Scroll Top

هر آنچه که باید در مورد باریک شدن گونه بدانید!

 

برای داشتن صورت لاغرتر، اخیراً روش های لاغری گونه ترجیح داده می شود. امکان داشتن خط صورت نازک تر هم با برخی کاربردهای زیبایی و هم با روش های لاغری غیر جراحی گونه وجود دارد. پس لاغری گونه دقیقاً چیست و چگونه انجام می شود؟ روش‌های باریک کردن گونه ‌ها، که عموماً روی صورت ‌های گرد با گونه‌ های چاق به خوبی جواب می‌دهند، صورت را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهند. کسانی که گونه های گرد و پر دارند، عموماً فکر می کنند که حالت دلسوزانه و کودکانه تری دارند. با باریک شدن گونه ها، خط صورت بلندتر و نازک تر می شود و در نتیجه می تواند چشمگیرتر شود.

لاغری گونه چگونه انجام می شود؟

چندین روش پزشکی برای لاغری گونه اعمال می شود که یکی از محبوب ترین آن ها، بیکتومی است. جدای از این، علاوه بر لاغری گونه با جراحی، روش های لاغری خانگی گونه اغلب ترجیح داده می شود. به طور خلاصه عمل بیکتومی با مداخله بر روی کیسه های چربی گونه با یک عمل کوچک انجام می شود. بیکتومی انجام شده با بی حسی موضعی باعث نازک شدن چشمگیر صورت و گونه ها می شود. در صورت انجام عمل بیکتومی، مشاوره با جراح پلاستیک متخصص و توجه به بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است. غیر از جراحی روش های لاغری دیگری نیز برای گونه وجود دارد که در زیر به سه مورد از آن اشاره می کنیم:

نازک شدن گونه با آگاسی (Agassi): در روش آگاسی که پرطرفدارترین روش لاغری غیرجراحی گونه می باشد و هدف آن ذوب چربی گونه با کمک دستگاه است. در نتیجه ذوب شدن این لایه های چربی در گونه با اعمال فرکانس های رادیویی، نازک شدن گونه مشاهده می شود. روش نازک کردن گونه آگاسی که معمولاً در 2 جلسه شروع به نتیجه می کند، اغلب ترجیح داده می شود زیرا بدون بیهوشی قابل انجام است.

لاغری گونه با یوگای صورت (Yoga): کسانی که می خواهند گونه های خود را بدون جراحی و بیهوشی لاغر کنند، اغلب یوگای صورت را ترجیح می دهند. می‌توان گفت که یوگای صورت نه تنها گونه‌ ها را باریک می‌کند، بلکه اثری لیفت‌کننده نیز دارد.

لاغری گونه با گواشا (Gua Sha): یکی از رایج‌ترین روش‌های نازک‌کردن گونه‌های غیرجراحی اخیر، ماساژ گواشا است. با استفاده از ماساژ گواشا روی پوست، خط فک واضح تر شده و گونه ها باریک تر به نظر می رسند.

توصیه های محصول سفت کننده با اثر باریک کننده گونه

با توجه به تمام این فرآیند ها، آیا محصولات مراقبت از پوست وجود دارد که به باریک شدن گونه کمک کند؟ پاسخ: بله! چه بخواهید گونه های خود را با یک عمل باریک تر کنید یا از درمان های خانگی مانند گواشا استفاده کنید، می توانید با محصولات مراقبت از پوست سفت کننده ای که استفاده خواهید کرد، از نازک شدن صورت خود حمایت کنید. توصیه های کرم سفت کننده صورت را که دوست داریم استفاده کنیم را با شما به اشتراک می گذاریم!

L’Oreal Paris Age Expert 40

همچنین مهم است که مراقبت های مخصوص سن را برای پوست انجام دهید تا سفتی قبلی خود را بازیابد. این کرم سفت کننده و ضد چروک لورال با رتینو پپتیدها و عصاره گل Opuntia در فرمول خود، پوست را سفت تر و مرطوب تر نشان می دهد. این کرم سفت کننده که بر روی چین و چروک نیز موثر است، شما را در جهت باریک شدن گونه حمایت می کند.

Lancome Renergie Multi Lift Ultra

کرم لانکوم با هدف قرار دادن نشانه ‌های از دست دادن کلاژن در پوست، یکی از کرم‌ های مورد علاقه ما با خاصیت سفت کنندگی آن است. این کرم با عصاره بذر کتان به پوست کمک می کند سفت تر، یکنواخت تر و درخشان تر به نظر برسد.

Kiehl’s Super Multi Corrective Cream

کرم سوپر مولتی کهیلز با ارائه 7 اثر ضد پیری در کنار هم یکی دیگر از بهترین کرم هایی است که پوست را سفت می کند. این کرم با محتوای قارچ چاگا، فیتومیمتیک ویتامین A و پروکسیلان gx به نوسازی پوست کمک می کند و آن را سفت تر و یکنواخت تر می کند.

Vichy Liftactiv Collagene Specialist

کلاژن یک ماده بسیار مهم برای سفت و باریک به نظر رسیدن پوست است. کرم تخصصی کلاژن لیفت اکتیو ویشی، که از تولید کلاژن در پوست پشتیبانی می کند، با پپتیدها و ویتامین C موجود در فرمول خود، پوست را سفت تر، یکنواخت تر و انعطاف پذیرتر نشان می دهد.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر