌توانیم محصولات مراقبت از پوست را توصیه کنیم که می‌توانند همان اثر را داشته باشند.

تونیک لایه بردار گلیکولیک اسید خالص L’Oréal Paris Revitalift 5% با فرمول حاوی اسید گلیکولیک خالص، پوست را در اولین استفاده روشن تر و صاف تر نشان می دهد. هنگامی که به طور منظم استفاده می شود، به لطف اثر لایه بردار، لکه های تیره و عیوب روی پوست را کاهش می دهد.

ما کرم Lancome Renergie Lift Multi-Action Ultra را برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های صورت و برای داشتن پوستی سفت تر و جوان تر توصیه می کنیم. این کرم چین و چروک که برای تمام نشانه های از دست دادن کلاژن مناسب است، با فرمول حاوی عصاره کتان، پوست را با طراوت نشان می دهد. تفاوت های قابل مشاهده ای در ظاهر چین و چروک، خطوط ریز و لکه های تیره ایجاد می کند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر