Scroll Top

موهای کوتاه چگونه رشد می کنند؟

 

مدل موی کوتاه اثر خود را در سال های گذشته به جا گذاشته است. شاهد بوده ایم که همه ستاره های مشهور این برش ها را ترجیح می دهند. اما امسال در حال تغییر است و موهای بلند دوباره به صحنه بازگشته اند! بنابراین، کسانی که سعی می کنند از مد پیروی کنند و موهای خود را کوتاه و بلند کنند، چه خواهند کرد؟ اگر در تلاش برای رشد موهای کوتاه خود هستید، مطمئن هستیم که می خواهید موهای شما در اسرع وقت با سرعت کامل رشد کنند. نکته ای که باید روی آن تمرکز کنید، اطمینان از رشد موهایتان است. حتی اگر در حال حاضر موهای شما مرتب شده باشد، اولین هدف شما باید تقویت موهایتان و رشد سالم آن باشد. شما می توانید با مراقبت صحیح، به جای اینکه موهایتان نازک و ضعیف شوند، موهای خود را بدون شکستن و نازک شدن رشد دهید. برای اینکه موهای کوتاه شما رشد کنند، ابتدا باید یک برنامه منظم مراقبت از مو را شروع کنید. البته باید این مراقبت را بعد از رشد موهایتان ادامه دهید.

برای رشد موهای کوتاه از چه درمانی می توان استفاده کرد؟

اگر به دنبال مشاوره مراقبتی برای رشد موهای کوتاه هستید، در جای مناسبی هستید زیرا ما یک پیشنهاد فقط برای شما داریم: سری Elseve Dream Long مخصوص موهای بلند و کسانی که می خواهند موهایشان سالم رشد کند یکی از موارد مورد علاقه ماست! دارای ترکیباتی مانند روغن کرچک، کراتین گیاهی و ویتامین ‌هایی است که موها را از ریشه تا نوک مرتب می‌کند. شما می توانید با استفاده از شامپو، نرم کننده، ماسک مو و مراقبت های بدون آبکشی سری Dream Long کشف کنید که چگونه موهای کوتاه خود روز به روز سالم می شوند.

برای اینکه در هنگام رشد موهای کوتاه، سرد به نظر برسید چه باید کرد؟

به غیر از مراقبت از مو، ما برای شما پیشنهادهایی داریم. به خصوص اگر موهایتان خیلی کوتاه است و در صدد رشد مو هستید، حتما باید به پیشنهادات زیر نگاهی بیندازید تا بتوانید به راحتی موهایتان را حالت دهید و موهایتان را خنک جلوه دهید!

به موهای خود حجم دهید: اگر خودتان موهای کوتاه خود را حالت می دهید، ممکن است شکایت کنید که موهایتان کم کم حجم می دهند. سپس سعی کنید این بار آن را به هم ریخته بگذارید! مقداری موس حالت دهنده را به موهای خود بزنید و با شانه کردن و فشار دادن با انگشتان خود پخش کنید و تمام موهای خود را به جلو و وارونه پرتاب کنید. موهای خود را به عقب بریزید. این مدل ترکیبی به موهای شما حجم بیشتری می دهد.

ظاهر مد روز با لوازم جانبی: در این فصل، ما شروع به دیدن اکسسوری های مو در کت واک و دعوت نامه های فرش قرمز کردیم. شما می توانید با استفاده از اکسسوری های مو، ظاهری بسیار شیک ارائه دهید، به خصوص زمانی که موهایتان در حال رشد هستند. با جدا کردن و بستن موها از پهلو با گیره های رنگی یا درخشان، از قرار گرفتن موهای خود با نوار یا تاج جلوی چشم جلوگیری می کنید.

با رنگ موهای خود بازی کنید: کمی تغییر رنگ مو نیز می تواند در این دوران به شما کمک کند. استفاده از رنگ موی دیگر می تواند ظاهری متفاوت به موهای شما بدهد.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر