Scroll Top

علل ایجاد غدد چربی زیر چشم چیست؟

چگونه درمان می شوند؟

 

کرم رفع غدد چربی زیر چشم می توانند به داشتن ظاهر بی عیب و نقص پوست کمک کنند. غدد چربی زیر چشم می توانند در هر نوع پوستی ایجاد شوند. چه چیزی باعث ایجاد غدد چربی در اطراف چشم می شود؟ غده روغنی که از زیر چشم بیرون می‌آید می‌تواند گهگاهی شدیدتر شود. مطمئناً پیش آمده است که این غدد توجه شما را نیز جلب کند. ما به شما می گوییم که چگونه غدد چربی کوچک زیر چشم را درمان کنید و یا غدد چربی زیر چشم را در خانه کاهش دهید.

علل ایجاد غدد چربی زیر چشم چیست؟

غدد زیر چشم معمولاً به دلیل افزایش سن و استعداد های ژنتیکی ایجاد می شوند. غدد چربی که به طور مستقیم با میزان چرب بودن پوست مرتبط هستند نیز می توانند به دلیل باقی مانده آرایش و کثیفی که منافذ را پر می کنند، ایجاد شوند. غدد چربی سفید اطراف چشم معمولا در بین خانم ها شایع تر است. غدد چربی در زنانی که از نظر ژنتیکی مستعد داشتن پوست چرب تری هستند، بیشتر دیده می شود. غدد چربی به نام گزانتلاسما معمولا بعد از 40 سالگی ایجاد می شوند. سیرنگوما و غدد روغنی به نام میلیوم معمولاً در نوزادان، کودکان و نوجوانان دیده می شود. دلیل این موارد آرایش مکرر، پاک نکردن صحیح آرایش و مسدود شدن منافذ پوست است. به طور کلی در زیر می توانید علل ایجاد غدد چربی را مشاهده کنید:

  • دیابت
  • علل ژنتیکی
  • پوست چرب
  • اختلال تیروئید
  • پاک نکردن آرایش
  • مصرف غذاهای چرب
  • مصرف ناکافی مایعات
  • التهاب فولیکول های مو
  • مراقبت ناکافی از پوست

غدد چربی زیر چشم چگونه رفع می شوند؟

درمان لیزری غدد چربی زیر چشم: درمان لیزر دی اکسید کربن ابتدا برای کسانی که می خواهند غدد چربی زیر چشم را از بین ببرند به ذهن متبادر می شود. این لیزر درمانی که قابل اجرا در زیر چشم است، فرآیند لایه برداری حساسی را در این ناحیه انجام می دهد. فرآیند لیزر CO2 به پوست اجازه می دهد تا با لایه برداری پوست، چربی به صورت کنترل شده از بافت خارج شود. لیزر زیر چشم با ایجاد لایه برداری عمیق زیر چشم آسیب های کنترل شده ای ایجاد می کند. یک فرآیند بهبودی سریع با حمایت از تولید کلاژن در بافت پوست انجام می شود. اگر غدد چربی روی پوست شایع هستند، می توان لیزر فرکشنال را روی کل صورت اعمال کرد. لیزر درمانی منطقه ای که برای نیازها مناسب است، معمولاً بعد از 2 جلسه شروع به نتیجه می کند. آیا لیزر زیر چشم درد دارد؟ لیزر درمانی غدد چربی زیر چشم باعث ایجاد احساس سوزش در پوست می شود. پس از اتمام تزریق لیزر، درد از بین می رود. توصیه می کنیم بعد از لیزر به مدت 2 روز در منزل استراحت کنید.

محلول های طبیعی برای غدد چربی زیر چشم: می توانید از محلول های طبیعی برای حل کردن غدد چربی زیر چشم و برای داشتن ظاهری صاف تر زیر چشم استفاده کنید. به لطف درمان های طبیعی که می توانید در خانه درست کنید، لکه های سفید روغن را می توان کاهش داد. می توانید از سرکه برای کاهش غدد چربی به طور طبیعی استفاده کنید. سرکه را روی یک تکه پنبه تمیز بریزید و اطراف چشم خود را پاک کنید تا غدد چربی ذوب شوند. ممکن است در استفاده اول نتیجه نگیرید، اما خواهید دید که با درمان منظم سرکه، غدد چربی کاهش می یابد. توصیه می کنیم برای کاهش چربی و کثیفی روی پوست خود حمام بخار نیز بگیرید. هفته ای یکبار می توانید از بخار داغ روی پوست تمیز خود استفاده کنید تا منافذ باز شوند. فراموش نکنید بعد از حمام بخار، پوست خود را عمیقاً مرطوب کنید. حمام بخار، پوست را تمیز کرده و از تشکیل غدد چربی جدید جلوگیری می کند.

توصیه های مراقبت از پوست برای غدد چربی: نباید فراموش کنید که پاکسازی پوست چقدر برای تنظیم عیوب پوست اهمیت دارد. برای تمیز کردن عمیق پوست و ایجاد مراقبت مناسب از پوست، باید از سری La Roche Posay Effaclar استفاده کنید. شما می توانید منافذ پوست خود را با استفاده از پاک کننده پوست در صبح و عصر تمیز کنید. ژل Effaclar پوست چرب را بدون خشک کردن پاک می کند و به پاکسازی منافذ آن کمک می کند. ژل Effaclar مناسب برای انواع پوست مستعد آکنه، صورت شما را از آلودگی و سبوم پاک می کند. با استفاده منظم از مرطوب کننده روی پوست تمیز خود، می توانید ظاهری سالم تر و درخشان تر داشته باشید. کرم Effaclar Duo عیوب پوست را کاهش داده و از بازسازی آنها جلوگیری می کند. شما باید این کرم را به برنامه مراقبت روزانه خود اضافه کنید که به کاهش لکه های قرمز و قهوه ای روی صورت کمک می کند. استفاده از سرم برای مراقبت از پوست ضروری است. سرم موثر لایه بردار ضد لک Effaclar با ایجاد یک اثر لایه برداری کنترل شده روی صورت به کاهش غدد چربی کمک می کند. شما باید این سرم حاوی نیاسینامید را به طور منظم هر روز به پوست خود بمالید که جوش های سر سیاه، عیوب پوست و لک های صورت را هدف قرار می دهد.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر