Scroll Top

زیباترین مدل موهای کوتاه لایه ای

 

مدل موی لایه ای که در ابتدای دهه 2000 رایج بود، امروزه مدرن شده و به عنوان مدل موی کوتاه لایه ای منعکس شده است. می‌دانید، موهای کوتاه لایه ای، وقتی به درستی کوتاه شوند، موخوره را به حداقل می‌رسانند و حجیم‌تر به نظر می‌رسند. اگر می خواهید موهای کوتاه خود را به صورت لایه لایه کوتاه کنید، می توانید از مدل موهای لایه ای زیر الهام بگیرید. ما به شما می گوییم که کدام مدل موی کوتاه لایه ای به شما می آید.

1. برش باب لایه ای: وقتی صحبت از مدل موهای کوتاه لایه ای به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، کوتاهی باب لایه لایه است. لایه های انتهایی مدل موی باب موها را حجیم تر نشان می دهد و از بلند شدن انتهای موها جلوگیری می کند. ما این مدل مو را بیشتر برای موهای پرپشت توصیه می کنیم.

2. موهایتان را از پهلو جدا کنید: توصیه می کنیم موهایتان را از پهلو جدا کنید تا مدل موی کوتاه لایه ای حجیم و پر به نظر برسد. توصیه می کنیم برای حالت دادن آسان و شانه کردن آسان موها، از کرم مراقبتیElseve Dream Long  استفاده کنید. با استفاده از نرم کننده حاوی کراتین گیاهی و روغن کرچک در هر شستشو، می توانید ساییدگی موهای خود را کنترل کرده و شانه کردن موهای کوتاه شده خود را آسان کنید.

3. مدل موی کوتاه لایه ای برای موهای مجعد: برای موهای مجعد که متورم می شوند و فرم دادن به آنها بسیار مشکل است، برش های لایه ای را توصیه می کنیم. به لطف مدل موهای کوتاه لایه ای، فرهای شما جذاب تر به نظر می رسند و مدل موهای شما ظاهر می شود. اگر موج های ناهموار دارید، می توانید با استفاده از نرم کننده بدون آبکشی موهای مجعد خود را پرتر نشان دهید.

4. کوتاهی باب برای موهای مجعد: اگر می خواهید به موهای مجعد خود ظاهری رترو بدهید، ما به شما یک مدل باب کوتاه لایه ای را توصیه می کنیم. چهره شما در این مدل مو بسیار عالی به نظر می رسد!

5. مدل موی لایه ای مردانه: در سال‌های اخیر، مدل‌های موی مردانه بسیار محبوب شده‌اند! اگر از جدیدترین مد مو پیروی می کنید، می توانید کناره های مو را کوتاه کنید و قسمت میانی آن را بلند بگذارید. شما باید از این مدل موی لایه ای کوتاه استفاده کنید و آن را با اسپری به سمت عقب ثابت کنید.

6. برش لایه ای برای موهای موج دار: اگر نمی توانید موهای موج دار خود را کنترل کنید، باید به سراغ کوتاهی های لایه ای بروید. پس از کوتاه کردن موهای خود، ممکن است نیاز به رنگ کردن آن ها باشد. اگر فرصت کافی برای رنگ کردن موهای خود ندارید، نگران نباشید! با استفاده از اسپری کانسیلر فوری L’Oréal Paris Magic Retouch ، می توانید فوراً پوشش مناسبی برای موهای خود پیدا کنید. این اسپری رنگ مو، سفیدی های پایین موهای شما را کاملاً پنهان می کند و نتیجه ای طبیعی به جا می گذارد.

7. برش لایه ای برای موهای پرپشت:کسانی که موهای پرپشتی دارند بهتر است لایه ها را در بالای گوش ایجاد نمایند نه در انتهای مو. به این ترتیب، در موهای پرپشت خود مشکلات کرکی و برق گرفتگی کمتری مشاهده خواهید کرد. صرفاً کوتاه کردن انتهای مو می تواند قسمت پایینی مو را ضعیف تر نشان دهد.

8. جلوی موها را چند لایه کوتاه کنید: اگر نمی خواهید طول موهای خود را کوتاه کنید، می توانید به سادگی با کوتاه کردن قسمت جلویی موهای خود، یک مدل چتری درست کنید. مدل های چتری لایه ای مخصوصاً برای کسانی که موهای متوسطی دارند، مناسب است.

توصیه سردبیر: اگر می‌خواهید موهایتان بلندتر و صاف‌تر به نظر برسد، سرم صاف‌کنندهElseve Dream Long  را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سرم مو که موهای شما را تا 3 سانتی متر بلند می کند، از موهای شما در برابر حرارت تا 230 درجه نیز محافظت می کند. این سرم را باید قبل از سشوار به موهایتان بزنید تا از ساییدگی موهایتان جلوگیری کنید.

9. مدل موی پیکسی لایه ای: ما عاشق مدل موهای کوتاه پیکسی هستیم. اگر به دنبال مدلی غیر از برش های مدرن و معمولی هستید، می توانید مدل موی پیکسی لایه ای را امتحان کنید. چین های ریز در جلو و کناره های موهای شما باعث می شود موهای کوتاه شما حجیم تر و جذاب تر به نظر برسند.

10. مدل موی باب بلند لایه ای: اگر در فصل جدید به دنبال ظاهری متفاوت در موهای خود هستید، می توانید با مدل موی باب بلند لایه ای، تصویر خود را تازه کنید. پس از کوتاه کردن موهای خود، می توانید از شامپو مراقبتی Elseve Dream Long استفاده کنید تا موهایتان سریعتر و سالم تر رشد کنند. به لطف این شامپو که با ترمیم انتهای مو از کوتاهی مداوم موها جلوگیری می کند، موهای بلند رویاهای شما دیگر رویایی نخواهد بود!

11. مدل موی کوتاه لایه ای: خانم هایی که عاشق مدل موی خیلی کوتاه هستند می توانند از این مدل مو الهام بگیرند! کسانی که راحت هستند و نمی خواهند وقت زیادی را برای طراحی ظاهر خود صرف کنند، موهای کوتاه لایه ای را دوست خواهند داشت.

12. کوتاهی موی نامتقارن:برای کسانی که صورت کشیده ای دارند، مدل موی کوتاه نامتقارن را توصیه می کنیم. می توانید با جدا کردن موهای خود از پهلو، مدل موی خود را مدرن تر نشان دهید.

13. مدل موی کوتاه لایه ای وینتیج: اگر می خواهید شبیه خانم های قدیمی شوید، موهای خود را از وسط جدا کنید و مدل موهای لایه ای خود را با سشوار برجسته کنید. هنگامی که موهای خود را با سشوار به سمت بیرون خشک کنید، ملکه قدیمی خواهید بود!

14. مدل موی چتری و باب: برای کسانی که خواهان نوآوری در موهای خود هستند، مدل موی چتری و باب را توصیه می کنیم. برش های باب لایه ای و چتری های صاف می تواند شما را جوان تر از آنچه هستید نشان دهد.

15. مدل موی کوتاه لایه ای مدرن: اگر می خواهید موهای خود را خیلی کوتاه کنید اما نمی خواهید ظاهر مدرن خود را به خطر بیندازید، باید از برش های لایه ای استفاده کنید که بتوانید آنها را از کناره جدا کنید. با ساختن موی جانبی، مدرنیته بیشتری به موهای خود اضافه خواهید کرد.

16. مدل موی برگ: به عنوان جایگزینی برای مدل موی باب نامتقارن، می توانید مدل موی برگ را در نظر بگیرید. در این مدل موی لایه ای، قسمت جلوی مو کوتاهتر و قسمت پشت بلندتر است. بنابراین، ویژگی های صورت شما برجسته تر به نظر می رسد. ما مدل موی لایه ای برگی را به خانم های ریزه اندام و صورت کوچک توصیه می کنیم.

17. مدل موی چتری لایه ای: با جدا کردن چتری های لایه ای از کناره می توانید از پف کردن مو جلوگیری کنید و ظاهری جذاب تر داشته باشید. چتری های لایه ای بیشتر به مدل باب کوتاه می آیند.

18. مدل موی لوب: مدل موی لوب یعنی مدل موی باب بلند و باب متوسط ​​که به خانم هایی با صورت های کشیده توصیه می کنیم. کسانی که چهره‌ های کشیده یا بیضی دارند حتماً باید مدل موی باب بلند لایه ای را امتحان کنند!

19. مدل موی بلانت لایه ای: برای اینکه موهایتان حجیم ‌تر به نظر برسد، باید مدل ‌های موی صاف لایه ‌ای را جستجو کنید. این مدل مو برای انواع موهای نازک، کدر و ضعیف مناسب است!

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر