Scroll Top

چگونه از موهای مجعد طبیعی مراقبت کنیم؟

 

از محصولات مراقبتی بدون شستشو کمک بگیرید

با افزودن محصولات مراقبت از موی بدون آبکشی به برنامه روزانه خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که فرهای شما در تمام طول روز درخشش خود را حفظ می کنند و می توانید از موخوره جلوگیری کنید. ما یک نکته فوق العاده برای شما داریم تا فرهای خود را برجسته کنید! کرم مراقبت Elseve Extraordinary Amla Oil که حاوی عصاره آملا است، موهای مجعد و موج دار را تغذیه می کند و به شما امکان می دهد به راحتی آنها را حالت دهید. در عین حال، فرهای تغذیه شده به این روش به مدت 48 ساعت آشکار می مانند. این یکی از محصولات مراقبت از موی ضروری برای کسانی است که موهای مجعد دارند!

موهای خود را در حمام شانه کنید

پس از استفاده از نرم کننده در حمام، می توانید موهای خود را به آرامی با یک شانه دندانه پهن شانه کنید. به این ترتیب موهای شما بعد از حمام راحت ‌تر شانه می‌شوند و راحت ‌تر به آن‌ ها حالت می‌دهید.

از آب سرد استفاده کنید

توصیه می کنیم علاوه بر استفاده از محصولات مناسب مراقبت از مو، موها را با آب سرد آبکشی کنید تا موهایتان همیشه بدرخشد. اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید آب سرد را تحمل کنید، حداقل می‌توانید سعی کنید در آخرین آبکشی قبل از خروج از حمام، آب سرد را فقط به نوک و طول موهایتان بمالید.

وقتی موهایتان خشک شد کوتاه کنید

از آنجایی که فرهای شما هنگام خیس شدن صاف تر و بلندتر به نظر می رسند، ممکن است باعث شود بعد از خشک شدن موهای شما بیشتر از آنچه می خواهید کوتاه شده باشند. به همین دلیل، همیشه باید مراقب باشید که موهای خود را زمانی که خشک هستند کوتاه کنید.

از حوله برای خشک کردن موها استفاده نکنید

بافت خشن حوله ها می تواند باعث فرسودگی، نازک شدن و برق دار شدن رشته ها شود. به جای حوله، می توانید سعی کنید موهای خود را با یک تی شرت نخی خشک کنید یا بگذارید خود به خود در هوا خشک شود.

حتماً از ماسک مو استفاده کنید

استفاده از ماسک های مراقبت از مو اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال، این مرحله بخشی ضروری از روتین مراقبت از مو است. برای اینکه فرهایتان براق و جذاب به نظر برسند، حداقل هفته ای یکبار ماسک مراقبت از مو را روی موهایتان بزنید. ماسک موی مغذی Elseve Extraordinary  را قبل یا در حمام روی موهای مرطوب بمالید و 3 تا 5 دقیقه صبر کنید. سپس موهای خود را آبکشی کنید. مراقبت از فرهای خود به همین راحتی است!

موهای طبیعی مجعد نیاز به مراقبت جداگانه و روتین مراقبت از مو دارند. کسانی که به طور طبیعی موهای مجعد دارند بسیار خوش شانس هستند! آنها مدل موهای پر زرق و برق و منحصر به فرد دارند! حجیم، پر زرق و برق و چشم نواز… با این حال، موهای مجعد برای حفظ این اثرات باید به دقت مراقبت شوند. آیا دوست دارید روال مراقبتی را که باید رعایت کنید یاد بگیرید تا وز شدن و فرسودگی با زرق و برق موهای شما تداخل نداشته باشد؟

از محصولات مناسب برای موهای مجعد استفاده کنید

روال مراقبت از مو را مرور کنید. محصولات مراقبت از مو که استفاده می کنید باید متناسب با نوع موی شما باشد. بنابراین، حداکثر تأثیر را از محصولات مراقبت از مو خواهید گرفت. با توجه به اینکه موهای مجعد دارید، موهای شما معمولاً خشک می شوند لذا محصولات مراقبت از مو را برای موهای خشک یا مجعد انتخاب کنید و حتماً شامپوی خود را با نرم کننده تکمیل کنید.

پیشنهاد سردبیر: برای تغذیه عمیق موهای خشک خود، استفاده از محصولات مراقبت از موی حاوی روغن را به شما توصیه می کنیم. می توانید از سری Elseve 6 Extraordinary Oil که یکی از موارد مورد علاقه ما است کمک بگیرید. با شامپو، نرم کننده و ماسک موی این سری می توانید رطوبت موی خود را به شدت تامین کنید و به نرمی و براق شدن موهای خود کمک کنید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر