Scroll Top

بهترین مدل موی صاف و نکات کلیدی کوتاهی موی صاف

 

مدل موی صاف یکی از مدل های موی مورد علاقه ماست! ما عاشق این هستیم که موهایمان صاف به نظر برسد! این یکی از مدل‌ های موی ایده‌آل است، به خصوص برای داشتن موهای بلندتر. اگر به مدل موهای صاف علاقه دارید، در جای مناسبی هستید. ما پیشنهادات فوق العاده ای برای شما داریم! به لطف نکات ریز و مدل های زیبا، می توانید از موهای صاف خود لذت ببرید.

بهترین مدل های موی صاف

ما مطمئن هستیم که استفاده از موهای صاف بلند، ترجیح داده شده ترین مدل موی شما است. این مدل مو که مخصوصاً برای افرادی با رنگ موی روشن مناسب است، روی موهای رنگ شده نیز بسیار زیبا خواهد بود. شما به راحتی می توانید تغییر رنگ های مختلف در موهای خود را روی موهای صاف نشان دهید.

1. مدل بافتنی: بافتن موهای صاف بسیار ساده است! مدل های قیطان موی صاف موهای شما را بسیار خنک تر و خودنمایی می کند. شما می توانید مدل های قیطان XXL را انتخاب کنید تا موهایتان حجیم تر به نظر برسد.

2. مدل دم اسبی: مناسب ترین مدل مو برای کلاسیک بودن موهای بلند و صاف بدون شک دم اسبی است. در روزهایی که می خواهید موهای خود را جمع کنید، می توانید یک دم اسبی کلاسیک انتخاب کنید. مدل های صاف به خوبی به دم اسبی می آیند. این باید همان چیزی باشد که به آن ظرافت بدون زحمت می گویند! اگر به مدل های شاد و متفاوت شینیون موهای صاف علاقه دارید، می توانید مدل دم اسبی دو تکه را نیز امتحان کنید. در بین مدل موهای صاف، مدل موی دم اسبی دو تکه را برای مدل مویی که مناسب مهمانی های آخر هفته است، پیشنهاد می کنیم.

3. مدل گوجه ای: برای اینکه موهای صاف خود را به صورت گوجه ای درآورید، ابتدا روغن حالت دهنده را به موهای خود بمالید. به لطف این روغن مراقبت از مو، که به موهای شما کمک می کند تا راحت تر شانه شوند و فرم دهی شوند، موی گوجه ای شما براق به نظر می رسد. سپس می توانید با چرخاندن موهای خود یک مدل موی کلاسیک بسازید.

4. مدل چتری: چتری های صاف و بلند به موهای صاف و بلند می آید! کوتاه کردن چتری مو برای کسانی که می خواهند به موهای صاف خود تفاوتی بیافزایند ایده آل است! مدل موی صاف برجسته ترین مدل مو در بین تصاویر زنانه است. با تکنیک صاف کردن مو بدون گرما، همیشه می توانید موهای خود را بی عیب و نقص نشان دهید.

 

5. مدل کوتاه: اگر می خواهید کنترل موهای صاف خود را به راحتی در دست بگیرید، باید به مدل موهای صاف کوتاه نگاه کنید. مدل موی پیکسی در بین مدل های کوتاهی مو برای موهای صاف و نازک بیشترین اهمیت را دارد. مدل موی صاف یادآور استایل مردانه است، درست است؟

6. مدل بلند: موهای صاف بلند یکی از جذاب ترین مدل های مو است که مناسب هر تیپ صورت است. این مدل موی بلند که هم در شب و هم در روز قابل استفاده است، تمام توجهات را به سمت موهای شما معطوف می کند. اگر به طور طبیعی موهای صافی دارید خوش شانس هستید، در غیر این صورت نگران نباشید! با کمک اتو مو به راحتی می توانید به موهای صافی که می خواهید برسید. کاش همیشه موهای صاف دائمی داشتیم!

7. مدل متوسط: اگر می خواهید تغییری به مدل موهای متوسط ​​کلاسیک اضافه کنید، می توانید از اکسسوری های رنگارنگ مو نیز کمک بگیرید. تنها در چند مرحله می توانید ظاهری کاملا متفاوت داشته باشید. مدل های متوسط موی صاف ​​شما را مدرن تر نشان می دهد.

مدل های کوتاهی موی صاف

اگر تصمیم گرفته اید موهای صاف خود را کوتاه کنید، باید از مدل های صاف الهام بگیرید. اگر فکر می کنید موهای صاف فقط به موهای بلند می آید، در اشتباهید. به نظر می رسد موهای صاف که با مدل موهای باب به خوبی ست می شوند، مورد علاقه این فصل هستند. صرف نظر از اندازه موهایتان، باید در این فصل با اتوها دوست صمیمی باشید. حالا بیایید نگاهی دقیق‌ تر به مدل‌های کوتاهی موی صاف داشته باشیم!

1. برش باب چتری: موهای صاف کوتاه باب در بین مدل های با موهای صاف بسیار محبوب است. در مدل موی باب، باز کردن موهای او از پهلو همیشه می تواند موهای او را خنک تر نشان دهد. چه از سمت راست و چه از سمت چپ آن را جدا کنید، قطعا با این مدل مو جلب توجه خواهید کرد!

2. برش لایه ای: برای اینکه موهای صاف و بلند خود حجیم تر به نظر برسند، می توانید مدل مو را با لایه هایی در جلو و پشت انتخاب کنید. در بین مدل‌های موی صاف، موهایی که راحت‌تر شکل می‌گیرند، قطعاً مدل‌های موی چندلایه هستند.

پیشنهاد سردبیر: رنگ موی قهوه ای به خوبی به این مدل مو می آید. 

3. برش لوب: اگر از مراقبت از موهای بلند خود شکایت دارید، حتماً باید مدل موهای بلند با طول متوسط ​​را امتحان کنید. موهای صاف متوسط ​​همیشه حجیم تر از موهای بلند به نظر می رسند! توصیه می کنیم در انتخاب مدل موی متوسط، نگاهی به مدل های لایه ای بیندازید.

4. برش Pixie: مدل موی پیکسی شما را بسیار کاریزماتیک نشان می دهد! به نظر ما رنگ موهای قهوه ای بیشتر به موهای مدل پیکسی می آید.

چگونه یک مدل موی صاف با توجه به فرم صورت انتخاب کنیم؟

برای صورت گرد: مدل موی بیضی یکی از مناسب ترین مدل های مو برای صورت های گرد است. ما قطعاً مدل موی بیضی شکل را به کسانی که به دنبال مدل موی بلند برای صورت گرد هستند توصیه می کنیم.

برای صورت مربع: موهای بلند و صاف یک گزینه عالی برای صورت های مربع است. اگر به طور طبیعی موهای صافی دارید خوش شانس هستید، در غیر این صورت نگران نباشید! با کمک اتو مو به راحتی می توانید به موهای صافی که می خواهید برسید.

برای صورت بلند: ما مدل موی باب را برای متعادل کردن صورت های بلند توصیه می کنیم. بنابراین، طول صورت در پس زمینه باقی می ماند.

چگونه یک مدل موی صاف در خانه درست کنیم؟

برای امتحان مدل موی صاف که در فشن شوها، شبکه های اجتماعی و استایل خیابانی بسیار محبوب است، منتظر چه چیزی هستید؟ اکنون قیچی برش خود را بردارید و شروع به کوتاه کردن موهای خود کنید. بسیار مهم است که در مدل موی صاف ایستاده باشید. هنگام کوتاه کردن موهای خود، حتما باید به نقطه ثابتی که در مقابل خود قرار دارد نگاه کنید.

برای کوتاه کردن موهای خود در خانه نیز می توانید از یک دوست کمک بخواهید. برای موهای صاف، موهایتان را خیس کنید و با کمک خط کش، از انتها صاف کنید. اگر صافی صاف می خواهید، می توانید موهای خود را با سشوار نیز کوتاه کنید. همین تکنیک را می توان برای مدل موهای صاف مردانه نیز به کار برد.

سلبریتی ها امسال چه مدل موی صافی را ترجیح می دهند؟

ترند موهای بلند و صاف که در فشن شوها نیز به چشم می خورد، امسال نیز در بین سلبریتی ها بسیار محبوب است! به طور خاص، مدل موی صاف با ظاهری کمی مرطوب، که به عقب شکل گرفته است، بسیار مد روز است. این مدل موهای صاف نه تنها در موقعیت های خاص بلکه در استایل های روزانه نیز استفاده می شود. اگر می خواهید موهای صاف خود را جمع کنید، یک دم اسبی کوچک روی گردن بسیار به شما می آید. این مدل که کاملاً ساده و باحال به نظر می رسد، مخصوصاً روی موهای صاف بسیار حرفه ای به نظر می رسد. اگر چتری دارید، دم اسبی استایل شما خواهد بود!

چگونه از موهای صاف مراقبت کنیم؟

موهای صاف عالی به نظر می رسند! اما گفتن این مطلب مفید است! موهای صاف می توانند خطاها را نشان دهند. به همین دلیل توصیه می کنیم مراقبت دقیق مو را انجام دهید، به خصوص اگر انتهای موهایتان شکسته است. برای داشتن موهایی سالم و شاداب، باید شکستگی موهای خود را ترمیم کنید و سپس با موهای صاف خود شروع به خیره کردن نمایید.

پیشنهاد سردبیر: بزرگترین مشکل موهای بلند، انتهایی است که با رشد آن می شکن… اگر بگوییم راهی پیدا کرده ایم که موهای صاف و بلند خود را بدون کوتاهی رشد دهیم چه؟ توصیه می کنیم از سری Elseve Dream Long برای موهایی که نشکنند و سالم رشد کنند استفاده کنید. این سری که به موها امکان رشد سالم و بدون شکستگی را می دهد، حاوی کراتین گیاهی، ویتامین ها و روغن کرچک است. بنابراین، مو به خوبی تغذیه می شود و به طور سالم رشد می کند. در حالی که موهایمان را رشد می دهیم، دیگر لازم نیست هر ماه به آرایشگاه برویم، حالا نوبت شماست که سری Elseve Dream Long را امتحان کنید!

مراقبت از موهای صاف ضروری است!

برای اینکه موهای بلند و صاف شما نرم و براق شوند، نباید از مراقبت از مو غافل شوید. تاثیر هوای گرم در تابستان و ضرر هوای سرد در زمستان را همگان می دانند. باید مراقب موهای خود باشید تا مجبور نباشید موهایتان را که در فصول سال فرسوده شده اند کوتاه کنید. یکی از راه ‌هایی که می‌توانید موهای خود را کاملاً صاف نگه دارید، استفاده از سرم صاف‌کننده Elseve Dream Long Perfect Straight است. این سرم مراقبت از مو، با فرمول حاوی کراتین به یکی از محصولات مورد علاقه ما تبدیل شده است! این محصول نه تنها موهای کاملاً صافی را ارائه می دهد، بلکه موجب می شود به موهایی برسیم که موهای صاف با استفاده از شامپو و نرم کننده دریم لانگ تا 4 سانتی متر بلندتر به نظر برسند و با کراتین موجود در آن از موها مراقبت کند و در عین حال با جلوگیری از وز شدن و موخوره، ظاهری صاف را فراهم می کند. البته ناگفته نماند که در برابر حرارت 230 درجه نیز محافظت می کند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر