Scroll Top

آیا موهای مشکی برای شما مناسب است؟

 

اگر می خواهید موهای خود را مشکی کنید اما علامت سوال دارید، در جای مناسبی هستید. ما اعتراف می کنیم که انتخاب موهای مشکی تصمیم سختی است، اما می دانیم که پس از رنگ کردن موهای خود پشیمان نخواهید شد. زیرا موهای مشکی یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست! و حالا توضیح می دهیم موهای مشکی برای چه کسانی مناسب است، ببینیم موهای مشکی به شما می آید یا خیر؟

موهای مشکی مناسب چه رنگ پوستی است؟

اگرچه تصور می‌شود رنگ موی مشکی فقط برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند مناسب است، اما فکر می‌کنیم که به خوبی با پوست ‌های روشن نیز اخت شود. به خصوص زمانی که رنگ پوست روشن و چشم های رنگی با رنگ موی مشکی ترکیب شود، ظاهری بسیار خنک پدید می آید. کسانی که رنگ پوست گندمی دارند ممکن است سایه های رنگ موی مشکی با بازتاب های خاکستری را ترجیح دهند. بنابراین، هر دو رنگ، موی مشکی را مناسب پوست خود می‌دانند و مطمئن می‌شوند که رنگ موی آن‌ ها برجسته می‌ شود.

چگونه می توان به رنگ موی مشکی دست یافت؟

از آنجایی که رنگ موی مشکی یک رنگ موی بسیار شدید و چشمگیر است، رنگ موهایی که استفاده می کنید باید ظاهری قوی و درخشان به موهای شما بدهد. بنابراین اگر قصد دارید موهای خود را مشکی کنید، توصیه می کنیم حتما از رنگ موی مناسب استفاده کنید. توصیه ما سایه مشکی فوق العاده شدید Garnier Striking Colors 1.0 است که باعث ماندگاری طولانی، براق و قوی رنگ مو می شود. این رنگ مو حاوی رنگدانه های غنی، عصاره مروارید و روغن گل است. به نظر ما یکی از مناسب ترین رنگ های مو برای کسانی است که می خواهند رنگ موهایشان درخشندگی طولانی مدت به خصوص بعد از رنگ کردن داشته باشد.

دلایل انتخاب موی مشکی:

ظاهر خنک تری اضافه می کند!

موهای مشکی شما را از آنچه هستید خونسردتر نشان می دهد. هیچ رنگی نمی تواند با خلق و خوی موهای مشکی شاداب و سالم مطابقت داشته باشد. چه موهای کوتاه و چه بلند داشته باشید، بعد از رنگ کردن موهایتان، توجه همه را احساس خواهید کرد. اگر قرار است برای اولین بار موهایتان را رنگ کنید و موهایتان تیره است، رنگ مشکی تصمیم درستی برای شما خواهد بود. شما می توانید بدون نیاز به روشن کردن رنگ موهای خود این رنگ را دریافت کنید.

ظاهری اسرارآمیز ارائه می دهد!

همانطور که می دانید سیاه رنگ رمز و راز است. اگر می خواهید اطرافیان خود را با ظاهر مرموز خود مسحور کنید، رنگ موی مشکی یکی از رنگ های ایده آل برای شماست.

شما را سرزنده تر و پرانرژی تر نشان می دهد!

به نظر ما کسانی که موهای مشکی دارند حداقل 5 سال جوان تر به نظر می رسند. حتما متوجه شده اید که وقتی مدل موهای مشکی را در خیابان، روی فرش قرمز یا در مجلات می بینید، چقدر جوان و پرانرژی به نظر می رسد. اگر به دنبال رنگ موی پرانرژی و شاداب تر هستید، باید رنگ موی مشکی را امتحان کنید.

رنگ موی مشکی و چشمان رنگی همخوانی دارد!

بله، موهای مشکی به همه می آید، اما در کنار چشمان رنگی جلوه متفاوتی دارد! اگر می خواهید رنگ چشم خود را برجسته کنید، می توانید موهای خود را مشکی کنید. این امکان وجود دارد که فقط با زدن ریمل و رژگونه با موهای مشکی خود کاملاً متفاوت به نظر برسید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر