Scroll Top

چگونه می توان موهای خشک و زبر را احیا کرد؟

 

چگونه موهای خشک و زبر را نرم کنیم؟

استفاده از آب ولرم

یکی از شایع ترین دلایل خشکی پوست سر، شستشو با آب بسیار داغ است. آب داغ تعادل رطوبت را در بدن شما مختل می کند و باعث خشک شدن موهای شما می شود. استفاده از آب ولرم در حین دوش گرفتن، هم برای پوست سر و هم برای تارهای مو بسیار سالم تر خواهد بود.

از موهای خود در برابر گرما محافظت کنید

به جای سشوار کشیدن موهایتان، می توانید اسپری های حالت دهنده مو یا موس مو را انتخاب کنید. این محصولات به فرم دادن به موهای شما کمک می کنند و آن ها را سالم نشان می دهند. موهایی که در معرض حرارت بیش از حد قرار می گیرند بی روح و خشک به نظر می رسند.

توصیه سردبیر: کرم زیبایی مو با روغن معجزه آسا Elseve از موها تا دمای 230 درجه محافظت می کند، اجازه نمی دهد اثرات مضر اتوها، اتوهای فر کننده و سشوار موها را خشک کند. زمانی که قصد دارید موهای خود را با حرارت حالت دهید، حتما باید کرم زیبایی مو با روغن معجزه آسا را به طول و انتهای موها بزنید.

نرم کننده را به درستی اعمال کنید

استفاده نادرست از نرم کننده می تواند باعث خشکی مو شود. برای موهای خشک، باید نرم کننده را فقط روی نوک و طول موهای خود بمالید، نه روی ریشه. مطمئن شوید که بعد از آن با آب ولرم کاملا بشویید.

پیشنهاد سردبیر: اگر فکر می‌کنید موهای خشک شما آسیب دیده، زبر و نوک آن‌ها شکافته شده است، توصیه‌ای برای حالت‌دهنده داریم که موهای شما را از ریشه تا نوک ترمیم و ساختار می‌دهد. کرم مراقبت کامل L’Oréal Paris Elseve Complete Repair 5 Care با کنسانتره ترمیم کننده Keratin XS 10% در فرمول خود به ترمیم تارهای آسیب دیده مو، بازیابی ظاهری ابریشمی و تقویت آنها کمک می کند. هنگامی که از این نرم کننده استفاده می کنید، شاهد احیا و ترمیم موهای خود خواهید بود.

از ماسک مو استفاده کنید

ماسک های مو یکی از مهم ترین نجات دهنده ها به خصوص برای موهای خشک هستند. با زدن ماسک مو روی موهای خشک 2 تا 3 بار در هفته، می توانید از ترمیم آن اطمینان حاصل کنید و می توانید راه حلی برای ساییدگی موهای خشک خود بیابید. از آنجایی که ماسک های مو مراقبت های ویژه ای از موها می کنند، می توانید به سرعت تغییرات را در موهای خود مشاهده کنید. ماسک ترمیم کننده L’Oréal Paris Elseve زمانی به کمک ما می آید که موهای خشک ما آسیب دیده باشد، به خصوص وقتی موهای خشک شده، زبر و ضعیف ظاهر شوند. وقتی این ماسک مو را 2 تا 3 بار در هفته به روتین مراقبت از مو اضافه می کنیم، موهایمان اثر مراقبتی شدیدی پیدا می کند و با کنسانتره ترمیم کننده کراتین XS 10% در فرمول خود ترمیم می شود.

نرم کننده را نادیده نگیرید

برای موهای خشک، پس از مرطوب شدن موهایتان، باید نرم کننده را زیر دوش بمالید. هنگامی که به موهای کاملاً خیس خود نرم کننده می زنید، نمی توانید اثر نرم کننده را به طور کامل مشاهده کنید. ابتدا موهای خود را با حوله آبکشی کنید، سپس نرم کننده را به انتهای موهای خود بمالید.

از فرآیندهای شیمیایی دوری کنید

برای پایان دادن به خشکی پوست سر و سفت شدن تارهای مو باید به خوبی از موهای خود مراقبت کنید. راه حل خشکی مو مراقبت است. درمان های شیمیایی می تواند باعث آسیب دائمی به موهای شما شود. به همین دلیل، اگر موهای شما خشک است، به جای انجام درمان های شیمیایی شدید، باید از موهای خود مراقبت نموده و از آن در برابر عوامل خارجی محافظت کنید.

توصیه شامپو و نرم کننده برای موهای خشک و زبر

اگر به دنبال شامپویی هستید که از موهای خشک مراقبت و ترمیم کند، باید شامپو Elseve Complete Repair 5 را بشناسید. باید بدانید که موهای خشک زودتر ساییده می شوند، ضعیف تر می شوند و نوک آن ها می شکند. این شامپو حاوی کراتین XS و سرامید است که باعث ترمیم و بازسازی مو از ریشه تا نوک می شود. هنگامی که به طور مرتب از شامپو ترمیم کننده کامل Elseve استفاده می کنید، شاهد زنده شدن و احیای موهای خود خواهید بود. برای مراقبت از موهایتان هر زمان که در طول روز موهایتان خشک و سفت به نظر می رسند، باید کرم زیبایی مو با روغن معجزه آسای Elseve را همراه خود داشته باشید. این نرم کننده بدون آبکشی به موهای شما درخشندگی فوری می بخشد، به شما کمک می کند تا موهایتان را حالت دهید و از تارها در برابر گرمای شدید محافظت می کند.

خشکی مو و موهای بی روح مشکلی رایج است که بسیاری از ما از آن رنج می بریم. آیا نمی خواهید موهای شما از ریشه تا نوک ترمیم شود؟ موهای مرتب، سالم و شاداب دیگر غیر ممکن نیست! پس از دریافت نکاتی در مورد شامپو، ماسک و مراقبت از موهای خشک، می توانید موهای خود را احیا کنید. ما راهکارهایی را که در مورد خشکی پوست سر و تارهای موی خشک می دانیم با شما به اشتراک می گذاریم. اکنون می توانید مشکل خشکی مو ناشی از ساییدگی را پشت سر بگذارید!

روش های طبیعی برای مرطوب کردن موهای خشک چقدر موثر است؟

وقتی در اینترنت تحقیق کردیم، دیدیم که از روش های طبیعی برای نرم کردن موهای خشک استفاده می شود. با این حال، هر روش طبیعی برای همه مناسب نیست. علاوه بر این، موها و پوست سر ما ممکن است واکنش متفاوتی نشان دهند و ممکن است به نتایجی که می‌خواهیم نرسیم. به جای روش های طبیعی در مراقبت از موهای خشک، از محصولات مراقبت از مو استفاده می کنیم که به کیفیت آنها اعتماد داریم. ما به ویژه سعی می کنیم از محصولات مراقبت از مو که حاوی مواد مغذی و روغن های طبیعی هستند استفاده کنیم. بنابراین، ما با ساختن مخلوط در خانه سر و کار نداریم و می‌توانیم بیشترین سود را از موادی که از خشک شدن موهایمان جلوگیری می‌کنند، ببریم.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر