Scroll Top

روتین مراقبت ضد پیری چگونه باید باشد؟

 

وقتی چین و چروک پوست شروع می شود، فکر می کنیم که پوست ما شروع به پیری می کند و نمی توانیم از این پیری جلوگیری کنیم، اما شرایط آن طور که فکر می کنیم نیست. نکته کلیدی برای اینکه پوست ما روشن، شاداب، سالم و صاف به نظر برسد، ایجاد یک روال مراقبت دقیق و منظم است که برای نیازهای پوست ما مناسب باشد. هر روز این روال را تکرار کنید. البته صحبت ما فقط پاک کردن آرایش در شب و استفاده از مرطوب کننده در روز نیست. روتین مراقبتی که ما در مورد آن صحبت می کنیم یک روال مراقبت دقیق است که هم در روز و هم در شب با محصولات موثر اعمال می شود.

مرحله اول: پاکسازی پوست

اول از همه، مایلیم مثل همیشه با پاکسازی پوست شروع کنیم. صرف نظر از نوع پوست یا نیاز پوست، پاکسازی روزانه همیشه ضروری است، چه در روتین شب و چه در روز. وقتی صحبت از مراقبت های ضد پیری به میان می آید، باید محصولاتی را انتخاب کنید که به آرامی پوست شما را تمیز کنند. همانطور که پوست ما بالغ می شود، رطوبت، مواد مغذی و روغن های طبیعی خود را از دست می دهد. این باعث می شود پوست خشک تر به نظر برسد. برای داشتن ظاهر شاداب پوست می توانید از ژل پاک کننده L’Oréal Paris Fine Flowers استفاده کنید. ساختار ژلی شفاف این محصول که با ترکیب عصاره های گل رز و نیلوفر آبی دارای اثر متعادل کننده است، در تماس با آب به کف تبدیل می شود و به آرامی پوست را پاکسازی می کند و پوستی تمیز، نرم و شاداب برای ما به ارمغان می آورد. شما می توانید با این ژل پاک کننده در برنامه مراقبت روزانه، روز و شب پوست خود را تمیز کرده و پوست خود را برای مراحل بعدی روتین مراقبتی خود آماده کنید.

مرحله دوم: اصلاح هفتگی

پاکسازی عمیق و طراوت پوست خود را به صورت هفتگی فراموش نکنید. با استفاده از ماسک های خاک رس، می توانید اثر سم زدایی روی پوست خود ایجاد کنید و درخشندگی پوست خود را آشکار کنید. ماسک سم زدایی L’Oréal Paris Detox & Brighten Face حاوی خاک رس خالص و زغال چوب، کثیفی و زبری پوست ما را مانند آهنربا جذب می کند. با ساختار کرمی خود، بدون اینکه پوست ما را خشک کند، یک اثر سم زدایی ایجاد می کند و به پوست ما کمک می کند تا ظاهری درخشان پیدا کند. برای داشتن پوستی درخشان، می توانید با استفاده از این ماسک خاک رس هفته ای دو بار پوست خود را تمیز کرده و کیفیت پوست خود را افزایش دهید.

مرحله سوم: استفاده از سرم

پس از تمیز کردن پوست خود در روتین روزانه خود، می توانید از سرم مراقبت ضد پیری L’Oréal Paris Revitalift Laser X3 استفاده کنید که یکی از ارجح ترین محصولات مراقبت ضد پیری است. این سرم حاوی هیالورونیک اسید و پرو زایلان برای مرطوب کردن پوست و بهبود بافت پوست می باشد. در برنامه شبانه خود، می توانید پس از پاکسازی پوست خود از سرم شب لورآل پاریس Revitalift Laser X3 استفاده کنید. این سرم که یکی از سرم های محبوب ما است با محتوای رتینول خالص باعث کاهش چین و چروک می شود و حتی بر روی چین و چروک های عمیق تاثیر می گذارد. لازم به ذکر است هفته اول دو بار و در هفته دوم یک شب در میان و در هفته سوم بسته به میزان مصرف می توانید بسته به تحمل پوست شما، شب ها از آن استفاده کنید. روز بعد، استفاده از کرم ضد آفتاب با حداقل GKF20 را فراموش نکنید.

مرحله چهارم: مرطوب سازی

در مراقبت های روزانه، توصیه می کنیم از کرم روز L’Oréal Paris Revitalift Laser X3 استفاده کنید. این کرم ضد لک و ضد چروک با GKF 20 برای محافظت از پوست در برابر اثرات خورشید، تراکم مجدد پوست و یکنواخت کردن رنگ پوست یکی از مورد علاقه های ما می باشد. اگر در برنامه مراقبت شبانه شما قرار دارد، می توانید با استفاده از کرم شب L’Oréal Paris Revitalift Laser X3 در بافت ماسک، پوست خود را مرطوب کرده و با چین و چروک در تمام طول شب مبارزه کنید.

مرحله پنجم: مراقبت از خطوط چشم

برای رفع مشکلاتی مانند ظاهر شدن چین و چروک دور چشم، مراقبت های منظم از چشم ضروری است. شما می توانید با استفاده از کرم دور چشم ضدپیری L’Oréal Paris Revitalift Laser X3، هم در مراقبت روزانه و هم در شب، به کاهش ظاهر چین و چروک و کیسه های زیر چشم کمک کنید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر