Scroll Top

همه چیزهایی که باید در مورد رنگ کردن موهای خرمایی در خانه بدانید اینجاست!

 

برای کسانی که می خواهند رنگ موی خرمایی را امتحان کنند و رنگ موی خود را تغییر دهند، ما یک راهنمای ویژه برای شما آماده کرده ایم. اگر می خواهید به رنگ موی خرمایی برسید و به رنگ موی طبیعی رویاهای خود برسید، شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می کنیم!

چگونه رنگ موی خرمایی را انتخاب کنیم؟

برای اینکه نتیجه رنگ مو دلخواه شما باشد، باید قبل از رنگ کردن در انتخاب رنگ مو دقت زیادی داشته باشید. رنگ مویی که استفاده می کنید باید هم ظاهری طبیعی به موهای شما بدهد و هم موهای شما را درخشان کند.

اگر می‌خواهید رنگ قهوه ‌ای تند و غنی داشته باشید، رنگ ‌های قهوه‌ای L’Oréal Paris Excellence Cool Créme  را پیشنهاد می‌کنیم. با Cool Créme که ما را قادر می سازد تا با مراقبت های سه گانه غنی شده با تکنولوژی بنفش ضد نارنجی به رنگ های خنک ماندگار برسیم، می توانید به ترند موهای قهوه ای خاکستری فصل برسید.

اگر می خواهید رنگ موی طبیعی و روشن داشته باشید، ما یک پیشنهاد دیگر نیز برای شما داریم! تمام رنگ های مجموعه Garnier Color Naturals به همان اندازه طبیعی هستند که ما تصور می کردیم! کالر نچرالز حاوی روغن های مغذی است و این روغن ها باعث درخشش رنگ مو در عین تغذیه مو می شوند. البته فراموش نکنیم که ماندگاری رنگ مو و پوشش 100% سفید را هم فراهم می کند.

چگونه از رنگ موی خرمایی مراقبت کنیم؟

پس از رنگ کردن موهای خود، باید به مراقبت از آن نیز توجه کنید. به خصوص اگر رنگ موهای خود را به رنگ خرمایی رنگ کرده اید، باید بلافاصله پس از استفاده از رنگ به مراقبت توجه کنید. می توانید موهای خود را با شامپوی بنفش با pH متعادل که از جعبه رنگ کرم لورآل پاریس اکسلنس بیرون می آید، تمیز کنید و سپس با ماسک بنفش، بازتاب های ناخواسته نارنجی و زرد را خنثی کنید. به این ترتیب مراقبت مناسبی از موهای خود پس از فرآیند رنگرزی خواهید داشت.

اگر می خواهید رنگ موهایتان برای مدت طولانی درخشش خود را از دست ندهد باید تا حد امکان از گرما دوری کنید. زمانی که می خواهید از اتو، اتوی فر و سشوار استفاده کنید، حتما باید محصولاتی را انتخاب کنید که از موهای شما محافظت کنند. مهمتر از همه، شما باید از محصولات مراقبتی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

کدام رنگ موی خرمایی را انتخاب کنیم؟

رنگ موی قهوه ای رنگ بسیار زیبایی است اما در انتخاب تناژهای مختلف کمی مشکل داریم. با این حال، برای اینکه بعد از رنگ کردن در خانه از نتیجه رنگ مو راضی باشید، حتما باید سایه ای از رنگ قهوه ای را انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست شما باشد.

اگر سبزه هستید و قرار است از موهای تیره به رنگ موی قهوه ای برسید، به شما توصیه می کنیم رنگ های قهوه ای تیره تری را انتخاب کنید و اگر رنگ مو و رنگ پوست شما تناژ روشن دارد، به شما توصیه می کنیم رنگ های قهوه ای روشن را انتخاب کنید. به عنوان یک رنگ موی قهوه ای تیره، می توانید Garnier Color Naturals 6N Dark Auburn را امتحان کنید.

حتی اگر رنگ پوست گندمی دارید، به شما توصیه می کنیم رنگ موی قهوه ای خاکستری را امتحان کنید. بازتاب های خاکستری موجود در این رنگ مو با پوست گندمی هماهنگی کامل دارد! رنگ ‌های قهوه‌ای خاکستری مورد علاقه ما، رنگ‌های موی قهوه‌ای تیره L’Oréal Paris Excellence 7.11 Extra Ashy Auburn و 6.11 Extra Ashy Dark Auburn هستند. این رنگ موها با انعکاس سردشان بسیار درخشان به نظر می رسند و رنگ موها درخشندگی خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر