Scroll Top

ما مدل موی بلانت جلو کوتاه و بلند را گردآوری کردیم!

 

مطمئنیم اکثر کسانی که این مقاله را می خوانند مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند را امتحان کرده اند. مدل موی باب نامتقارن که در دهه 90 بسیار محبوب بود، همین روند را حفظ کرده است. مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند که به چهره، ظاهری مدرن، کاریزماتیک و جذاب می بخشد، کاندیدای قرار گرفتن در میان مدل های موی کلاسیک است! اگر هنوز کات باب را امتحان نکرده اید، می توانید از مقاله ای که برای شما آماده کرده ایم الهام بگیرید. در این مقاله همه چیزهایی که در مورد مدل موی جلو کوتاه و جلو بلند را گردآوری کرده ایم.

مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند چیست؟

در واقع، تمام جزئیات مدل موی نامتقارن در نام آن پنهان است. پشت این مدل مو کوتاه تر از جلو است. مدل موی صاف با حرکت به سمت جلو بلندتر می شود و در نتیجه صورت لاغرتر به نظر می رسد. مدل موهای بلند در جلو و کوتاه در پشت معمولاً برای موهای کوتاه و متوسط ​​ترجیح داده می شود. مدل موی نامتقارن برای موهای بلند مناسب نیست.

مدل موی جلو کوتاه و پشت بلند در دهه 90 وارد زندگی ما شد و تقریباً هرگز دوباره ظاهر نشد. این مدل مو بسیار محبوب بود زیرا جلوه ای خاص بر روی صورت ایجاد می کند. کسانی که معمولاً مدل موی باب را امتحان می کنند، دوباره از این مدل دست نمی کشند. اگر به دنبال مدل مویی هستید که با ویژگی های صورت شما مطابقت داشته باشد و صورت شما را لاغرتر نشان دهد، باید هر چه زودتر مدل موی جلو بلند و پشت کوتاه را امتحان کنید.

مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند برای چه کسی مناسب است؟

دلیل محبوبیت مدل موهای پشت کوتاه و جلو بلند این است که تقریباً برای هر نوع صورت مناسب است! مخصوصاً همه کسانی که می خواهند صورت خود را لاغرتر نشان دهند، حالت صورت خود را فرم دهند و گونه های خود را کمی پنهان کنند، مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند را ترجیح می دهند.

مدل موهای باب نامتقارن را برای زاویه دارترین ویژگی های صورت ترجیح می دهیم. این مدل مو باعث می شود که اجزای صورت مستطیلی، قلبی و مثلثی نرم تر به نظر برسند و ویژگی های صورت را متعادل کند. اگر صورت کوچک و گردی دارید، مدل موی باب نه نامتقارن، اما صاف، بیشتر به شما می آید.

برش باب کلاسیک

رایج ترین مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند، کات کلاسیک باب است. کسانی که از این مدل مو استفاده می کنند جوان تر و پویاتر از آنچه هستند به نظر می رسند. دلیل محبوبیت مدل موی نامتقارن این است که فرم دادن به آن بسیار آسان است! برای اینکه موهایتان در تمام طول روز براق به نظر برسند، باید کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve را به طول و انتهای موها بزنید. کرم مراقبتی بدون آبکشی که به موهای شما کمک می کند تا به راحتی حالت دهید، در تمام طول روز به موهای شما درخشندگی می دهد و مدل موی جدید را آشکار می کند.

مدل موی پیکسی

اگر به مدل موهای کوتاه علاقه دارید، می توانید مدل موی پیکسی پشت بلند و جلو کوتاه را انتخاب کنید. این مدل مو چهره شما را بدون پنهان کردن صورت به نمایش می گذارد. به همین دلیل، مدل موی کوتاه پیکسی را به خانم ‌های کم ‌چهره و با صورت‌ های گرد پیشنهاد می‌کنیم.

اگر می خواهید بعد از کوتاه کردن موهایتان با پیکسی، رنگ موهای سردتری را امتحان کنید، حتما باید بلوند تیره را امتحان کنید. رنگ موی کرمی 8 بلوند تیره L’Oréal Paris Excellence سفیدی موهای شما را کاملاً پنهان کرده و پوشش شدیدی ایجاد می کند. رنگ موی بلوند تیره که یکی از ترندهای امسال است، به مدل موهای کوتاه بسیار می آید.

مدل موی حجیم

اگر مدل موهای حجیم را دوست دارید، مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند به خوبی به شما می آید! زیرا این مدل مو باعث می شود موها حجیم تر و پرتر از آنچه هست به نظر برسند. مدل موی نامتقارن معمولاً به صورت مستقیم و بدون چین خوردگی صورت می گیرد. از آنجایی که موهای شما لایه ای نیست، می تواند پرتر و حجیم تر به نظر برسد، البته اگر به موهای خود رطوبت و مراقبت لازم را بدهید! برای دوستانی که می خواهند موهای خود را پرتر نشان دهند، شامپو L’Oréal Paris Elseve Total Repair 5 را پیشنهاد می کنیم. این شامپو به موها کمک می‌کند تا آراسته‌تر به نظر برسند و نوک ‌های شکسته و ساییده شدن نوک موها را ترمیم کند.

مدل موهای پشت کوتاه و جلو بلند برای عروسی

هنگام رفتن به یک دعوت یا عروسی خاص، می توانید مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند را انتخاب کنید. این مدل موی عروسی که هرگز از مد نمی افتد حتی سال ها بعد شما را زیبا جلوه می دهد!

باب کوتاه برای موهای موج دار

کسانی که موهای موج دار دارند اغلب از کوتاه کردن موهای خود می ترسند. اگر فکر می کنید موهایتان ناهموار است و حالت دادن به موهایتان دشوار خواهد بود، پس هنوز با نرم کننده معجزه آسای Elseve Extraordinary Amla Oil آشنا نشده اید! کرم مراقبتی بدون آبکشی حاوی روغن آملا رطوبت مورد نیاز موهای شما را تامین می کند، امواج را شفاف می کند و آن را پرتر نشان می دهد. می توانید موهای موج دار خود را در عرض 5 دقیقه بدون نیاز به حرارت آماده کرده و از خانه خارج شوید.

برش نامتقارن بلانت

اگر می خواهید مدل موی جلو کوتاه و پشت بلند را کلاسیک تر کنید، مدل موی صاف را توصیه می کنیم. بنابراین، هیچ چینی در موهای شما وجود ندارد و مدل موی شما برجسته تر به نظر می رسد.

برش باب مردانه

برای کوتاه کردن باب مردانه، باید تمام موهای خود را به عقب حالت دهید. اسپری تثبیت کننده موهای خیس برای این مدل مو ایده آل است! برش باب مردانه برای مناسبت های خاص بسیار مناسب است.

برش قدیمی

کسانی که خواهان مدل موی قدیمی هستند، حتما باید مدل موی نامتقارن را امتحان کنند. این مدل مو مناسب موهای پر است. شما باید با توجه به مراقبت از مو، تعادل رطوبت موهای حجیم خود را حفظ کنید.

مدل موی متوسط

اگر به دنبال مدل موی مدرن ‌تر هستید، باید مدل موی باب بلند با طول متوسط ​​را امتحان کنید. در این مدل مو که خیلی طرفدار دارد جلو را بلند و پشت را کوتاه نگه دارید!

برش باب جذاب

اگر می خواهید جذاب به نظر برسید، حتما باید رنگ موی مشکی را با مدل موی پشت کوتاه و جلو بلند ترکیب کنید.

برش نامتقارن برای موهای مجعد

اگر از مدل موی نامتقارن برای موهای مجعد استفاده می کنید، حالت دهنده مو را در کنار خود نگه ندارید!

مدل موی نامتقارن نامرتب

کسانی که نمی توانند از مدل موهای طبیعی و نامرتب خود دست بکشند، باید مدل موی نامتقارن را امتحان کنند. طبیعی بودن این مدل مو را دوست خواهید داشت.

مدل نامتقارن منحنی

می توانید موهای خود را با سشوار خشک کنید تا مدل موهای پشت کوتاه و جلو بلند ظاهر شود. فراموش نکنید که قبل از سشوار کردن موهای خود، از اسپری محافظ حرارت استفاده کنید!

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر