Scroll Top

از مدل موی باب بلند برای کدام فرم صورت استفاده کنیم؟

 

مدل مویی وجود دارد که اخیراً همه آن را دیده ایم و آن را دوست داشته ایم: مدل موی باب بلند. اگر مدل موی جوان و پویا را دوست دارید، مدل باب بلند پیشنهاد ما به شماست! اگر می‌پرسید مدل موی باب بلند برای چه کسانی مناسب است، خبر خوبی برای شما داریم! مدل باب بلند در واقع به هر فرم صورت می آید، فقط باید برشی را که به شما می آید بشناسید و این برش را به سبک مناسبی شکل دهید. برای یافتن بهترین مدل موی باب بلند متناسب با فرم صورت خود، ادامه مطلب را بخوانید!

مدل موی باب بلند چه مدلی است؟

مدل موی باب بلند یکی از پویاترین و متحرک ترین مدل موهاست. بهترین قسمت این مدل مو، که نه خیلی بلند است و نه خیلی کوتاه، این است که می توان آن را تقریباً با هر فرم صورت وفق داد. به خصوص اگر می خواهید ظاهر جدیدی به موهای خود بدهید و حالتی تازه داشته باشید، باید مدل باب بلند را امتحان کنید.

مدل موی باب بلند چتری را نیز دوست داریم. در صورت تمایل می توانید با کوتاه کردن فرها یا چتری کردن جلوی موها به مدل باب بلند حرکتی اضافه کنید. مدل موی باب بلند نیز جزو ترندهای موی سال 2020 است. برای اینکه یکی از اولین کسانی باشید که این مدل مو را امتحان می کنند، باید در اسرع وقت به آرایشگاه خود مراجعه کنید. مدل موی باب بلند نیز بسیار آسان است. به طور کلی با امواج آشفته و طبیعی برای دستیابی به ظاهری طبیعی استفاده می شود.

پیشنهاد ویرایشگر: برای فرم دادن به موهای باب بلند خود به صورت موج دار، می توانید با استفاده از فوم L’Oréal Paris Elnett برای موهای موج دار و ماساژ انتهای موهای خود، موج ایجاد کنید. بنابراین لازم نیست زمان زیادی را برای موهای طبیعی و چشمگیر صرف کنید.

کدام مدل باب بلند برای چه فرم صورت باید استفاده شود؟

1. صورت قلبی: اگر فرم صورت قلبی شکل دارید، باب بلند با انتهای صاف را امتحان کنید. یک مدل موی باب بلند با انتهای پرپشت به صورت قلبی شکل می‌آید و چانه و استخوان‌ های فک را گردتر نشان می‌دهد. اگر به مدل موهای موج دار علاقه دارید، می توانید از مدل موی باب بلند در این مدل استفاده کنید. پس از تکان دادن موهای خود با اتوی فر با نوک پهن، می توانید با شانه کردن موهای خود ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

توصیه سردبیر: توصیه می کنیم برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای خود در اثر فر کردن و سهولت در فرم دهی، از کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve کمک بگیرید.

2. صورت گرد: صورت های گرد حتما باید مدل موی باب بلند را لایه ای برش دهند. مدل موی باب بلند لایه ای به صورت گرد شما ابعاد می بخشد و به شما اجازه می دهد خطوط زاویه دار بیشتری داشته باشید. هنگام حالت دادن باید موهای خود را با جدا کردن از کناره استفاده کنید. اگر به مدل موی نامرتب علاقه دارید، می توانید با کوتاه کردن چتری های بلند، ظاهری متفاوت به موهای خود بدهید.

پیشنهاد ویرایشگر: استفاده از مدل موی باب بلند با کمی موج به چهره های گرد خیلی می آید! به جای اینکه موهایتان را صاف کنید، باید موج طبیعی موهایتان را برجسته کنید. برای این ظاهر می توانید از اتوی فر با نوک پهن کمک بگیرید. قبل از استفاده از انبر توصیه می کنیم از کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve استفاده کنید که تا 230 درجه از موهای شما محافظت می کند. موهای شما با این کرم بدون آبکشی محافظت می شود و صاف به نظر می رسد!

3. صورت بیضی: برش باب بلند مناسب فرم صورت بیضی شکل نیز است! اگر می خواهید کمی حرکت به مدل موی باب بلند خود اضافه کنید، می توانید مدل موی چتری را نیز در نظر بگیرید. چتری های متحرک که از بالا شروع می شود، صورت بیضی را متعادل تر نشان می دهد.

پیشنهاد سردبیر: چون چتری ها خیلی به صورت نزدیک هستند، معمولا خیلی زود چرب می شوند. اگر می خواهید موهای باب بلند خود را با چتری متحرک کنید، به شامپوی خشک نیاز دارید. شامپو خشک پیشنهادی ما به شما، شامپو خشک نامرئی مجیک L’Oréal Paris است. این شامپو خشک هیچ گونه اثر سفیدی باقی نمی گذارد، به موها حجم و طراوت می بخشد و کمک می کند حجیم و شاداب به نظر برسند.

4. صورت مستطیلی: اگر فرم صورت کشیده و زاویه دار دارید، باید مدل برش باب بلندی که از زیر چانه شروع می شود را انتخاب کنید. مدل موهای کمی بلندتر از سطح چانه یکی از مناسب ترین مدل های مو برای صورت های مستطیلی شکل است.

5. صورت مربع: کسانی که صورت مربعی دارند باید از مدل موی باب بلند در تمام سطح شانه استفاده کنند. طول مو بین باب بلند و باب کوتاه بسیار به شما می آید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر