Scroll Top

چگونه رنگ موی بلوند طبیعی داشته باشیم؟

 

ما عاشق رنگ موی بلوند طبیعی هستیم! رنگ موی بلوند طبیعی که در سال های اخیر بر محبوبیت آن افزوده شده است، به ظاهر ما هوای معصوم و روشن می بخشد. اگر شما هم مثل ما رنگ موی بلوند طبیعی را دوست دارید و به فکر ایجاد تغییر در موهایتان هستید، مقاله ای عالی برای شما آماده کرده ایم! رنگ موی بلوند طبیعی در واقع می تواند با هر رنگ پوستی سازگار شود. هنگامی که رنگ مناسب خود را پیدا کردید، رنگ موی بلوند بسیار طبیعی به نظر خواهد رسید. برای پاسخ به سوال خود در مورد رنگ موی بلوند طبیعی که برای شما مناسب است و پاسخ به هر سوال دیگری که ممکن است داشته باشید این مقاله را بخوانید!

رنگ موی بلوند طبیعی چه رنگی است؟

رنگ موی بلوند طبیعی نامی است که به رنگ موی بلوند با انعکاس طبیعی مشابه رنگ موی طبیعی زنان بلوند داده می شود. رنگ موی بلوند طبیعی معمولاً با رنگ های تیره از ریشه شروع می شود و به سمت انتهای مو روشن می شود. اینکه شما به طور طبیعی موهای بلوند ندارید به این معنی نیست که شما بلوند نخواهید بود. شما می توانید با رنگ موی بلوند طبیعی که مناسب شماست، به یک بلوند طبیعی تبدیل شوید. از میان رنگ موهای بلوند طبیعی یکی را که مناسب شماست پیدا کنید و اولین قدم را به سمت بلوند بردارید! اگر نمی خواهید تمام موهای خود را به رنگ موی بلوند طبیعی رنگ کنید، می توانید تکنیک های رنگ آمیزی مانند آمبره بلوند طبیعی را نیز در نظر بگیرید. فقط با رنگ کردن انتهای موها می توان به مدل موی بلوند طبیعی پی برد!

رنگ موی بلوند طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

البته موهای بلوند طبیعی به بهترین وجه برای افراد با پوست روشن مناسب است. ما عاشق هماهنگی پوست روشن و موهای بلوند طبیعی هستیم! برای کسانی که رنگ پوست روشن دارند، هر سایه ای از رنگ موی بلوند طبیعی مناسب است. اگر پوست گندمی دارید، باید به رنگ موهای بلوند خاکستری طبیعی نگاهی بیندازید. رنگ موی بلوند خاکستری روی پوست گندمی طبیعی تر و جذاب تر به نظر می رسد. همچنین برای افراد با پوست تیره، رنگ موهای بلوند تیره طبیعی مناسب است! اگر می‌خواهید موهایتان را در خانه به رنگ‌ های بلوند تیره طبیعی رنگ کنید، می‌توانید L’Oréal Paris Exellence Creme 8 Dark Blonde را امتحان کنید. شامپو و ماسک مراقبت از مو با Ph متعادل در جعبه های L’Oréal Paris Excellence باعث می شود رنگ موی جدید ماندگارتر و درخشان تر به نظر برسد.

چگونه رنگ موی بلوند طبیعی داشته باشیم؟

بیایید ببینیم چگونه به رنگ موی بلوند طبیعی برسیم! اگر رنگ موی شما تیره است و باید ابتدا رنگ مو را روشن کنید، می توانید در خانه به صورت کنترل شده رنگ مو را روشن کنید. توصیه می کنیم برای امتحان رنگ موی بلوند طبیعی و ایجاد یک تغییر طبیعی نیمه دائمی در موهایتان، کرم براق کننده L’Oréal Paris Casting Crème Gloss را انتخاب کنید. این رنگ مو که تا 28 شامپو ماندگاری دارد، حس طبیعی به رنگ مو می بخشد.

ما L’Oréal Paris Casting Crème Gloss 810 Bright Ash Blonde را برای دوستداران موهای بلوند که به دنبال تغییر نیمه دائمی در موهای خود هستند و می خواهند به رنگ موی طبیعی و فوق العاده روشن برسند، توصیه می کنیم. همه عاشق رنگ موی بلوند خاکستری روشن خواهند بود. اگر می خواهید رنگ موی بلوند با ماندگاری طولانی در رنگ موهای خود داشته باشید، باید رنگ موهای L’Oréal Paris Excellence را ترجیح دهید. با رنگ بلوند تیره L’Oréal Paris Exellence 8 که در بالا پیشنهاد کردیم، می توانید اطمینان حاصل کنید که سفیدی ها کاملاً پوشانده شده و رنگ مو برای مدت طولانی روشن و دائمی است.

چگونه از رنگ موی بلوند طبیعی مراقبت کنیم؟

استفاده از شامپو و ماسک: پس از رنگ کردن موهای خود به رنگ موی بلوند طبیعی، باید شامپو و نرم کننده موهای رنگ شده را به برنامه مراقبت روزانه خود اضافه کنید. ماسک مویی که یک یا دو بار در هفته انجام می دهید ماندگاری رنگ مو را افزایش می دهد و رنگ موی بلوند طبیعی را روشن تر نشان می دهد. اگر موهایتان را بلوند رنگ کرده اید، به شما توصیه می کنیم از شامپوی بنفش و ماسک بنفش برای حفظ رنگ سرد موهایتان استفاده کنید. هر دوی آنها خنثی شدن نارنجی ها و بازتاب های گرم در رنگ مو را خنثی می کنند، یعنی بازتاب های سرد رنگ مو را تضمین می کنند. رنگدانه های بنفش و فیلتر UV موجود در این محصولات روند تأثیر عملکرد روی مو را افزایش می دهند. توصیه می کنیم برای رسیدن به رنگ موی بلوند رویایی خود از شامپو و ماسک بنفش با هم استفاده کنید.

استفاده از کرم مراقبت مایع: توصیه می کنیم به صورت روزانه از کرم مراقبتی مایع L’Oréal Paris Elseve Color Vive کمک بگیرید. این اسپری مراقبتی، ویژه کسانی است که رنگ موی بلوند، موهای هایلایت شده و موهای درمان شده دارند، موهای آسیب دیده در اثر این فرآیند ها را در برابر شکستگی ترمیم، تقویت و محافظت می کند. نیز ناگفته نماند که درخشندگی می بخشد و موها را حالت می دهد!

روش به دست آوردن زرد طبیعی

شما می توانید از ژل روشن کننده L’Oréal Paris Casting Sunkiss استفاده کنید تا موهای خود را به طور طبیعی به رنگ بلوند برسانید. ژل سانکیس که نرمی و درخشندگی ابریشمی ایجاد می کند، به شما این امکان را می دهد که با باز کردن تدریجی رنگ مو به رنگ زرد رویایی خود برسید. ژل سانکیس که اثر نور طبیعی خورشید را فراهم می کند، می تواند در تابستان یا زمستان استفاده شود. به لطف برنامه شستشوی آسان آن، شما قادر خواهید بود تا رنگ های زرد طبیعی را تنها در چند دقیقه ثبت کنید. اگر موهای بلوند فقط یک رویای دور و دردسرساز برای شماست، وقت آن است که با سانکیس آشنا شوید.

ناجی لحظه آخری

اگر ریشه های تیره شما پس از رنگ کردن موهایتان به رنگ موی بلوند طبیعی، بلندتر شده اند، نگران نباشید! ما یک توصیه محصول عالی داریم که فوراً رنگ مو را روی ریشه یکسان می کند. با L’Oréal Paris Magic Root Cover Up مخصوص موهای بلوند، می توانید ریشه های تیره را در عرض 3 ثانیه پنهان کرده و موهای خود را بی عیب و نقص نشان دهید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر