Scroll Top

رنگ موی فوم عسلی و تناژهای این رنگ مو

 

 

رنگ موی فوم عسلی یکی از رنگ های مورد علاقه کسانی است که رنگ های روشن و گرم را در موهای خود دوست دارند. اگر می خواهید چنین رنگی را در موهای خود امتحان کنید، در جای مناسبی هستید! رنگ موی فوم عسلی مناسب چه کسانی است، چه نوع رنگی است؟ ما به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم.

فوم عسلی چه رنگی است؟

موی فوم عسلی تنی میان موهای بلوند و موهای قهوه‌ای است. رنگ موی فوم عسلی که دارای انعکاس های گرم تری نسبت به هر دو رنگ است، چهره ای سرزنده، روشن و جذاب به فرد می بخشد.

رنگ موی فوم عسلی و تناژهای آن

فوم عسلی: همانطور که اشاره کردیم، رنگ موی فوم عسلی در تناژی بین بلوند و قهوه‌ای است و انعکاس ‌های گرمی دارد.

بلوند عسلی: این رنگ مو که نزدیک‌ ترین رنگ فوم عسلی به زرد است، می‌تواند حاوی رنگ ‌های خاکستری بیشتری باشد.

کارامل عسلی: این رنگ موی فوم عسلی که دارای تناژهای قرمز بیشتری است، مخصوصاً برای افراد دارای پوست سفید مناسب است.

قهوه ای عسلی: این رنگ موی فوم عسلی می تواند توسط کسانی که به رنگ قهوه در موهای خود علاقه دارند امتحان شود، رنگی نزدیک به رنگ های قهوه ای مایل به قهوه دارد.

فوم عسلی روشن: رنگ موی فوم عسلی روشن که نزدیک به زرد است، یکی از رنگ های موی مناسب برای افراد با پوست روشن و گندمی است.

فوم عسلی تیره: رنگ موی فوم عسلی تیره برای کسانی که بیشتر به رنگ های خاکستری و تیره علاقه دارند، رنگ ایده آلی است، تنی نزدیک به رنگ موی قهوه ای دارد.

رنگ موی فوم عسلی مناسب چه کسانی است؟

این سوال که رنگ موی فوم عسلی به چه کسی می آید یکی از سوالات متداول است. این رنگ هم برای بلوندها و هم برای سبزه ها مناسب است وقتی با رنگ های مناسب استفاده شود. رنگ های فوم عسلی روشن برای افراد با پوست روشن و گندمی مناسب است و نیز رنگ های بلوند عسلی، فوم عسلی تیره و رنگ های کاراملی عسلی برای افراد سبزه مناسب است. علاوه بر این، بالیاژ فوم عسلی یکی از محبوب ترین رنگ های مو است.

آیا رنگ فوم عسلی به سبزه ها می آید؟ رنگ فوم عسلی به لطف ته رنگ گرمش به خوبی به سبزه ها می آید. می‌توانید با درخشش‌ های روشن ‌تر رنگی زنده‌ تر بگیرید، اگر نمی‌خواهید کل موهایتان را به این رنگ رنگ کنید، می‌توانید بالیاژ فوم عسلی را امتحان کنید.

چگونه از رنگ موی فوم عسلی مراقبت کنیم؟

مراقبت از رنگ موی فوم عسلی را می توان با محصولات مراقبت از موی محافظ رنگ، درست مانند تمام مراقبت های موهای رنگ شده، انجام داد. از آنجایی که رنگ های روشن می توانند قسمت های ساییده شده مو را بیشتر نشان دهند، پس از هر بار استحمام می توان با استفاده از سرم ها و روغن ها از مو مراقبت کرد.

آیا رنگ موی فوم عسلی جاری می شود؟ پاسخ این سوال مانند رنگ موهای دیگر است. موهای رنگ شده ممکن است به مرور زمان با شستشوی بیش از حد دچار ریزش شوند. برای استفاده از رنگ موی فوم عسلی و جلوگیری از ریزش آن می توانید از شامپو، نرم کننده و ماسک مو برای موهای رنگ شده استفاده کنید و هنگام حالت دادن به موهای خود با حرارت از محصولات محافظ حرارت استفاده کنید. اگر فکر می کنید رنگ موی فوم عسلی در حال جاری شدن است، می توانید با رنگی که دارید آن را جلا دهید یا از آرایشگرتان بخواهید آن را براق کند.

توصیه های رنگ موی فوم عسلی

اگر می خواهید موهای خود را با فوم عسلی در خانه رنگ کنید، دو پیشنهاد فوق العاده رنگ موی فوم عسلی برای شما داریم. این دو رنگ مو ممکن است همان رنگ موی فوم عسلی باشد که شما به دنبال آن هستید!

L’Oréal Paris Excellence Creme 7.31 Honey Foam

اگر می خواهید موهایتان رنگ فوم عسلی داشته باشد، رنگ خود را برای مدت طولانی حفظ کند و پر زرق و برق به نظر برسد، حتماً باید رنگ موی اکسلنس کرم 7.31 هانی فوم را امتحان کنید. این رنگ مراقبت سه گانه غنی شده 100% پوشش سفید را فراهم می کند و همانطور که با الهام از کاربردهای حرفه ای ساخته شده است، موها رنگ و شادابی خود را برای مدت طولانی از دست نمی دهند. فوم عسلی Excellence Creme 7.31 با فرمول غنی شده با پرو-کراتین و مواد سرم محافظ موجود در محصولات مراقبتی که از رنگ فوم عسلی خارج می شوند، از موها محافظت می کند و در عین حال آنها را رنگ می کند.

L’Oréal Paris Casting Creme Gloss 7304 Honey Caramel

اگر برای اولین بار می خواهید موهای خود را رنگ کنید، توصیه رنگ موی فوم عسلی فوق العاده ای داریم که حاوی آمونیاک نیست و تا 28 شامپو روی موهای شما باقی می ماند. این رنگ که برای کسانی که رنگ های گرم را کمی نزدیک به قرمز دوست دارند ایده آل است، رنگ و انعکاس بسیار طبیعی به موها می دهد. هنگامی که موهای خود را با رنگ مو Casting Creme Gloss 7304 رنگ می کنید، متوجه خواهید شد که موهای شما بسیار درخشان، شاداب و طبیعی به نظر می رسد. علاوه بر این، از آنجایی که تا 28 شامپو در موهای شما باقی می ماند، می توانید هر زمان که بخواهید رنگ موهای خود را تغییر دهید.

تن رنگ موی فوم عسلی

اگر می خواهید رنگ فوم عسلی را در موهای خود امتحان کنید اما مطمئن نیستید که کدام رنگ برای شما مناسب است، ما رنگ موی فوم عسلی را برای شما جمع آوری کرده ایم… بیایید ببینیم کدام رنگ مو را بیشتر دوست دارید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر