Scroll Top

هشدار ترند: مدل موی نسل  Z

 

اکنون نسل Z ترند ها را تعیین می کند! می توان گفت که اعضای نسل Z که اغلب در اینستاگرام و تیک تاک می بینیم، بر لیست ترندها در مو، آرایش، زیبایی و مد تسلط دارند. آنها حتی خود را از طریق لباسی که می پوشند، مدل مو و آرایششان نشان می دهند. بنابراین، نسل Z کدام مدل مو را بیشتر ترجیح می دهد؟ ما می خواستیم ترندهای تایید شده موی نسل Z را که این روزها بسیار محبوب هستند، جمع آوری کنیم. بیایید ببینیم کدام یک از این مدل موهای شیک را بیشتر دوست دارید؟

ترند گوجه ای Bella

مدل موی گوجه ای یکی از بارزترین مدل موهای دوره گذشته است! مهمترین ویژگی مدل موی گوجه ای این است که براق و صاف به نظر می رسد. به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا موهای خود را صاف کنید.

توصیه سردبیر: توصیه می کنیم برای صاف و براق شدن موهایتان از معجزه آب درمانیElseve Dream Long Wonder  استفاده کنید. وقتی موهایتان را با استفاده از این محصول مراقبت می‌کنید، می‌توانید به موهای صاف خود خیره شوید، که در عرض 8 ثانیه تغییری مشهود به موها می‌دهد و موهایتان را 10 برابر در روتین حمام کردن، براق ‌تر و نرم ‌تر می‌کند!

ترند گرگ

مدل موی گرگی شبیه به ترند موهای کفال دهه 80، مدل مویی با چتری و لایه های کوتاه در بالای موها است. با این مدل مو که برای تمام موهای بلند، متوسط ​​و کوتاه قابل اجراست، مدلی متفاوت و حاشیه ای پدید می آید.

ترند دم اسبی

موهای دم اسبی هم مورد علاقه اعضای نسل Z است! دم اسبی که در بالا جمع شده است یکی از محبوب ترین مدل های مو هم در روز و هم در مناسبت های خاص است. شما می توانید با جمع کردن تمام موهای خود در بالا و محکم کردن آنها با یک نوار لاستیکی به این مدل مو برسید.

ترند موهای طبیعی

نسل Z به طبیعی بودن و ظاهر بی دردسر اهمیت می دهد. به خصوص آنهایی که موهای مجعد دارند با آزاد گذاشتن فرهای خود ظاهر طبیعی را ترجیح می دهند.

ترند موهای صاف میانی

اگرچه ممکن است مدل موهای صاف متوسط ​​یک موی کاربردی به نظر برسد، اما نکته مهم در اینجا این است که آیا موها کاملاً صاف به نظر می رسند! شما می توانید با صاف کردن موهای خود با کمک صاف کننده به این مدل مو برسید.

پیشنهاد سردبیر: کاری که باید انجام دهید تا به موهایی کاملا صاف برسید این است که سرم صاف کننده Elseve Dream Long Perfect Straight  را قبل از خشک کردن و نیز قبل از حالت دادن به موهای خشک یا بعد از حالت دادن، روی موهای مرطوب خود بمالید.

ترند اکسسوری های مو

اکسسوری های براق، بزرگ و نیز گیره مو از جمله پرکاربردترین اکسسوری های نسل Z هستند. آنها می توانند پیام هایی را که می خواهند از طریق لوازم جانبی خود ارائه دهند. خیلی بد به نظر نمی رسد، اینطور نیست؟

ترند موی رنگین کمانی

این یک واقعیت است که نسل Z عاشق ظاهر متفاوت است! یکی از این ظاهرها رنگ موهای پر جنب و جوش است. به خصوص اخیراً، رنگ های نئون مورد علاقه این نسل هستند!

ترند چتری پرده ای

چتری های پرده ای، مورد پسند کسانی است که احتیاط برای چتری دارند، از نظر ظاهری بلندتر از چتری هستند و در دو طرف پیشانی می افتند.

ترند بافت نوزادی

قیطان های ریز به نام بافت نوزاد به مدل موی باز و مدل موی حجیم اضافه می شود و در نتیجه ظاهری بسیار زیبا دارد. به طور کلی، این قیطان ها در قسمتی از موهای اطراف صورت ساخته می شوند.

پیشنهاد سردبیر: به شما توصیه می کنیم قبل از شروع بافتن موها، از کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve استفاده کنید تا بتوانید به راحتی موهای خود را ببافید و فرم دهی به آنها آسان شود. به این ترتیب موهای شما نرم می شود و به راحتی بافته می شود. البته بوی مشک هم می دهد!

ترند نیم بند گوجه ای

البته سرعت برای آنها بسیار مهم است. به همین دلیل، این مدل موی کاربردی جزو پرطرفدارترین مدل ها می باشد. مدل موی نیم بند گوجه ای با ظاهری جذاب و ساخت آسان یکی از مورد علاقه های روزانه است.

ترندWet Mop

ترند موی Wet Mop که در TikTok مرسوم است، سبکی است که عموماً مردان ترجیح می دهند. این مدل مو دارای موهای بلندتر در بالا و جلو و موهای کوتاه تر در پهلو و پشت است. به طور خاص، موها به صورت موج دار یا مجعد حالت داده می شوند.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر