Scroll Top

چگونه مرحله به مرحله بافت تیغ ماهی درست کنیم؟

 

آیا مدل موی بافتنی شبیه یک اثر هنری نیست؟ مدل موی بافتتنی مخصوصاً روی موهای بلند خوب به نظر می رسد. مدل های بافتنی زیادی وجود دارد و همه آنها بسیار زیبا هستند، اما الگوی بافتنی وجود دارد که اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، مش تیغ ماهی! وقتی می گویید بافت تیغ ماهی، فکر می کنید ساختن آن خیلی سخت است؟ با مطالعه این مقاله این بافت برای شما آسان می شود! پس بیایید شروع کنیم!

بافت تیغ ماهی قدم به قدم

اساساً بافت تیغ ماهی مانند سایر بافت ها از روی هم قرار دادن دسته های های مختلف شکل می گیرد. درست مانند تصویر، موها به دو دسته ریز و درشت تقسیم شده و دسته های ریز سمت راست و چپ دسته های بزرگ در قیطان گنجانده شده است.

پیشنهاد می کنیم که قبل از شروع به بافتن موهای خود از نرم کننده یا روغن حالت دهنده بدون آبکشی استفاده کنید تا بافت به راحتی ایجاد شود. در واقع، اگر بعد از صاف کردن موها، بافتن را شروع کنید، می توانید آن را خیلی راحت تر ببافید.

بافت تیغ ماهی شل

در این مدل بافتنی، قیطان تیغ ماهی درست مانند تصویر بالا ایجاد می‌شود، اما پس از اتمام بافت، پهن می‌شود تا ظاهری شل ‌تر ایجاد شود. با کشیدن آن به طرفین می‌توانید بافت تیغ ماهی را گسترش دهید.

بافتنی تیغ ماهی پیچ خورده

یکی دیگر از سبک های بافت تیغ ماهی، سبک پیچ خورده است. دو دسته از جلوی موها به صورت چرخشی پیچیده شده و با یک سگک لاستیکی در پشت جمع می شود. سپس همین کار را تا سطح پایین پشت سر انجام دهید و بافت تیغ ماهی از این قسمت شروع می شود. آنقدرها هم سخت نبود!

مش تیغ ماهی نیمه حجیم

مش تیغ ماهی آشفته

مش تیغ ماهی گوجه ای

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر