Scroll Top

مدل های گوجه ای روزانه

 

اگر در زندگی روزمره خود مدل مو را بیش از حد اغراق آمیز می دانید، توصیه می کنیم نگاهی به این مدل موها بیندازید. ما به شما می‌گوییم این مدل‌های موی روزانه که می‌توانید در زندگی روزمره‌تان از آن‌ها استفاده کنید و راحت و شیک به نظر می‌رسند، شما را معتاد می‌کند. می توانید به راحتی از این مدل های گوجه ای روزانه در مدرسه، محل کار یا هنگام ملاقات با دوستان خود استفاده کنید. برای آموزش درست کردن گوجه های روزانه و نگاهی دقیق تر به مدل های گوجه ای به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدل موی گوجه ای نیم بند

اگر موهای متوسط ​​یا بلندی دارید، به راحتی می توانید مدل موی گوجه ای نیم بند درست کنید. موهای خود را به پهلو تقسیم کنید و تارهای باقی مانده را در بالا جمع کنید. با کمی کشیدن از جلو می توانید موهای خود را ژولیده نشان دهید. سپس، موهای خود را بچرخانید تا حالت تابشی به آن ببخشید. می توانید موهای باقی مانده را با انبر شکل دهید. قبل از اینکه موهای خود را با انبر حالت دهید، توصیه می کنیم از موهای خود در برابر گرما محافظت کنید. قبل از فر کردن موها، از کرم معجزه آسای زیبایی مو L’Oréal Paris Elseve استفاده کنید. به این ترتیب موهای شما راحت تر شکل می گیرند، تغذیه می شوند و در برابر گرما محافظت می شوند.

مدل موی گوجه ای سه تکه

ما این مدل مو را به این دلیل دوست داریم که موهای متوسط ​​می توانند به راحتی انجام دهند! این مدل را حتماً باید امتحان کنید که به هر رنگ مویی می آید. موهای خود را در قسمت پشت به 3 قسمت جداگانه تقسیم کنید و این موهای باز شده را بچرخانید تا حالت گوجه ای به آن ببخشید.

مدل گوجه ای پشت گردن

شما مدل گوجه ای پشت گردن را که می توانید تنها در 2 مرحله انجام دهید، دوست خواهید داشت. اگر موهای بلندی دارید به راحتی می توانید این مدل مو را درست کنید. تمام موهای خود را در کف دست خود بگیرید و به دو قسمت تقسیم کنید. سپس این دو دسته را بپیچانید و در آخر این پیچ ها را به حالت گوجه ای در آورید. درست کردن بند پشت به همین راحتی است!

پیشنهاد سردبیر: می‌توانید از یک اسپری موی نگهدارنده قوی استفاده کنید تا موهای خود را بدون موخوره و برق ‌زدگی ثابت نگه دارید. در این راستا توصیه می کنیم از اسپری مویL’Oréal Paris Elnett Extra Strong Hold  استفاده کنید. پس از ایجاد مدل مو، می توانید اسپری را به تمام موهای خود بزنید تا حالت موی شما در طول روز ثابت بماند.

مدل گوجه ای کلاسیک

اگر در بین مدل های مو به دنبال یک مدل موی آسان و چشمگیر هستید، مدل گوجه ای قدیمی را دوست خواهید داشت. این مدل مو که شبیه یک موی مجلسی است، موها را حجیم ‌تر و پرتر از آنچه هست نشان می‌دهد. اگر موهای شما به حجم مورد نظر شما نمی رسد، می توانید از اسپری موی L’Oréal Paris Elnett Strong Hold  کمک بگیرید. قبل از اینکه این مدل مو را پیاده کنید، این اسپری را به سمت ریشه موهایتان بزنید تا موهایتان به حالت حجیمی که می خواهید برسد، فراموش نکنید که تارهای نازک جلوی موهایتان را بردارید تا موهایتان طبیعی تر به نظر برسد.

مدل موی گوجه ای تاب دار

ما مطمئن هستیم که شما عاشق مدل موی تاب دار خواهید شد که بسیار کاربردی و شیک به نظر می رسد. تمام موهای خود را روی پشت سر جمع کنید. سپس دم اسبی را از پشت کشی که موهایتان را جمع کرده اید رد کنید. این کار را بسته به طول موهایتان، باید چند بار انجام دهید و در نهایت موهای خود را با سنجاق محکم کنید. با گذاشتن تارهای نازک در جلوی موهایتان طبیعی تر به نظر می رسید.

مدل گوجه ای بافته

ما عاشق مدل گوجه ای بافته هستیم. برای گوجه ای بافته شده، ابتدا یک دم اسبی بالای موهایتان درست کنید. هرچه دم اسبی شما سفت تر باشد، مدل موهای شما شیک تر به نظر می رسد. سپس دم اسبی را ببافید و آن را بین موهای خود بچرخانید تا حالت موی خود را ایجاد کنید. می توانید از این مدل مو در حین رفتن به مدرسه یا برای جلسات دوستانه استفاده کنید.

مدل گوجه ای بافته شده از پهلو

برای موهای حجیم، این مدل مو نیز سبکی از موی روزانه به شمار می‌آید. می توانید از مدل کمک بگیرید تا موهایتان حجیم تر به نظر برسد. یک دسته حجیم از موهایتان را از پهلو ببافید و آن را با گوجه ای کناری خود ترکیب کنید. با این مدل مو می توانید به راحتی در رویدادهایی شرکت کنید که از روز شروع می شوند و تا شب ادامه دارند.

مدل گوجه ای پراتیک

می دانیم که سخت به نظر می رسد، اما مطمئن باشید، این مدل مو نیز بسیار آسان است. ابتدا موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید و این دسته ها را در بالا جمع کنید. سپس تارها را بتراشید و به آن حالت گوجه ای درهم و برهم ببخشید. اگر مدل های گوجه ای نامرتب را دوست دارید، این مدل را هم دوست خواهید داشت. پس از ساخت این مدل مو، توصیه می کنیم آن را با اسپری موی روغن آرگان L’Oréal Paris Elnett Extra Strong Hold محکم کنید. با تاثیر روغن آرگان موهای شما درخشان می شود و در تمام طول روز ثابت می ماند.

مدل گوجه ای با باندانا

ساخت مدل موی گوجه ای با باندانا بسیار پر طرفدار است! برای این مدل مو که مخصوصا برای فصل های تابستان و بهار مناسب است، ابتدا یک دم اسبی درست کنید و با باندانا آن را ثابت کنید. سپس انتهای باندانا را به دم اسبی اضافه کنید و به موهایتان حالت گوجه ای بدهید. فراموش نکنید که انتهای دم اسبی را با سگک سیمی محکم کنید.

پیشنهاد سردبیر: آیا مدل موهای شما دیگر مثل قبل شاداب به نظر نمی رسد؟ این ممکن است به دلیل ریزش مو باشد. ممکن است مانند قبل پرپشت به نظر نرسد زیرا موها شروع به ریزش کرده و قدرت خود را از دست می دهند. پس اولین چیزی که به شما پیشنهاد می کنیم تقویت موهایتان است. برای تقویت موهای خود ماسک Elseve Complete Resistance Power Mask را پیشنهاد می کنیم. این ماسک مو حاوی بیوتین، آرژنین و ویتامین B5 است. با ترکیبات قوی خود، هم ریشه و هم طول مو را تقویت می کند و از ریشه تا نوک موها را تغذیه می کند. از آنجایی که به ریشه مو زده می شود، مو از ریشه قوی تر می شود.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر