Scroll Top

آنچه باید در مورد رنگ موی قهوه ای محو بدانید

 

رنگ موی قهوه ای محو رمز و راز خاص خود را دارد. زنان با موهای قهوه ای، پرشورتر و جذاب تر به نظر می رسند. اگر به دنبال رنگ موی سرزنده، درخشان و مرموز در موهای خود هستید، باید با خنک ترین رنگ موی قهوه ای آشنا شوید. امروز نگاهی دقیق‌تر به رنگ موی قهوه ‌ای محو می‌اندازیم که در سال‌های اخیر بیشتر مورد پسند بوده است.

رنگ موی قهوه ای محو چه رنگی است؟

رنگ موی قهوه ای محو یک سایه از قهوه ای است که شبیه رنگ موی خودتان است اما از موهای طبیعی سردتر و روشن تر به نظر می رسد! شما می توانید رنگ موهای خود را روشن تر و مرموزتر تصور کنید. کسانی که رنگ موی قهوه ای را امتحان می کنند به دلیل جذابیت منحصر به فردی که در بین رنگ موهای قهوه ای دارد، نمی توانند از این رنگ دست بکشند.

ویژگی مورد علاقه ما از رنگ موی محو این است که می توان آن را با رنگ های گرم و خنک سازگار کرد. کسانی که خواهان رنگ موی قهوه ای با ته رنگ سرد هستند می توانند به رنگ های شکلاتی روی بیاورند. در میان رنگ های قهوه ای با ته رنگ گرم، رنگ موی قهوه ای فندقی بسیار پرطرفدار است! به لطف این رنگ های قهوه ای که بسیار به تن موهای شما نزدیک هستند، با از بین بردن حالت کدر از موهایتان، موهایی درخشان خواهید داشت.

رنگ موی قهوه ای مناسب چه کسانی است؟

ما رنگ موی قهوه ای را بیشتر به افراد با پوست روشن و گندمی نسبت می دهیم. برای کسانی که پوست گندمی دارند، رنگ موی قهوه ای فندقی را توصیه می کنیم. یکی از بهترین رنگ موی قهوه ای فندقی،L’Oréal Paris Excellence Hair Dye Creme 6.41 Hazelnut Brown  می باشد که درخشندگی بیشتری به موهای شما می بخشد و انعکاس گرمی ایجاد می کند. درخشش های قهوه ای فندقی، پوست گندمی را نمایان می کند و می توانید به هارمونی کاملی برسید. اگر موهای سفید دارید، نگران نباشید! با رنگ موی Loreal می توانید خاکستری های موهای خود را به طور یکنواخت و کامل پنهان کنید.

اگر پوست روشنی دارید و می خواهید سایه قهوه ای را در موهای خود ببینید، قهوه ای شکلاتی برای شما مناسب است! این رنگ موی قهوه ای، که کنتراست کاملی با رنگ پوست روشن شما ایجاد می کند، ته رنگ سردی دارد و در عین حال بازتاب های درخشانی دارد! قهوه ای شکلاتی را برای خانم هایی که می خواهند در رنگ مو نوآوری کنند و می خواهند رنگ موی مدرن را امتحان کنند توصیه می کنیم. رنگ موی قهوه ای شکلاتی Excellence Creme 6.35 Light Amber رنگ قهوه ای بادوام و غنی را به شما می دهد.

چگونه رنگ مو قهوه ای به دست آوریم؟

شما تصمیم گرفته اید رنگ جدیدی را در موهای خود امتحان کنید، بنابراین برای رنگ قهوه ای محو کدام رنگ ها را باید امتحان کنید؟ برای اینکه رنگ موهای شما حس کنجکاوی را برانگیزد، باید رنگ های قهوه ای طبیعی و درخشان را ارزیابی کنید. به جای رنگ موهای بسیار روشن و رنگارنگ از رنگ های قهوه ای کلاسیک دست نکشید. رنگ موهای قهوه ای شکلاتی، قهوه ای فندقی، شاه بلوطی و قهوه ای تیره برای ایجاد آن حالت مرموز در موهای شما کافی است. گزینه های رنگی غنی و شدید رنگ موهای قهوه ای Excellence Creme ظاهری درخشان بر روی موهای شما ایجاد می کند. تغییر موهای شما همه را مجذوب خود می کند و شروع به جلب توجه می کنید. سعی کنید تا جایی که می خواهید مرموز باشید، در محیطی که با رنگ موی Excellence Creme وارد می شوید غیرممکن خواهد بود که مورد توجه قرار نگیرید.

پیشنهاد سردبیر: اجازه ندهید سفیدی که از ریشه بیرون آمده است، کمال موهای قهوه ای شما را خراب کند. اگر فرصت رنگ کردن موهای خود را پیدا نکردید، می توانید اسپری کانسیلر فوری L’Oréal Paris Magic Retouch Whites را روی ریشه ها اسپری کنید تا فضای رنگ موی قهوه ای را حفظ کنید. اسپری موی قهوه که تا اولین شامپو ماندگار است با پوشاندن سفیدی های ریشه مو به طبیعی ترین شکل رنگ مو را کامل می کند.

چگونه از رنگ موی قهوه ای محو مراقبت کنیم؟

باور نکنید که حفظ رنگ موی قهوه ای آسان به نظر می رسد! موهای رنگ شده همیشه نیاز به مراقبت ویژه دارند. موهای رنگ شده خود را باید با شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده به جای شامپوهای معمولی تمیز کنید. پس از رنگ کردن موهایتان، باید آب داغ را از برنامه حمام خود حذف کنید تا رنگ موی قهوه ای روشن به نظر برسد. به جای اینکه موهایتان را با حوله خشک کنید، فقط باید آن را در یک پارچه نخی بپیچید و منتظر بمانید تا رطوبت خود را جذب کند. خشک کردن مو با حرارت بسیار داغ می تواند تارهای مو را خشک کند و رنگ موی قهوه ای را بی روح جلوه دهد.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر