Scroll Top

ساده ترین مدل موی موج دار

 

اگر مدل موی طبیعی و ساده را دوست دارید، مدل موی موج دار می تواند استایل شما باشد! مدل موی موج دار که درست کردنش بسیار کاربردی است مخصوصاً برای خانم هایی با موهای بلند و متوسط ​​مناسب است. چه در محل کار و چه در مدرسه، به لطف مدل موی موج دار که می توانید انتخاب کنید، همه نگاه ها به شما خواهد بود. اگرچه ساخت مواج در نگاه اول دشوار به نظر می رسد، اما با یادگیری اسرار موج های آسان به راحتی قادر خواهید بود این مدل مو را درست کنید. اگر در این فکر هستید که چگونه یک مدل موی موج دار طبیعی درست کنید، اجازه دهید شما را به ادامه مقاله ببریم.

موی موج دار روزانه

مرحله 1: موهای خود را آماده کنید

اول از همه، توصیه می کنیم قبل از تکان دادن موهای خود از نرم کننده بدون نیاز به آبکشی استفاده کنید. بنابراین، فرم دادن به موهای شما راحت تر خواهد بود و در تمام طول روز بی عیب و نقص به نظر می رسند.

مرحله 2: موهای خود را جدا کنید

قبل از حالت دادن به موهای خود، باید آن را به نصف تقسیم کنید. سپس موهای خود را در قسمت بالا بچرخانید و یک موی بالا را بسازید. توصیه می کنیم که همیشه روند آرایش را با موهای زیر شروع کنید. این روش برای شما کاربردی تر خواهد بود.

مرحله 3: موهای خود را فر کنید

وقت آن رسیده که موهایتان را با اتو فر کنید… توصیه می کنیم برای مدل موی موج دار از اتوی مو با نوک ضخیم استفاده کنید. موهای خود را از بیرون به داخل به صورت دسته های نازک بپیچید و 10 ثانیه صبر کنید.

مرحله 4: لمس طبیعی

پس از فر کردن تمام موهای خود، موج ها را با ماساژ ملایم با انگشتان خود باز کنید. بنابراین، امواج طبیعی و ساده تری خواهید داشت. در نهایت اسپری فیکس کننده را بزنید و تمام!

توصیه سردبیر: به عنوان یک نرم کننده، کرم زیبایی مو با روغن معجزه آسای  Elseve را توصیه می کنیم. از آنجایی که موهای خود را با گرما حالت می دهید، بسیار مهم است که این مرحله را از دست ندهید تا موهای شما در اثر گرما آسیب نبینند. کرم زیبایی مو با روغن معجزه آسا Elseve می تواند از موها تا دمای 230 درجه سانتیگراد محافظت کند. به این ترتیب موهای شما بدون هیچ آسیبی حالت می گیرد. علاوه بر این، به لطف 6 اسانس ارزشمند گل موجود در آن، موها را بدون سنگین کردن تغذیه می کند و موها را نرم و براق می کند. همچنین بوی خوبی دارد که بوی آن در تمام طول روز از مو خارج نمی شود.

امواج طبیعی برای خانم هایی با موهای کوتاه!

فقط 5 دقیقه طول می کشد تا یک موج کوتاه مو ایجاد کنید. برای داشتن موهای موج دار طبیعی، ابتدا باید هایلایتر فر را به موهای کوتاه خود بزنید و سپس صاف کنید. هنگام استفاده از انبر، موهای خود را با یک یا دو انگشت زیر ریشه مو فر کنید، نه از پایین مو. پس از اینکه انبر را به مدت 10 ثانیه در موهای خود نگه داشتید، آن را بلند کرده و به همین ترتیب روی هر تار موی خود اعمال کنید.

پیشنهاد سردبیر: می توانید از اسپری L’Oréal Paris Elnett Extra Strong Hold کمک بگیرید تا مدل موهای خود را سالم نگه دارید و موهایتان را در طول روز ثابت نگه دارید. این اسپری مو با چسبندگی قوی خود به ثابت نگه داشتن مو کمک می کند.

موج های مو طبیعی به نظر می رسد!

چگونه یک موج ایجاد کنیم؟ برای کسانی که در اینجا تعجب می کنند! شما می توانید یک موج طبیعی را تنها با استفاده از یک فر کننده ایجاد کنید. ایجاد موج فقط کمی صبر می خواهد. قسمت های نازکی از موهای خود را جدا کنید و همه آنها را با اتو فر کنید. برای ایجاد یک افکت موج، باید امواج را با انگشتان خود شانه کنید تا ماساژ طبیعی تری ایجاد کنید. این کار را به راحتی می توانید با کرم روغن معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve انجام دهید. این نرم کننده حالت دادن به موهای شما را آسان تر می کند. مقداری از کرم را در کف دست ریخته، نوک و طول موهای خود را با دست شانه کنید. هنگامی که آن را به آرامی شانه می کنید، امواج شما بسیار طبیعی تر به نظر می رسند و درخشان تر می درخشند!

موجی که آرایش نشده به نظر می رسد!

اگر می خواهید موهایتان طوری به نظر برسد که گویی هرگز فرآوری نشده است، پس از فر کردن تمام موهایتان، باید موهایتان را با کمک یک شانه سیم ضخیم شانه کنید تا طبیعی به نظر برسند. بنابراین، موهای شما هم حجیم و هم به طور طبیعی موج دار به نظر می رسند. در پایان با مدل موی موج دار بسیار جذاب به نظر خواهید رسید.

مدل موی موج بزرگ ایجاد کنیم!

چگونه یک موج ایجاد کنیم؟ برای کسانی که در اینجا تعجب می کنند! شما می توانید یک موج طبیعی را تنها با استفاده از یک فر کننده ایجاد کنید. ایجاد موج فقط کمی صبر می خواهد. قسمت های نازکی از موهای خود را جدا کنید و همه آنها را با اتو فر کنید. برای ایجاد یک افکت موج، باید امواج را با انگشتان خود شانه کنید تا ماساژ طبیعی تری ایجاد کنید. این کار را به راحتی می توانید با کرم روغن معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve انجام دهید. این نرم کننده حالت دادن به موهای شما را آسان تر می کند. مقداری از کرم را در کف دست ریخته، نوک و طول موهای خود را با دست شانه کنید. هنگامی که آن را به آرامی شانه می کنید، امواج شما بسیار طبیعی تر به نظر می رسند و درخشان تر می درخشند!

مدل موی موج بزرگ ایجاد کنیم!

لزوماً نیازی به استفاده از اتو برای مدل موی موج دار بزرگ ندارید. هنگامی که موهایتان کمی مرطوب است، فرها را با L’Oréal Paris Elnett Moisture  برجسته کنید. سپس موهای خود را بچرخانید و آن را به شکل گوجه ای جمع کنید. در نهایت سشوار را روی موهای خود نگه دارید تا مانند موج آب خشک شوند. بنابراین وقتی موهای خود را باز می کنید با مدل موج بزرگ مواجه می شوید.

چگونه با استفاده از اتو مو موج بسازیم؟

همچنین می توانید به جای اتوی فر برای موج طبیعی از اتو مو استفاده کنید. موهای خود را با استفاده از اتوی مو در وسط و انتهای موهای خود، فر کنید. همیشه باید موهای خود را به سمت بیرون بچرخانید تا موج های طبیعی تری داشته باشید.

چگونه موهای موج دار آسان بسازیم؟

برای ساخت مدل موی موج دار ابتدا موهای خود را به صورت دسته های کوچک تقسیم کنید. سپس هر دسته مو را با استفاده از اتوی فر به صورت عمودی فر کنید. موهای خود را مانند شکل فر کنید. پس از فر کردن، امواج را با انگشتان خود باز کنید تا موج ها باز شوند و ظاهر طبیعی تری به آن اضافه شود. موهای خود را با اسپری موی L’Oréal Paris Elnett Precious Argan Oil Strong Hold ثابت کنید.

چگونه بدون استفاده از گرما موج بسازیم؟

لزوماً لازم نیست از گرما برای مدل موی موجی استفاده کنید. شما می توانید بدون به خطر انداختن سلامت موهای خود به مدل موهای موج دار دسترسی داشته باشید. برای این مدل مو، در حالی که موهایتان مرطوب است، یک کش را دور سر خود ببندید. موهای خود را زیر نوار به تارها تقسیم کنید و این تارها را یکی یکی از نوار بچرخانید. وقتی شب ها قبل از خواب این مدل مو را انجام می دهید، صبح با موهای موج دار از خواب بیدار می شوید.

مدل های موی موج دار

1. موج درشت: برای امواج درشت، همیشه باید از یک فر کننده ضخیم استفاده کنید. اتو فر کننده نازک باعث می شود فرهای شما نازک و متراکم به نظر برسند. ما توصیه می کنیم یک اتو فر کننده ضخیم را برای موج ضخیم تر و طبیعی تر بخرید. عملی ترین راه برای موج درشت این است که موهای خود را بعد از فر کردن شانه کنید. پس از فر کردن موها، حتماً باید آن ها را با یک شانه دندانه درشت شانه کنید.

2. موج طبیعی: شما ظاهر موج طبیعی را دوست داشتید، درست است؟ برای ایجاد موج های آسان در خانه، توصیه می کنیم از فوم مو L’Oréal Paris Elseve Dream Long Super Waves استفاده کنید. این موس مو که تا 48 ساعت موج های دائمی و متمایز ایجاد می کند، موها را مرطوب کرده و آنها را درخشان تر نشان می دهد.

3. موج ساحل: اگر در تابستان دلتان برای موهای موج دار بعد از دریا تنگ شده است، می توانید با استفاده از اسپری نمک دریا موج های ساحلی درست کنید.

4. موج موی بلند: موج آب روی موهای بلند عالی به نظر می رسد! هنگام فر کردن موهای بلند خود در خانه، به جای اینکه از پایین شروع کنید، باید از طول موها شروع کنید. به این ترتیب موهای شما طبیعی تر به نظر می رسد و زمان فر شدن را به نصف کاهش می دهید.

5. موج پیچش ضخیم: موج ساخته شده با انبر ضخیم طبیعی تر به نظر می رسد. برای ایجاد موج آب باید از فرهای 32 میلی متری استفاده کنید.

6. موج موی کوتاه: آیا اتو فر برای موهای کوتاه وجود دارد؟ البته که دارد! با فر کردن موهای کوتاه خود با انبر یا موس می توانید جوان تر و پویاتر به نظر برسید.

7. موج برای موهای لایه لایه: ما مدل های موج را برای موهای لایه باز دوست داریم. فر کردن موهای چند لایه باعث می شود موهای شما پرتر به نظر برسد.

8. دم اسبی موجی: وقتی به مهمانی خاصی دعوتید، می توانید با جمع کردن موهای موج دار روی گردن، جذاب تر به نظر برسید.

9. موج مجعد: اگر می خواهید موهایتان مجعد به نظر برسد باید مدل موج را با اتوی نازک امتحان کنید.

10. موج عروسی: مدل موی موج دار در عروسی ها نیز عالی به نظر می رسد. مدل موی شب و مدل موی موج، شایسته هر لباس عروسی است!

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر