Scroll Top

ضمانت بازگشت کالا 2

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا توسط مشتری، از طریق ثبت تیکت به امور مشتریان ال سی بل اطلاع داده شود. پس از بررسی و تایید کارشناسان ال سی بل در صورت احزار مشکـل اصـالت یا ایـراد فنـی، کالای خریداری شده در صورت موجود بودن تعویض و در صورتی که کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
  • چنانچه کالای خریداری شده آسیب دیده، شکسته یا همراه ایراد فیزیکی و ظاهری باشد، به صورتی که در هنگام دریـافت کالا از مـامور پستـی، قابل تشخیص باشد، از تحـویل‌ گرفتن و بـاز کردن بسته بنـدی مرسوله خودداری فرمایید و صورتجلسه دریافت کالا را تایید نفرمایید تا مرسوله، جهت بررسی به ال سی بل بازگردانده شود. در غیر اینصورت لازم است حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به امور مشتریان ال سی بل اطلاع داده شود.
  • قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضـاء، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید. در غیر اینصورت لازم است حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به امور مشتریان ال سی بل اطلاع داده شود.
  • برای کالاهای آرایشی و بهداشتی تنها قبل از ارسال کالا توسط مامورین پست، انصراف از خرید امکانپذیر می‌باشد و بعد از دریافت کالا توسط مشتری به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، بازگشت کالا امکان پذیر نمی باشد. انصراف از خرید درخصوص عطریات تنها در مورد کالاهایی که کاملاً سالم و باز نشده به صورت پلمپ باشند (دارای سلفون باشند)، پس از تایید کارشناسان ال سی بل امکان پذیر خواهد بود.
  • با بازگرداندن کالای خریداری شده، لازم است کالاهای هدیه ارسال شده به مشتری نیز بازگشت داده شود.

گذاشتن نظر