Scroll Top

ماساژ بوکال صورت چیست؟

 

ما عاشق امتحان کردن جدیدترین تکنیک های ماساژ هستیم. مخصوصاً وقتی صحبت از ظاهر جوان‌تر، سفت‌ تر و کانتور شده‌ای به میان می‌آید، ما هرگز استفاده از تکنیک ‌های مختلف ماساژ صورت را به تأخیر نمی‌اندازیم! ماساژ بوکال صورت چیست و چگونه انجام می شود؟ شما می توانید با ماساژ بوکال صورت که بر روی گردن، چانه و خط پایین صورت تاثیر می گذارد، پوستی سفت تر داشته باشید. اگر مانند ما به روش های لیفتینگ ماساژ علاقه مند هستید، باید ماساژ بوکال صورت را یاد بگیرید.

ماساژ بوکال صورت چیست؟

ماساژ بوکال که پدهای چربی در ناحیه گونه و چانه را هدف قرار می دهد، قسمت پایینی صورت را فرم می دهد. با این تکنیک ماساژ که بافت عضلانی قسمت تحتانی صورت را از داخل و خارج دهان شکل می‌دهد، می‌توانید متوجه شوید که گونه‌ ها نازک ‌تر شده و خط فک برجسته ‌تر می‌شود.

تفاوت تکنیک ماساژ بوکال با سایر ماساژهای صورت در این است که گونه ها و چانه را از داخل دهان هم ماساژ می دهد. این تکنیک ماساژ لنفاوی صورت، موجب کاهش افتادگی صورت و شکل دادن به خط صورت می گردد. پس از ماساژ بوکال که عضلات و رباط های داخل دهان را تحریک می کند، اثر طبیعی لیفت صورت را مشاهده خواهید کرد.

ماساژ بوکال صورت چگونه انجام می شود؟

ماساژ بوکال صورت باید توسط متخصصان انجام شود. ما توصیه نمی کنیم که ماساژ لنفاوی یا ماساژ بوکال را در خانه انجام دهید. در زیر می توانید نحوه انجام ماساژ بوکال را بیاموزید. متخصصی که ماساژ را انجام می دهد، دستان خود را تمیز می کند و دستکش های خود را می پوشد. ابتدا ماساژ خارجی صورت را شروع می کند تا ماهیچه های صورت آرام شوند. سپس انگشت شست خود را در گونه قرار می دهد و اجازه می دهد تا عضلات از طریق دهان بازی کنند. ماساژ صورت بوکال روی ناحیه اطراف دهان و بینی تمرکز می کند. ماساژ با حرکات دایره ای برای رفع تورم این ناحیه انجام می شود. برای نازک شدن گونه ها و افزایش گردش خون، با انگشت اشاره به قسمت های پایین و بالای گونه ها برسید. به لطف ماساژ لنفاوی که از طریق دهان اعمال می شود، اکسیژن بیشتری به پوست می رسد و  باعث شادابی آن می گردد. در حین ماساژ بوکال درد در ناحیه دهان وجود ندارد. برعکس، ممکن است احساس آرامش کنید. اما وقتی دهانتان درد می کند، حتماً باید به متخصص بگویید و از او بخواهید چند دقیقه استراحت کند.

فواید ماساژ بوکال

ماساژ بوکال بیشتر بر روی ناحیه گونه و چانه تمرکز دارد. کسانی که ماساژ بوکال انجام می دهند می گویند که افتادگی ناحیه چانه بهبود می یابد و اثر لیفتینگ روی صورت را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، ماساژ بوکال به تخلیه لنفاوی کمک می کند، گردش خون را تسریع می کند، تورم در قسمت پایین صورت را کاهش می دهد و صورت را لاغر می کند.

یکی از مزایای ماساژ بوکال صورت این است که تقارن صورت را کامل تر می کند. ماساژ بوکال که صورت را به شکل کانتور نشان می‌دهد و خط فک را شفاف می‌کند، در میان تکنیک‌ های ماساژ لیفتینگ به سرعت در حال افزایش است. به لطف این تکنیک ماساژ، که گردش خون را تسریع می کند و اجازه می دهد تا اکسیژن بیشتری به پوست برسد، چهره شما شاداب تر، صاف تر و یکدست تر به نظر می رسد. اگر می خواهید صورت خود را جوان تر نشان دهید و مانع افتادگی خط فک شوید، می توانید با ماساژ بوکال صورت اقدام کنید.

ماساژ صورت هر چند وقت یک بار انجام می شود؟

متخصصان توصیه می کنند برای گرفتن بهترین نتیجه، 5 جلسه ماساژ بوکال را در 7 هفته انجام دهید. پس از 5 جلسه ماساژ صورت، باید یک ماه استراحت کنید. در این ماه فواید ماساژ بوکال را به شدت خواهید دید. برای کاهش علائم پیری و داشتن پوستی بی عیب و نقص می توانید بعد از یک ماه دوباره ماساژ بوکال را شروع کنید.

ماساژ صورت چه مدت اثر می گذارد؟

بعد از دو یا سه روز فواید ماساژ صورت را خواهید دید. می توانید اثرات ماساژ بوکال را به مدت یک ماه روی پوست خود مشاهده کنید. اگر می خواهید اثرات ماساژ بوکال ماندگار باشد، توصیه می کنیم 5 جلسه را کامل کنید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر