Scroll Top

4 مدل موی کاربردی که از دیر رسیدن شما به محل کار جلوگیری می کند!

 

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه دیر سر کار می آیند؟ نگران نباشید، ما در اینجا شما را با مدل مویی آشنا می کنیم که سرعت آماده سازی شما را صبح ها افزایش می دهد. در اینجا کاربردی ترین مدل های ساده ای که می توانید در مسیر کار انتخاب کنید، آمده است!

مدل موی گوجه ای

برای این مدل موی کاربردی، ابتدا موهایتان را روی گردن جمع کنید. سپس نوک موهای خود را از سگک لاستیکی خارج کرده و به آرامی این قسمت را کرپ کنید. سپس این تافت را دور سگک لاستیکی بپیچید. این مدل مو را دوست خواهید داشت که بسیار کاربردی است و در عین حال عالی به نظر می رسد.

برای ایجاد مدل موی گوجه ای بالا، ابتدا موهایتان را روی گردن جمع کنید. سپس نوک موهای خود را از سگک لاستیکی خارج کرده و به آرامی این قسمت را کرپ کنید. سپس این تافت را دور سگک لاستیکی بپیچید. این مدل مو را دوست خواهید داشت زیرا که بسیار کاربردی است و در عین حال عالی به نظر می رسد.

مدل موی دم اسبی بلند

اگر به دنبال یک مدل موی کاربردی برای یک جلسه ناگهانی هستید، این مدل را دوست خواهید داشت. برای داشتن ظاهری صاف، ابتدا کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve را ​​به موهای خود بزنید. سپس تمام موهای خود را در قسمت بالایی جمع کنید و با سگک لاستیکی محکم کنید. اگر موهای شما وز هستند، می توانید مقداری کرم را در کف دست خود بردارید و آن را با دست به قسمت های وزدار بزنید. بنابراین، موهای شما صاف به نظر می رسند و با نشاط می درخشند!

مدل موی صاف

همچنین می توانید انتخاب کنید که مدل موهای خود را شب قبل درست کنید و صبح استراحت کنید. می توانید موهای خود را از شب قبل بشویید و خشک کنید و صاف کنید. صبح می توانید یک کرم بدون آبکشی به موهای خود بزنید و آن را صاف کرده و شانه کنید.

توصیه سردبیر: از کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve کمک می گیریم تا موهایمان بدون وز، نرم و براق شود. با استفاده از آن در طول و انتهای موهایمان، هم آن ها را تغذیه می کنیم و هم از شکل گیری آن ها مطمئن می شویم. 

مدل موی موج دار طبیعی

مدل موی موج دار طبیعی نیز یکی از ساده ترین مدل های مو است! حتی می توانید این مدل مو را مانند مدل موی صاف، شب قبل درست کنید. شب قبل کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve را به موهایتان بزنید و آن ها را از وسط جدا کنید. دو طرف را ببافید و همینطور بخوابید. بعد از اینکه صبح از خواب بیدار شدید و موهای خود را دکلره کردید، این کرم را ​​به طول و انتهای موهای خود بمالید و به آرامی با انگشتان خود شانه کنید. شما آماده اید و به همین راحتی عالی به نظر می رسد!

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر