Scroll Top

چگونه یک رنگ عمیق برای موهای بلوند ایجاد کنیم؟

 

 

چگونه یک رنگ دیپ درست کنیم؟

مرحله 1: رنگ را آماده کنید

هنگام رنگ کردن موهای بلوند ابتدا باید رنگ را آماده کنید و رنگ زیر را شروع کنید. شما باید یکی از رنگ موهای بلوند دائمی یا نیمه دائمی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید. برای داشتن ظاهری طبیعی می توانید به رنگ موهای بلوند تیره نگاه کنید. مخلوط حاصل از رنگ مو را با هم ترکیب کرده و خوب تکان دهید.

مرحله 2: موهای خود را به یک اندازه تقسیم کنید

با جدا کردن موها به صورت تافت، می‌توانید فرآیند رنگ کردن پایین را آسان ‌تر کنید. برای به دست آوردن رنگ موهای بلوند کاربردی تر، توصیه می کنیم موهای خود را کاملا شانه کنید و آن ها را به دسته های نازک تقسیم کنید. ابتدا باید ناحیه ای را که رنگ کرده اید بشویید و ظاهری یکدست در رنگ مو داشته باشید.

مرحله 3: رنگ را اعمال کنید

پس از مالیدن رنگ به ریشه مو، آن را تا موهای رنگ شده برس بزنید. هنگام رنگ کردن موهای خود، همیشه باید از تارهای پشتی شروع کنید و به سمت تارهای جلو بروید. زمانی که باید موهای خود را آبکشی کنید باید قوطی رنگ را بررسی کنید، زیرا انتظار بیشتر یا کمتر از زمان توصیه شده می تواند رنگ مو را تغییر دهد.

راه حل آسان اگر زمان برای رنگ آمیزی عمیق ندارید!

ما یک راه حل آسان، عملی و سریع برای شما داریم، زمانی که فرصت رنگ کردن عمقی موی خود را پیدا نمی کنید: اسپری کانسیلر ته رنگ تیره برای موهای بلوند L’Oréal Paris Magic Retouch! می تواند بهترین راه حل باشد، به خصوص زمانی که ریشه موهای تیره شروع به ظاهر شدن می کنند … این اسپری که در اولین شامپو از روی موها پاک می شود و در عرض 3 ثانیه ریشه های تیره مو را می پوشاند، مطمئناً یکی از اسپری های مورد علاقه شما خواهد بود! در واقع آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست!

رنگ مو را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید!

می توانیم اولین سوالی که پس از رنگ کردن موهای بلوند به ذهنتان خطور می کند را حدس بزنیم: چگونه یک رنگ عمیق درست کنیم؟ ما توضیح می دهیم که چه رنگی و چگونه رنگ کنید. مهمترین مرحله هنگام رنگ کردن موهای بلوند، انتخاب رنگ است. اگر تا به حال موهای خود را رنگ نکرده اید، می توانید از آرایشگر خود اطلاعاتی در مورد رنگ موهای خود کسب کنید. هنگام رنگ کردن موهای خود در خانه، توصیه می کنیم رنگ مو را روی یک رشته نامرئی از پشت موهای خود امتحان کنید. بنابراین می توانید تست کنید که آیا برای شما مناسب است یا نه. توصیه ما این است که رنگ مو را متناسب با رنگ موی خود انتخاب کنید یا یک درجه تیره تر.

مراقبت از مو

از آنجایی که موهایتان را رنگ کرده اید، توصیه می کنیم با آب ولرم آبکشی کنید تا رنگ موها برای مدت طولانی باقی بماند و بلافاصله رنگ آن از بین نرود. با استفاده از کرم مراقبت از مو که از رنگ مو خارج می شود، می توانید موهایی نرم و براق داشته باشید. با افزودن یک شامپو، نرم کننده و ماسک مخصوص به روتین مراقبت از موهای خود، می توانید ماندگاری رنگ موهای خود را افزایش دهید.

سری Kérastase Blond Absolu Cicaextreme یکی از محصولات مراقبت از مو است که ما برای موهای بلوند توصیه می کنیم. این سری مراقبت ویژه، فرموله شده با مواد موثر، نجات دهنده موهای بلوند است! به لطف هیالورونیک اسید و روغن ادلوایس موجود در آن، موها را عمیقاً مرطوب می کند و در عین حال موها را به شدت ترمیم می کند. بعد از تمیز کردن موهای خود با شامپو کرمی سریLe Bain Cicaextreme ، می توانید با ماسک مو سیکاکستریم موهای خود را تقویت و ترمیم کنید.

اگر به دنبال راه حلی برای موهای بلوند خود در طول روز هستید، روغن مراقبت از مو Kerastase Huile Cicaextreme را به شما پیشنهاد می کنیم. روغن مراقبت از مو بدون آبکشی به ترمیم موها کمک می کند و از آن در برابر حرارت تا 230 درجه محافظت می کند. اگر می خواهید به موهای خشک خود درخشندگی بدهید، با حوله مرطوب کنید. پیشنهاد می کنیم این روش را امتحان کنید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر