Scroll Top

نکاتی که قبل از ساخت بالیاژ باید بدانید!

 

شما یکی از مدل های بالیاژ را انتخاب کرده اید و قصد دارید یک رنگ موی بالیاژ فوق العاده داشته باشید. پس چقدر در مورد بالیاژ می دانید؟ ما نکاتی را که باید قبل از بالیاژ بدانید را فهرست کرده ایم تا بعد از بلند کردن موهایتان نتیجه ناامیدکننده نباشد!

چگونه بالیاژ درست کنیم؟

بالیاژ روی سطح مو و تارهای خاصی اعمال می شود. روی ریشه موها اعمال نمی شود، بلکه روی طول و انتهای مو اعمال می شود. بنابراین، یک انتقال بسیار نرم و طبیعی بین رنگ پایه مو و رنگ بالیاژ به دست می آید. بر خلاف آمبره که به انتهای مو زده می شود و هایلایت که از ریشه مو زده می شود، روی تارهای خاصی از مو در طول مو اعمال می شود. بالیاژ را می توان با رنگ مو و روشن کننده استفاده کرد. البته کیفیت محصولات استفاده شده در این نقطه نیز برای یک نتیجه خوب بسیار مهم است. بیایید به نکاتی برسیم که قبل از ساختن بالیاژ باید بدانید!

بالیاژ حرفه ای با محصولات مناسب: 

شما باید مطمئن شوید که بالیاژ با محصولات مناسب انجام می شود. اگر با محصولات مناسب این کار انجام نشود، هم موهای شما آسیب می بیند و هم رنگ مو آسیب می بیند، به خصوص در مدل بالیاژ که روی موهای رنگ شده اعمال می شود. برای جلوگیری از این وضعیت توصیه می کنیم بالیاژ را توسط یک آرایشگر متخصص انجام دهید که مطمئن باشید از محصولات حرفه ای استفاده می کنید. توصیه ما این است که بالیاژ خود را در آرایشگاهی انجام دهید که از محصولات L’Oréal Professionnel INOA و Smartbond Bond Enhancer استفاده می کند. پس از رنگ آمیزی مو با اینوآ بدون آمونیاک و روغن، رنگ های براق مو ظاهر می شود. موها با سیستم رنگ آمیزی که رنگدانه های رنگی به نام ODS2 موجود در آن را با بافت غنی روغن فعال می کند، جذاب به نظر می رسند. به همین ترتیب، خدمات L’Oréal Professionnel Smartbond Enforcing از آسیب رسیدن به مو در هنگام روشن شدن رنگ مو جلوگیری می کند. موها بدون آسیب و ساییدگی باز می شوند و رنگ مو بعد از دکلره شدن عالی به نظر می رسد! در حین انجام بالیاژ، توصیه می کنیم بدانید آرایشگاهی که به آن مراجعه می کنید، سرویس Smartbond Enforcing دارد یا خیر و آیا از رنگ موی INOA استفاده می کند یا خیر.

انتخاب بالیاژ مناسب برای رنگ مو:

بالیاژ یک تکنیک رنگ آمیزی است که از نظر استفاده از آن نیازی به رنگ پایین نیست، زیرا روی قسمت پایینی اعمال نمی شود. اگر برای اولین بار است که قصد دارید بالیاژ داشته باشید، توصیه می کنیم که رنگ مناسب بالیاژ را نسبت به رنگ موهای فعلی خود انتخاب کنید. اگر رنگ موهایتان قهوه ای است، می توانید رنگ های قهوه ای روشن، بلوند یا کاراملی و اگر سبزه هستید مدل های بالیاژ قرمز تیره را انتخاب کنید.

بالیاژ چیست؟

به زرق و برق های رنگ روشن که در طول و انتهای مو اعمال می شود، بالیاژ می گویند. با استفاده از بالیاژ روی رنگ موهای طبیعی یا در صورت تمایل روی رنگ موهای رنگ شده، موها درخشش بسیار طبیعی پیدا می کنند. به همین دلیل، کسانی که به ظاهر طبیعی موهای خود اهمیت می دهند، بالیاژ را ترجیح می دهند.

انتخاب بالیاژ مناسب برای رنگ مو

بالیاژ یک تکنیک رنگ آمیزی است که از نظر استفاده از آن نیازی به رنگ پایین نیست، زیرا روی قسمت پایینی اعمال نمی شود. اگر برای اولین بار است که قصد دارید بالیاژ داشته باشید، توصیه می کنیم که رنگ مناسب بالیاژ را نسبت به رنگ موهای فعلی خود انتخاب کنید. اگر رنگ موهایتان قهوه ای است، می توانید رنگ های قهوه ای روشن، بلوند یا کاراملی و اگر سبزه هستید مدل های بالیاژ قرمز تیره را انتخاب کنید.

چگونه از موهای بالیاژ مراقبت کنیم؟

اگر موهایتان تغییر رنگ داده، رنگ موی نارنجی روشن و انعکاس های گرم ناخواسته بعد از بالیاژ دارید، توصیه می کنیم از شامپوی بنفش استفاده کنید. ما فکر می کنیم L’Oréal Professionnel Série Expert Blondifier Cool شامپو و نرم کننده ای مختص شماست! با این مراقبت ویژه از رنگ موهای روشن و بلوند، می توانید به انعکاس های خنکی که می خواهید برسید.

مدل موی بالیاژ

کرپ بالیاژ: کسانی که خواهان بالیاژ شدیدتر در انتها هستند، تکنیک کرپ بالیاژ را ترجیح می دهند. این باعث درخشندگی و بازتاب رنگ مو در انتهای آن می شود.

آمبره بالیاژ: آمبره برخلاف بالیاژ فقط به انتهای موها اعمال می شود. با این حال، هنگامی که بالیاژ ساخته می شود، زمانی که انتقال از یک رنگ به رنگ دیگر در تافت های خاصی مشهودتر است، مانند آمبره، به آن ombre balayage می گویند.

بالیاژ کاراملی: بالیاژ رنگ کاراملی یکی از پرطرفدارترین مدل های اخیر است. با انتخاب این ظاهر می توانید درخشش موهای خود را بیافزایید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر