Scroll Top

رنگ موی مسی و تناژهای این رنگ مو

 

 

رنگ موی قرمز و مسی آرزوی بسیاری از ماست. به دست آوردن رنگ موی مسی که رنگی بسیار پر جنب و جوش، قابل توجه و گرم است، آسان نیست. اگر از ما بپرسید، کسانی که موهای قرمز طبیعی دارند بسیار خوش شانس هستند! پس رنگ موی مسی برای چه کسانی مناسب است؟ تناژهای رنگ موی مسی کدامند؟ تمام این سوالات را در این مقاله توضیح می دهیم…

رنگ موی مسی مناسب چه کسانی است؟

انتخاب رنگ موی قرمز و مسی ممکن است نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به سایر رنگ های مو داشته باشد. اول از همه، هنگام انتخاب رنگ مسی، بسیار مهم است که ته رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. اگر پوست ته رنگ سردی دارید باید به سراغ رنگ موهای مسی سردتر بروید و اگر پوست گندمی ته رنگ گرم دارید باید به سراغ رنگ موهای مسی گرم تری بروید.

اشتباه در انتخاب رنگ موی مسی می تواند شما را رنگ پریده تر و بی روح تر از آنچه هستید نشان دهد. پس رنگ موی مسی برای چه کسانی مناسب است؟ وقتی به موهای قرمز طبیعی فکر می کنیم، افراد با پوست روشن در این زمینه یک قدم جلوتر هستند. پاسخ به این سوال که آیا رنگ موی مسی به افراد گندمگون می آید یا خیر این است: بله! با انتخاب رنگ موی مسی با تناژ گرم متناسب با رنگ پوست، افراد پوست گندمی می توانند ظاهری بسیار شاداب و جذاب داشته باشند. رنگ موی مسی در سبزه کاملاً با توجه به تن تغییر می کند. رنگ موهای مسی تیره و مسی قهوه ای نتایج بسیار بهتری را در افراد با پوست تیره و برنزی نشان می دهد.

چگونه از رنگ موی مسی مراقبت کنیم؟

مانند تمام موهای رنگ شده، رنگ موی مسی نیز نیاز به مراقبت دارد. برای اینکه موهای مسی شما رنگ خود را برای مدت طولانی حفظ کنند و آن را روان نگه دارید، باید مراقبت مناسبی برای موهای رنگ شده انجام دهید. علاوه بر این، باید از ماسک‌ های مو با ویژگی ‌های محافظت از رنگ استفاده نمایید و برای جلوگیری از ساییدگی، باید قبل از درمان ‌های حرارتی از سرم‌ های مو استفاده کنید.

برای حفظ رنگ موی قرمز مسی برای مدت طولانی، باید از شستن موهای خود با آب بسیار داغ و مکرر خودداری کنید. علاوه بر این، از آنجایی که رنگ‌های قرمز و مسی می‌توانند راحت ‌تر در موها جاری شوند، درمان‌ های محافظتی نیز بسیار مهم هستند.

رنگ موی مسی چیست؟

رنگ موی مسی که همیشه پرطرفدار است و خانم ها باید در مقطعی از زندگی خود آن را امتحان کنند، رنگی بین نارنجی و قرمز است. برای به دست آوردن این رنگ که باعث می شود به موهای قرمز طبیعی حسادت کنیم و در مقایسه با سایر رنگ های مو برای مدت طولانی از جاری شدن آن جلوگیری کنیم، کمی تلاش بیشتری می طلبد.

رنگ موی مسی جلوه ای بسیار زنده تر، چشم نوازتر، زنانه و پرانرژی می دهد. اگر می خواهید رنگ موهای مسی را با تناژهای مختلف از رنگ موی مسی روشن گرفته تا مس قهوه ای، مس کاراملی، مس دارچینی و مس سلطانی امتحان کنید، این مقاله برای شما مناسب است.

رنگ موی مسی و تناژهای آن

رنگ موی مسی: رنگ موی مسی که یکی از نزدیک ترین تن ها به رنگ موی قرمز طبیعی است، رنگی گرم با انعکاس نارنجی است.

رنگ موی مسی روشن: این رنگ مو روشن تر از رنگ موی مسی است.

رنگ موی مسی تیره: رنگ موی مسی نزدیک به قهوه ای و قرمز است.

رنگ موی مسی دارچینی: رنگ مویی است که دارای تناژ نارنجی کمی بیشتر از رنگ موی مسی معمولی است.

رنگ موی مسی سلطان: رنگ موی مسی چشم نواز، روشن و با تن گرم است. یکی از نزدیک ترین رنگ ها به قرمز طبیعی است.

رنگ موی مسی قهوه ای: این تن مسی که بیشتر به رنگ موی قهوه ای نزدیک است، حاوی انعکاس های نارنجی است.

رنگ موی مسی کاراملی: این تن که نزدیک به رنگ موی مسی روشن است برای کسانی که رنگ های قرمز روشن تر را دوست دارند مناسب است.

رنگ موی مسی شکلاتی: رنگ مسی گرمتر و تیره تر نزدیک به قهوه ای است.

رنگ موی مسی طلایی تیره: رنگ مسی تیره با انعکاس زرد است.

توصیه های رنگ موی مسی

اگر می خواهید تاثیر جذاب رنگ های مسی را در موهای خود ببینید، در زیر بهترین رنگ موی مسی را به شما پیشنهاد می کنیم:

L’Oréal Paris Excellence Creme 7.43 Sultan Copper

7.43 مسی سلطانی، یکی از محبوب ترین رنگ موی مسی در تمام دوران، انتخاب مناسبی برای رنگ آمیزی رنگ مسی مو به صورت یکجا است. این رنگ موی مسی که 100% پوشش سفید دارد، با محتوای مراقبت سه گانه غنی شده خود نیز از موها مراقبت می کند و باعث می شود رنگ روشن و بی عیب به نظر برسد.

L’Oréal Paris Excellence Intense 7.43 Cinnamon Copper

اگر می خواهید رنگ مسی روشن تری را در موهای خود امتحان کنید، رنگ 7.43 Cinnamon Copper ممکن است برای شما مناسب باشد. این رنگ مو با خاصیت رنگ و درخشندگی شدید خود به شما این امکان را می دهد که حتی روی موهای تیره نیز به رنگ قابل مشاهده برسید.

L’Oréal Paris Excellence Creme 6.45 Copper Brown

اگر می خواهید رنگ موهای مسی تیره تری را روی موهای خود امتحان کنید، می توانید رنگ موی  مسی قهوه ای را انتخاب کنید. این رنگ که کمی تیره تر از رنگ موی مسی معمولی است، مخصوصاً برای افراد سبزه مناسب است.

Garnier Color Naturals 7.40 Sultan Copper

اگر می خواهید رنگ موی مسی بسیار پر جنب و جوش و روشنی داشته باشید، حتما باید 7.40 سلطان مس را امتحان کنید. این رنگ موی مسی که دارای پوشش 100% سفید است با کرم مراقبتی حاوی 3 روغن مغذی مراقبت فوق العاده ای از موها ارائه می کند و تا 8 هفته موها را مغذی و درخشان می کند.

تن رنگ مو مسی

در زیر می توانید زیباترین سایه های رنگ موی مسی را بیابید و الهام بگیرید!

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر