Scroll Top

چرا موها چرب می شوند: آیا خود شما باعث چرب شدن موهایتان می شوید؟

 

آیا موهای شما با وجود اینکه مرتباً آنها را می شویید همچنان چرب به نظر می رسد؟ شاید لازم باشد در مورد ریشه این مشکل تحقیق کنید. به طور خلاصه، باید رفتارهایی را که روی موهای خود اعمال می کنید مرور کنید. به همین دلیل رفتارهایی که باعث چرب شدن موها می شود را شناسایی کردیم. بیایید ببینیم کدام یک را اغلب انجام می دهید؟ هنگامی که تعادل سبوم در پوست سر به هم می خورد، پوست سر شروع به تولید چربی بیشتری می کند. بنابراین موهای شما سریعتر چرب می شود و حجیم و کدر به نظر می رسد. دلایل زیادی برای این عدم تعادل سبوم وجود دارد. اولین مورد ناتوانی در حفظ تعادل هورمونی در بدن است. اگر اختلال هورمونی وجود داشته باشد، این وضعیت در پوست سر و همچنین در پوست منعکس می شود. بنابراین موهای شما می توانند به سرعت چرب شوند. دلیل دوم رژیم غذایی نامتعادل و مصرف زیاد غذاهای چرب است. همانطور که با مصرف زیاد غذاهای چرب، آکنه روی صورت شما ظاهر می شود، موهای شما نیز تحت تاثیر این وضعیت قرار می گیرند و می توانند خیلی سریع شروع به چرب شدن کنند.

یکی از مهمترین دلایل انجام حرکاتی است که ممکن است باعث چرب شدن موهای شما شود. حالا بیایید نگاهی به اقداماتی بیندازیم که می تواند باعث چرب شدن موهای شما شود!

دست زدن بیش از حد به موها: اگر عادت دارید دائماً موهای خود را لمس کرده و با انگشتان خود آنها را شانه کنید، توصیه می کنیم فوراً آن را متوقف کنید زیرا هر بار که موهای خود را لمس می کنید، روغن را در موهای خود پخش می کنید و آلودگی و باکتری های موجود در نوک انگشتان را در سراسر موهای خود پخش می کنید.

شانه زدن بیش از حد موها: برس زدن بیش از حد موها می تواند منجر به افزایش تولید چربی شود. اگر نمی توانید موهایتان را شانه نکنید، می توانید فقط با شانه کردن انتها و طول ها از پخش شدن روغن جلوگیری کنید.

استفاده از برس موی کثیف: برس موی شما می تواند حاوی انواع ناخالصی ها باشد. باقی مانده از محصولات یک ظاهر طراحی شده و گرد و غبار تنها از خاک آشکار! یک برس موی گرفتگی تمام کثیفی ها را به موهای شما منتقل می کند. وقتی برس های کثیف را روی موهای تمیز و تمیزی که به تازگی شسته اید می زنید، دیگر اثری از حالت تمیز شما نیست! بنابراین باید به تمیزی برس های خود توجه کنید. می توانید برس های خود را با شامپویی که برای شستن موهای خود استفاده می کنید بشویید.

استفاده از محصولات اشتباه: ممکن است از محصولات حالت دهنده استفاده کنید که برای موهای شما مناسب نیستند. هنگام خرید محصولات حالت دهنده، باید محصولاتی با فرمول سبک و مناسب موهای چرب خریداری کنید.

راه حل سریع ما برای موهای چرب!

اگر موهای شما به سرعت چرب می شود، فاقد حجم است و کدر به نظر می رسد، چه کاری باید انجام دهید؟ شامپوهای خشک ایده آل هستند تا موهای شما حجیم به نظر برسند و در سریع ترین روش احساس تازگی داشته باشند. می خواهیم در مورد شامپو خشک مورد علاقه خود یعنی شامپو خشک نامرئی L’Oréal Paris Magic Shampoo به شما بگوییم. با استفاده از این شامپوی خشک به راحتی می‌توانیم به موهایی حجیم و شاداب دست پیدا کنیم. در حالی که تضمین می کند موها فاقد چربی هستند، به ما اجازه می دهد تا به موهایی تازه برسیم که گویی تازه از حمام بیرون آمده اید. علاوه بر این، دارای رایحه ها کاملا ماندگار می باشد. شامپوهای خشک دیگری که معمولاً استفاده می کنیم، باقی مانده سفید و پودری روی موهای ما باقی می گذارد. اما شامپو خشک نامرئی مجیک هیچ اثر سفیدی بر جای نمی گذارد.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر