Scroll Top

روتین مراقبت از پوست آخر هفته شما چگونه باید باشد؟

 

پوست ما در طول هفته در معرض عوامل محیطی زیادی مانند آلودگی هوا و استرس قرار دارد. در نتیجه، پوست ما می تواند درخشش سالم خود را از دست بدهد. در این تعطیلات 2 روزه می توانید رطوبت و درخشندگی از دست رفته خود را با مراقبت های شدید از پوست خود بازیابی کنید. چطور؟ بیایید مقاله خود را برای کسانی که کنجکاو هستند ادامه دهیم!

پاکسازی پوست:

یک مراقبت موثر به طور طبیعی با پاکسازی پوست شروع می شود. بنابراین، ابتدا باید پوست خود را تمیز کنید. شما باید در طول هفته پوست خود را که در معرض عوامل خارجی قرار دارد تمیز و تمیز کنید، اما این کار را باید با محصولاتی انجام دهید که برای پوست شما ملایم باشند. می توانید ابتدا با ژل پاک کننده پوست خود را پاکسازی کنید. ژل پاک کننده و احیا کننده Vichy Purete Thermale که پوست ما را بدون خشک کردن پاک می کند، یکی از موارد مورد علاقه ما است. با محتوای عصاره مورینگا به پاکسازی پوست ما از مواد خارجی کمک می کند. این محصول به پوست ما کمک می کند تا تمیز و شاداب به نظر برسد. سپس می توانید با استفاده از تونر پاک کننده به پوستی شاداب برسید. مقداری تونر شاداب کننده Vichy Purete Thermale را روی پنبه می ریزیم و با کمک پنبه روی تمام صورتم می زنیم. با این تونیک حاوی آنتی اکسیدان ویتامین E و گلیسیرین مرطوب کننده، پوست ما هم تمیز و هم احیا می شود!

ظاهر شاداب:

بعد از پاکسازی پوست، نوبت به مراقبت از رطوبت پوست رسیده است! ماسک های صورت کاغذی اکنون در روال های مراقبت از پوست ما ضروری هستند! ما هفته ای یک بار از ماسک های کاغذی استفاده می کنیم و مطمئن می شویم که پوست ما بلافاصله از رطوبت اشباع می شود. یکی از ماسک های ورقه ای مورد علاقه ما، ماسک Vichy Mineral 89  با اسید هیالورونیک طبیعی است! این ماسک ورقه ای به ترمیم سد پوستی کمک می کند، پوست را مرطوب و تقویت می کند و ظاهری شاداب به آن می بخشد. می توانید ابتدا با ژل پاک کننده پوست خود را پاکسازی کنید. ژل پاک کننده و احیا کننده Vichy Purete Thermale که پوست ما را بدون خشک کردن پاک می کند، یکی از موارد مورد علاقه ما است. با محتوای عصاره مورینگا به پاکسازی پوست ما از مواد خارجی کمک می کند. این محصول به پوست ما کمک می کند تا تمیز و شاداب به نظر برسد. سپس می توانید با استفاده از تونر پاک کننده به پوستی شاداب برسید. مقداری تونر شاداب کننده Vichy Purete Thermale را روی پنبه می ریزیم و با کمک پنبه روی تمام صورتم می زنیم. با این تونیک حاوی آنتی اکسیدان ویتامین E و گلیسیرین مرطوب کننده، پوست ما هم تمیز و هم احیا می شود!

مرطوب کننده عمیق:

مرطوب کننده یکی از ضروریات روتین مراقبت شماست! سرم Vichy Mineral 89، یکی از مرطوب‌کننده‌ هایی که روزانه استفاده می‌کنیم، یکی از ضروری‌ های ما در آخر هفته است. ویشی 89 پوست ما را با آب گرم معدنی ویشی محتوای اسید هیالورونیک طبیعی و بافت ژلی خود، مرطوب می کند و به آن کمک می کند تا پوست ما روز به روز ظاهر سالم تری پیدا کند!

دور چشم با طراوت:

این یک واقعیت است که ما سعی می کنیم با خواب زیاد در آخر هفته، خوابی را که در طول هفته نتوانسته ایم به دست آوریم، جبران کنیم! اما وقتی خواب را از دست می دهیم، سیاهی دور چشم نمایان می شود، چشم هایمان خسته به نظر می رسد… برای جلوگیری از این امر لازم است که دور چشم را مرتب مرطوب کنیم. یکی از موارد مورد علاقه ما در این زمینه، ژل Vichy Mineral 89 Eye  است. این ماده حاوی کافئین است که با علائم خستگی مبارزه می کند، اسید هیالورونیک با منبع طبیعی که رطوبت شدیدی را برای پوست فراهم می کند و آب گرم معدنی ویشی که پوست را تقویت و متعادل می کند. این ژل به لطف مواد تشکیل دهنده خود سیاهی، کیسه های زیر چشم و خطوط ریز دور چشم را کاهش می دهد. ما آن را با ماساژ دور چشم با لمس ملایم اعمال نموده و ناحیه اطراف چشم خود را مرطوب و مراقبت می کنیم.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر