Scroll Top

مدل موی لایه ای چیست:

محبوب ترین مدل موی لایه ای

 

چه کسی نمی خواهد مدل موی لایه ای را امتحان کند؟ ما عاشق مدل موی لایه ای هستیم که موها را پرتر نشان می دهد و از کدر شدن موها در طول روز جلوگیری می کند. بهترین خصوصیت مدل موی لایه ای این است که هرگز از مد نمی افتد! اگر می خواهید یک مدل مو را برای چندین فصل داشته باشید، مدل موی لایه ای گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. بیایید امروز نگاهی دقیق تر به مدل موی لایه ای بیندازیم. می توانید عکس مدل موی لایه ای را که دوست دارید ذخیره کنید و به آرایشگر خود نشان دهید.

مدل موی لایه ای چیست؟

مدل موی لایه ای، مدل مویی است که در آن موها به تدریج و با لایه هایی نمایان کوتاه می شوند. مدل موی لایه ای را می توان برای موهای بلند و کوتاه اعمال کرد. عجیب ترین مسئله در مورد موهای لایه ای این است که آیا موها را کوتاه تر نشان می دهد یا خیر؟ بیایید فوراً توضیح دهیم، از آنجایی که موهای شما بعد از کوتاه کردن حجیم‌تر و پرتر به نظر می‌رسند، ممکن است به نظر بیاید که طول آن کوتاه ‌تر شده است. این یک توهم است که به دلیل حجیم بودن مو به وجود می آید. در مدل های کوتاهی لایه ای، در صورت تمایل، لایه ها را فقط می توان در انتهای مو متمرکز کرد یا ممکن است لایه هایی از قسمت های بالایی مو وجود داشته باشد. این تصمیمی است که باید با توجه به نوع مو و طول موهای شما گرفته شود. به همین دلیل، قبل از استفاده از مدل موی لایه‌ای که به دوستتان می‌آید، باید با آرایشگر خود مشورت کنید.

توصیه سردبیر: توصیه می‌کنیم از Elseve Dream Long Wonder Water Miracle Treatment Water استفاده کنید تا موهایتان 10 برابر صاف‌تر، براق‌ تر و نرم ‌تر شود. این آب مراقبتی که در 8 ثانیه معجزه می‌کند و موها را صاف‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد، همچنین به شکل‌ دهی آسان موهای شما کمک می‌کند. شما باید به هر روتین دوش گرفتن، واندر واتر را اضافه کنید، که مدل موی لایه ای را سنگین نمی کند و کمک می کند صاف به نظر برسد.

مدل موی لایه ای برای موهای نازک

موهای نازک به دلیل ظاهری کدر و صاف معروف هستند. در حالی که برای یک یا دو ساعت بعد از شستن، موها عالی به نظر می رسند، در طول روز شروع به محو شدن می کنند. در مدل های موی لایه ای برای موهای نازک، توصیه می کنیم که لایه ها از سطح گوش شروع شوند. هر چه مدل موی لایه ای بالاتر باشد موهای شما را پرتر نشان می دهد، موهای شما شاداب تر و پرپشت تر به نظر می رسند. مدل موی لایه ای برای چه کسانی مناسب است؟ برش های لایه ای روی رشته های نازک عالی به نظر می رسند. افراد با موهای نازک که مدل های موی چند لایه را امتحان می کنند می گویند که موهایشان دیگر در طول روز کدر به نظر نمی رسد.

پیشنهاد سردبیر: یکی دیگر از راه های پرتر نشان دادن موها، تغییر رنگ مو است! وقتی موهایتان را کمی تیره ‌تر از آنچه هست رنگ می‌کنید، ممکن است موهایتان کمی پرتر به نظر برسند، زیرا رنگ‌ های تیره ‌تر به موهایتان بعد می‌افزایند. ما فکر می کنیم رنگ قهوه ترک، یکی از ترندهای فصل، می تواند ایده خوبی باشد! با استفاده از قهوه ترک افسانه ای L’Oréal Paris Excellence Creme 5.15 که رنگی غنی و شدید به موهای شما می بخشد، می توانید به راحتی به این ظاهر برسید.

مدل موی لایه ای برای موهای پرپشت

از آنجایی که موهای ضخیم تمایل به کرکی دارند، باید در مورد کوتاهی موی لایه ای آن ها حساس باشید. برش های لایه ای موهای شما باید از ریشه مو دور باشد. لایه های ساخته شده روی انتهای مو از آرام شدن و پف شدن موها جلوگیری می کند. به همین دلیل، برای کسانی که موهای پرپشتی دارند، توصیه می کنیم کت ها عموماً در قسمت گردن و زیر گردن باشند.

اگر به دنبال راه حلی برای موهای وز شده خود هستید، باید با استفاده از اسپری مو، موهای خود را کنترل کنید. اسپری کردن اسپری مو بعد از حالت دادن به موهایتان کمک می کند موهایتان در تمام طول روز ثابت و حجیم به نظر برسد. اسپری مو L’Oréal Paris Elnett Extra Strong Hold که به عنوان یکی از بهترین اسپری های مو نشان داده شده است، موها را بدون سفت کردن آنها ثابت می کند و اجازه وز شدن آنها را نمی دهد. همچنین باید اسپری های موی النت را که موها را سنگین نمی کنند ملاقات کنید.

مدل موی لایه ای برای موهای مجعد

موهای مجعد باید مدل موی با لایه های بلند را ترجیح دهند. از آنجایی که موهای مجعد مستعد وز شدن هستند باعث می شود موهای خیلی کوتاه بیشتر پف کنند. برای جلوگیری از این امر، لایه های خود را روی انتهای موهای خود متمرکز کنید. برای جلوگیری از وز شدن موها و بی عیب‌تر جلوه دادن فرهایتان، باید از نرم‌کننده استفاده کنید تا با مراقبت از موهای مجعد، رطوبت مورد نیاز آن را تامین کند. موهای شما که از رطوبت اشباع شده اند، بی روح به نظر نمی رسند و متورم نمی شوند.

برش لایه ای برای موهای کوتاه

افراد مو کوتاه نیز می توانند مدل موی لایه ای داشته باشند. کوتاه کردن لایه ای مو به آن ها کوتاه کمک می کند تا پرتر و حجیم تر به نظر برسند. لایه‌ های کوتاه را می‌توان در مدل ‌های باب کات و پیکسی ساخت. مدل موی لایه ‌ای در طول کوتاه، پرپشت‌ تر و متراکم ‌تر به نظر می‌رسد. به این نکته توجه کنید که لایه های موهای شما به جای اینکه خیلی بلند شوند، در انتهای مو متمرکز شده اند.

برش لایه ای برای موهای بلند

اگر موهای بلندی دارید، هر مدل موی لایه ای به خوبی به شما می آید. صاف کردن موها می تواند باعث پنهان شدن کت ها شود. در عوض، باید موهای خود را با موج طبیعی آن حالت دهید. برای برجسته کردن امواج موهای خود، از موس و اسپری برای فرها استفاده کنید. استفاده از موس فرهای مو را اصلاح می کند و به موها ظاهری طبیعی، جوان و پرانرژی می بخشد.

برش لایه ای برای موهای صاف

افرادی که موهای صاف دارند و می‌خواهند مدل‌های چند لایه را امتحان کنند، باید این لایه‌ ها را بیشتر روی جلوی موهایشان متمرکز کنند. چین های جلوی موها به چهره ظاهری مدرن و زنده می بخشند. کسانی که موهای صاف دارند باید از لایه های متراکم دوری کنند و آن را فقط در قسمت های جلو استفاده کنند. افرادی که موهای صاف دارند معمولاً شهامت کوتاه کردن موهای خود را در خانه دارند. اما ایجاد یک مدل موی چند لایه در خانه دشوار است، بهتر است از قبل هشدار دهیم؟!

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر