Scroll Top

مدل های چتری با توجه به فرم صورت

 

مدل موی چتری برای کسانی که خواهان تفاوت در ظاهر خود هستند و از بلندی موهای خود چشم پوشی کنند، ایده آل است! با این حال وقتی می خواهیم تفاوتی به ظاهر شما اضافه کنیم، نمی خواهیم به دلیل انتخاب اشتباه چتری با ظاهری مواجه شوید که نمی پسندید. به همین دلیل باید مطمئن شوید که چتری انتخابی متناسب با فرم صورت شما باشد. در این مقاله زیباترین مدل های چتری را برای شما فهرست کرده ایم! با الهام گرفتن از مدل های زیر می توانید در موهای خود تفاوت ایجاد کنید.

زیباترین مدل های چتری

1. چتری مصنوعی: چتری برای چه نوع صورتی مناسب است؟ مدل چتری را می توان برای هر فرم صورت استفاده نمود. اگر جرات کوتاه کردن موهای خود را ندارید، می توانید با استفاده از چتری های مصنوعی در موهای خود نوآوری کنید. استفاده از چتری مصنوعی برای آزمایش مدل های جلو بسته، بسیار ساده است! ما مطمئن هستیم که بعد از اینکه به چتری عادت کردید، شروع به جستجوی انواع مدل موی چتری در اینترنت خواهید کرد.

2. چتری مجعد: چتری های فرفری عالی به نظر می رسند. از وز شدن چتری های مجعد یا برق دار شدن آن نترسید. شما می توانید با استفاده از نرم کننده Elseve Mucizevi Yag Amla Bukle Belirginlestirici Sac Bakimi Keremi فرهای وز شده خود را کنترل کنید. استفاده از کرم مراقبتی بدون شستشو هم امواج را شفاف می کند و هم موخوره را کاهش می دهد.

3. چتری پیشانی: برش های جلو بسته امسال بسیار محبوب هستند! اگر به دنبال نوآوری در موهای خود هستید، باید نگاهی به مدل های موی فر داشته باشید. برای اینکه چتری‌ هایتان در تمام طول روز بی‌ عیب به نظر بیایند، ما نرم‌کننده روغن معجزه ‌آسا آرایش مو Elseve Mucizevi Yag Sac Guzellestirici Krem را توصیه می‌کنیم. این کرم مراقبتی را که موها را زیبا می کند و فرم دهی آن را آسان می کند، نباید از کیف خود خارج کنید.

4. چتری یک طرفه: برای کسانی که نمی‌خواهند چتری ‌ها روی پیشانی‌ شان را بپوشاند، توصیه می‌کنیم مدل چتری ‌های یک طرفه درست کنید. در صورت تمایل می توانید پیشانی خود را با جدا کردن چتری از پهلو یا وسط باز کنید. ما مدل چتری یک طرفه را به خصوص برای صورت گرد توصیه می کنیم.

5. چتری باریک: در بین مدل موی چتری، مدل چتری باریک به چشم می خورد. برای چتری های باریک باید چتری هایتان را نه خیلی عقب، بلکه بیشتر به پیشانی خود کوتاه کنید. به یاد داشته باشید، هرچه چتری ‌های شما از عقب‌ تر شروع شود، چتری ‌های شما پهن تر به نظر می‌رسند.

6. چتری کوتاه (میکرو): مدل موی کوتاه با چتری بسیار کاریزماتیک به نظر می رسد! برای اینکه موهای کوتاه خود ظاهر متفاوتی داشته باشند، می توانید مدل موی چتری کوتاه را امتحان کنید.

7. چتری لایه ای: استایل مورد علاقه ما در مدل های چتری، چتری های لایه ای بوده است. برش های لایه ای ترجیح داده می شوند زیرا مدرن تر و پویاتر به نظر می رسند. البته شکل دادن به چتری های تا شده خیلی راحت است!

9. چتری کره ای: در بین انواع چتری، ممکن است مدل هایی وجود داشته باشد که شما را شگفت زده کند، مانند چتری های کره ای! مدل چتری کره ای شبیه مدل یک طرفه است. مدل موهایی را که در آن کناره ها متراکم تر هستند و فقط چند تار چتری در وسط پیشانی وجود دارد، چتری به سبک کره ای می گویند.

8. چتری بلند: اگر چتری را دوست ندارید، می توانید چتری بلند یا چتری پرده ای را امتحان کنید. می توانید از چتری های بلند خود بدون نیاز به کوتاه کردن مرتب چتری استفاده کنید. اگر شکایت دارید که چتری‌ هایتان جلوی چشمتان است، سعی کنید آن را با اسپری ثابت‌کننده به کناره ‌ها ثابت کنید.

پیشنهاد سردبیر: رنگ موهای قهوه ای شکلاتی روی موهای چتری عالی به نظر می رسد. با انتخاب Garnier Color Naturals 5.52 قهوه ای شکلاتی می توانید رنگ موی طبیعی و روشن به دست آورید.

10. چتری پرده ای: اگر به دنبال مدل چتری برای آنهایی هستید که پیشانی باریک دارند، چتری پرده ای انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در مدل چتری های پرده ای معمولا موهای شما در سمت راست و چپ جمع شده و قسمت وسط چتری خالی به نظر می رسد. در صورت تمایل می توانید مدل چتری پرده ای را از وسط یا کناره جدا کنید.

11. چتری مثلثی: مدل چتری مثلثی که در ابتدای دهه 2000 مد بود، دوباره با ما همراه است! از کسانی که می خواهند مدل موی متفاوت و دیوانه وار را امتحان کنند دعوت می کنیم مدل چتری مثلثی را امتحان کنند. این مدل مو به خصوص برای پیشانی های کوچک مناسب است.

12. چتری صاف: چتری های صاف و بی نقص ظاهری بسیار کاریزماتیک به شما می دهد. از آنجایی که مدل چتری صاف به حالت عادی رشد می کند، نیازی به اصلاح ندارید. برای اینکه موهایتان صاف به نظر برسد، سرم صاف کننده Elseve Dream Long Mukemmel Duz Puruzsuzlestirici Serum را پیشنهاد می کنیم. این سرم مو بدون آبکشی کمک می کند تا موها صاف تر به نظر برسند، درخشندگی بیشتری به موهای شما می بخشد و از موهای شما در برابر حرارت تا 230 درجه محافظت می کند. اگر هنگام فرم دادن به چتری های خود از سشوار یا صاف کننده استفاده می کنید، حتماً باید پیش تر از سرم السیو استفاده کنید.

13. چتری پیکسی: اگر مدل چتری های کوتاه را دوست دارید، مدل Pixie را دوست خواهید داشت. ما به خانم هایی با موهای کوتاه، چتری پیکسی را توصیه می کنیم.

14. چتری مواج: برای کنترل موهای موج دار خود می توانید چتری ها را کوتاه کنید. اگر نگران این هستید که چتری های مواج شما بالا نیاید و شکل نگیرد، می توانید از استایلر استفاده کنید. این محصول مو را به کسانی که از چتری استفاده می کنند اکیداً توصیه می کنیم که باعث می شود موهایشان در تمام طول روز بی عیب به نظر برسد.

مدل موی چتری با توجه به فرم صورت

اول از همه، بیایید شروع کنیم که چه فرم صورت برای کدام مدل چتری مناسب است. اگر صورت مربعی دارید، باید چتری های بلند و متراکم را که از بالا شروع می شوند ترجیح دهید و می توانید مدل چتری بیضی شکل را امتحان کنید تا فرم صورت مربعی شما گردتر به نظر برسد، باید وسط چتری ها را کوتاهتر و کناره ها را بلندتر نگه دارید. اگر موهای بلندی دارید، مدل پرده ای بسیار مناسب شما است. اگر فرم صورت شما بیضی شکل است، می‌توانید تمام مدل‌های چتری را امتحان کنید، اما چتری ‌های یک طرفه بیشتر به شما می‌آیند. اگر حالت صورت مثلثی دارید، می توانید چتری های یک طرفه و چتری های بلند را انتخاب کنید. اگر اجزای صورت شما گرد است، باید به شما بگوییم که چتری را ترجیح ندهید، زیرا می تواند ظاهر صورت شما را باریک تر نشان دهد.

مدل های چتری برای پیشانی باریک :اگر از پیشانی باریک خود شاکی هستید، مدل چتری های میکرو، چتری مثلثی و چتری نازک را به شما پیشنهاد می کنیم. چتری های صاف به پیشانی کمک می کند پهن تر به نظر برسد. شما باید از چتری های بلند دوری کنید تا جلوی باریک تر به نظر رسیدن پیشانی خود را بگیرید.

مدل های چتری برای صورت گرد : اگر فرم صورت گرد دارید، کاری که باید انجام دهید این است که ویژگی های صورت خود را دقیق تر و زاویه دار نشان دهید. برای این کار می‌توانید چتری ‌هایی را انتخاب کنید که از هم جدا شده یا به پهلو باز شوند. از آنجایی که ستاره های مشهور نیز از این برش چتری استفاده می کنند، غیرممکن است که متفاوت به نظر نرسید!

مدل های چتری برای صورت بیضی : مثل همیشه، وقتی صحبت از کوتاه کردن مو و مدل مو می شود، صورت های بیضی بسیار خوش شانس هستند زیرا هر مدل مویی به آن ها می آید! با استفاده از چتری به سبک دلخواه خود می توانید با ویژگی های صاف صورت خود جلب توجه کنید.

مدل های چتری برای صورت کشیده : برای صورت کشیده، چتری پرده ای بسیار مناسب است. برای متعادل کردن صورت خود می توانید مدل های بسته را امتحان کنید که ناحیه پیشانی را می پوشانند. مدل چتری لایه ای نیز برای صورت بلند بسیار مناسب است.

مدل های چتری برای صورت زاویه دار : اگر ویژگی های صورت شما زاویه دار است، باید مدل مویی را انتخاب کنید که خطوط تیز شما را نرم کند. به عنوان مثال، می توانید مدل موی های چتری بلند و متراکم انتخاب کنید که قسمت های زاویه دار صورت شما گردتر به نظر برسد. به خصوص اگر از پهن بودن پیشانی خود شکایت دارید، چتری های بلند که از بالا شروع می شوند برای شما ایده آل هستند!

مدل های چتری برای صورت قلبی شکل : اگر پیشانی پهن و چانه کوچکی دارید، احتمالاً صورت شما به شکل قلب است. برای چنین فرم صورت، می توانید مدل موی چتری یک طرفه را امتحان کنید. به این ترتیب می توانید پیشانی خود را باریک تر نشان دهید. در حالی که چتری ‌هایتان را به پهلو درست می‌کنید، کافی است به کمک یک برس موی گرد، به پهلو خشک کنید.

چتری را چگونه کوتاه کنیم؟

برای کوتاه کردن چتری ابتدا یک تافت مثلثی از جلوی موهایتان تعریف کنید. می توانید این قسمت از چتری خود را خیس کنید یا با اسپری آب مرطوب کنید. برای بریدن چتری ها به یک شانه دندانه ظریف نیاز دارید. بعد از اینکه تار چتری را با دقت شانه کردید، تار مو را به صورت یک خط نازک بپیچانید. رشته پیچ خورده را با قیچی قطع کنید. برای اینکه چتری‌ هایتان طبیعی‌تر به نظر برسد، می‌توانید انتهای چتری ‌ها را صاف کنید. به همین راحتی چتری ها را برش می دهید!

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر