Scroll Top

پرطرفدارترین مدل های دم اسبی

 

مدل موی دم اسبی پیچیده شده

بعد از اینکه موهایتان را به صورت دم اسبی جمع کردید، یک تار بردارید و آن را روی دسته بپیچید تا پنهان شود. کافی است از سگک های سیمی استفاده کنید. برای داشتن ظاهری صاف تر، می توانید نرم کننده بدون آبکشی را در دست خود گرم کرده و آن را به کل موهای خود بمالید. مدل های دم اسبی پیچیده نقش ناجی را به خصوص در دعوت های ناگهانی به عهده می گیرند.

توصیه سردبیر: به عنوان یک نرم کننده، کرم زیبایی مو با روغن معجزه آسا Elseve را توصیه می کنیم. شما می توانید با استفاده از این کرم که به عنوان یک سد محافظ در موهای شما عمل می کند، موهای خود را تغذیه و محافظت کنید، زیرا نیازی به آبکشی نیست. علاوه بر این، در حین تغذیه موهای خود، به شما این امکان را می دهد که موهای خود را به راحتی فرم دهید، بنابراین می توانید موهای خود را به دلخواه فرم دهید.

مدل موی دم اسبی پهلو

یکی از راه های متمایز کردن دم اسبی کلاسیک، جمع کردن آن در یک سمت است. به خصوص اگر می خواهید ظاهر رمانتیک تری داشته باشید، این مدل برای شما مناسب است! تمام موهای خود را به یک طرف جمع کنید و یک دم اسبی در نزدیکی پشت گردن ایجاد کنید.

در صورت تمایل می توانید آن را از زیر و به صورت آزاد برای ظاهری آشفته تر ایجاد کنید. پس از آن می توانید با انبر نوک پهن در موهای خود موج هایی ایجاد کنید که از دم اسبی شما خارج می شود و با اسپری ثابت کننده آن را ثابت کنید. اسپری تثبیت کننده مورد علاقه ما اسپری مو L’Oréal Paris Elnett Strong Hold است. به لطف این اسپری که بدون سفت کردن موها را ثابت می کند، می توانیم موهای طبیعی تری داشته باشیم.

همانطور که همه می دانیم مدل موی دم اسبی مدل موی مفید و شیکی است که مناسب هر محیطی است. این مدل کاربردی که در محیط اداری، ورزشی و یا مهمانی های شبانه مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از پرکاربردترین مدل های مو ستارگان معروف است.

همانطور که اکسسوری ها به لباس های ما رنگ می دهند، مدل های موی مختلف نیز به ما درخشش می بخشند. مدل های دم اسبی یکی از موارد مورد علاقه ما هستند، زیرا با هر لباسی سازگار می شوند! فرقی نمی کند مجعد، صاف یا موج دار باشد، تنها مدل موی مناسب برای انواع موها احتمالاً دم اسبی است. اما در مورد کمی تغییر در نحوه استفاده از آن چطور؟ 

یک نکته کوچک قبل از شروع مدل ها؛ اگر دم اسبی شما در ارتفاعی که می خواهید نیست، می توانید با چسباندن سگک های سیمی به صورت عمودی در زیر بند لاستیکی مدل بالاتری تهیه کنید.

مدل موی دم اسبی رترو

بیایید به عقب برگردیم و از دهه 70 الهام بگیریم! برای این مدل موها را در قسمت بالای پیشانی  و کمی خمیده به سمت عقب جمع کنید. پس از آن می توانید تمام موهای خود را جمع کنید و مانند مدل قبلی موج هایی را در انتهای موهای خود ایجاد کنید. اگر به دنبال مدل دم اسبی مو کوتاه هستید، می توانید دم اسبی رترو را امتحان کنید. برای تکمیل ظاهر، استفاده از یک رژ لب قرمز و یک خط چشم دم دار کافی است!

پیشنهاد سردبیر: اگر دم اسبی شما دیگر مثل قبل پر به نظر نمی رسد، ممکن است به این دلیل باشد که موهای شما ضعیف شده و می ریزد. به خصوص اگر موهای شما با شکستن همراه شده باشد، به این معنی است که موهای شما نیاز به تقویت دارند. برای تقویت موهای خود و محافظت از آن در برابر عوامل خارجی و ضعیف شدن، سری Elseve Arginine Resist X3 Anti-Redding را پیشنهاد می کنیم.

مدل موی دم اسبی گره دار

شما می توانید این مدل را با الهام از شاهزاده خانم ها در افسانه ها ایجاد کنید و خود را مانند یک قهرمان افسانه احساس کنید. اول از همه موهایتان را جمع کنید تا حالت دم اسبی پیدا کند و موهایی که از دم اسبی بیرون می آیند، پف کنید. سپس می توانید آن را با یک سگک پلاستیکی ببندید. مدل های دم اسبی خمیده بسیار ساده تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید، درست است؟ با اسپری مو Elnett Precious Argan Oil Strong Hold می توانید موهای خود را روشن تر و پایدار نگه دارید تا موهای شما در طول روز خراب نشود.

مدل موی دم اسبی بافته

مدل های دم اسبی بافته شده همچنان روز به روز محبوب می شوند. برای این مدل مو، موهایتان را از بالا محکم جمع کنید، موهایتان را ببافید و با میله لاستیکی آن را ثابت کنید. اگر می‌خواهید مدل دم اسبی طبیعی ‌تر و کهنه ‌تر داشته باشید، توصیه می‌کنیم موهایتان را از پهلو ببافید و با برداشتن رشته های نازک از جلوی موها، مدل موی طبیعی را به منصه ظهور برساند.

توصیه سردبیر: اگر به مدل موی طبیعی علاقه دارید و می خواهید رنگ موهایتان مانند مدل موهایتان طبیعی به نظر برسد، رنگ های لورآل پاریس کاستینگ کرم براق را پیشنهاد می کنیم! به نظر ما حتی می توانید رنگ زرد خاکستری که یکی از ترندهای فصل است را امتحان کنید.

مدل موی دم اسبی کوتاه

کسانی که نمی خواهند از ظاهر طبیعی فاصله بگیرند، می توانند مدل دم اسبی کم ارتفاع را امتحان کنند. مدل دم اسبی کوتاه روی گردن ظاهری کلاسیک و راحت به شما می بخشد. برای این مدل مو ابتدا با تکنیک کرپ به موهای به جا مانده حجم دهید. سپس رشته های نازکی را که از جلو گرفته اید بچرخانید و به عقب برگردانید و به موهایتان حالت دم اسبی کم پشتی بدهید. برای اینکه دم اسبی تان موج دار به نظر برسد، از فوم L’Oréal Paris Elnett استفاده نمایید. به لطف این فوم که موهای شما را سفت نمی کند، مدل موی کم پشت دم اسبی بسیار طبیعی به نظر می رسد.

مدل موی دم اسبی غیر رسمی

اگر نمی خواهید موهایتان خیلی کشیده به نظر برسد، می توانید مدل های دم اسبی طبیعی و موج دار را انتخاب کنید. اگر صبح روز بعد از روزهایی که موهای خود را موج دار می کنید، وقت ندارید موهای خود را بشویید، موهای خود را با تکان دادن جمع کنید. همچنین می توانید از اکسسوری های کاربردی مو استفاده کنید تا موهایتان پر زرق و برق به نظر برسد. فراموش نکنید که آن را با اسپری مو ثابت کنید تا مدل مو در تمام طول روز جذاب به نظر برسد.

مدل موی دم اسبی یک طرفه

اگر به دنبال مدل های مختلف دم اسبی هستید، مدل دم اسبی یک طرفه را دوست خواهید داشت. برای دم اسبی یک طرفه، ابتدا موهای خود را از پهلو جدا کنید. سپس با چرخاندن یک قسمت از مو از جلو و یک قسمت از مو از پشت یک دم اسبی روی شانه خود بسازید. این مدل مو با لباس های یک شانه عالی به نظر می رسد. برای حالت دادن به موهای زیرین خود از موس L’Oréal Paris برای موهای موج دار استفاده کنید.

مدل موی دم اسبی مواج

کسانی که عاشق مدل های دم اسبی مواج هستند حتما این مدل را امتحان کنند! ابتدا موهای خود را با فر کردن آن ها تکان دهید. سپس بالای موهای خود را کرپ کنید. دو تار مجزا از جلوی موهایتان جدا کنید و بقیه آن را دم اسبی حجیم کنید. در نهایت رشته های جلویی را بچرخانید و دور دم اسبی بپیچید. مدل دم اسبی مواج را می توانید در جلسات مهم انتخاب کنید.

مدل موی دم اسبی شیک

اگر به یک مدل دم اسبی کاربردی و شیک نیاز دارید، باید این مدل را امتحان کنید. کسانی که مدل های دم اسبی بلند را دوست دارند می توانند این مدل مو را بلندتر کنند. پس از ساخت دم اسبی، موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و یک بافت آبشاری بسازید. با رد کردن یک تار بین تار دیگر، ظاهری شیک به موهای خود ببخشید. می توانید بند انگشتان خود را کمی شل کنید تا موهایتان حجیم تر به نظر برسد. در این صورت، موهای شما شاداب تر و نرم تر به نظر می رسند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر