Scroll Top

راهنمای مراقبت از دست های خشک و تحریک شده

 

اگر از خشکی و تحریک دستان خود شکایت دارید، باید به مراقبت از دست ها توجه بیشتری داشته باشید. شستن مکرر دست‌ها، مرطوب نکردن دست‌ها و شرایط آب ‌و هوایی می‌توانند موجب خشکی پوست دست شده و حتی به ترک خوردن آن منجر شوند. می توان از این وضعیت جلوگیری کرد! موادی که باید در مراقبت از دست استفاده کنید و اینکه از کدام کرم دست استفاده کنید را توضیح می دهیم. با رعایت توصیه های زیر می توانید دست های مرطوب، نرم و مخملی تری داشته باشید.

در مراقبت از پوست دست به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دست های خود را با ظرافت بشویید: شستن زیاد دست ها می تواند منجر به خشکی دست شود. البته ما باید دست ‌هایمان را بشوییم، بنابراین هنگام شستن دست ‌ها باید حساس ‌تر باشید. دست های خود را زیاد مالش ندهید و از آب داغ دور بمانید. شما باید دستان خود را با آب گرم بشویید و صابونی را ترجیح دهید که دست شما را خشک نکند.

به استفاده از مواد ضدعفونی کننده توجه کنید: ما همیشه در بیرون از منزل، محلول ضدعفونی کننده دست را از کیف خود بیرون می آوریم و روی دستان خود اسپری می کنیم. بله، ما باید این کار را انجام دهیم، اما نباید فراموش کنیم که بعد از ضد عفونی کردن، دست های خود را مرطوب کنیم. حتما باید لوسیون دست یا کرم دست را در کیف خود نگه دارید و پس از ضدعفونی کردن، رطوبت مورد نیاز آن را تامین کنید.

بعد از شستن دست ها: اگر دست های خشک یا مستعد ترک خوردن دارید، حتما باید بعد از شستن دست ها مراقب باشید. استفاده از هرگونه کرم دست روی دست های حساس و استفاده از کرم های معطر می تواند نتایج بدتری را به همراه داشته باشد. در عوض، باید کرم دستی را انتخاب کنید که به شدت دستان شما را مرطوب کند، فاقد عطر باشد و دارای مواد مرطوب کننده مانند سرامید و اسید هیالورونیک باشد.

هنگام بیرون رفتن احتیاط کنید: همیشه باید قبل از بیرون رفتن از کرم دست استفاده کنید تا از دست‌ هایی که تمایل به تحریک دارند محافظت کنید. قبل از بیرون رفتن، برای محافظت از دستان خود در برابر آب و هوا باید به طور مرتب کرم دست بزنید.

تعریق دست ها نیز می تواند باعث خشکی شود!

هوای سرد تنها دلیل خشکی دستان شما نیست! عرق کردن دست ها نیز می تواند باعث خشکی و سوزش دست شود. دست‌ های ما می‌توانند سریعتر عرق کنند، مخصوصاً در مواقع استرس، هیجان یا تغییرات ناگهانی احساسی. تعریق دست ‌ها می‌تواند منجر به کاهش رطوبت و خشکی مستقیم دست ‌ها شود. اگر احساس می‌کنید دست‌ هایتان عرق می‌کند، باید دست ‌هایتان را با آب گرم و صابون تمیز کنید تا هم آرامش و هم مراقبت کامل از دست ‌ها انجام شود. صابون برای تمیز کردن روغن و عرق دست ها بسیار مهم است و آب گرم برای تسریع جریان خون در دست ها بسیار مهم است! بنابراین احساس می کنید دست هایتان تمیز شده اند. اگر دست های عرق کرده خود را تمیز نکنید، منافذ پوست بسته می شوند و دستان شما سریعتر خشک می شوند. می توانید با استفاده از کرم دست مورد علاقه خود پس از شستن دست، تغییرات احساسی ناگهانی را کنترل کنید.

توصیه کرم دست برای دست های مستعد خشکی

برای دست های مستعد خشکی و سوزش، کرم دست ترمیم کننده CeraVe را توصیه می کنیم. کرم دست CeraVe حاوی 3 سرامید ضروری و اسید هیالورونیک است که دست‌ های خشک ما به آن‌ ها نیاز دارند، کرم دست CeraVe فوراً دست‌ ها را مرطوب می‌کند و به آنها احساس نرمی و رطوبت بیشتری می‌دهد. شما باید از کرم دست نه تنها پس از خشک شدن دستان خود استفاده کنید، بلکه باید آن را در برنامه مراقبت روزانه خود قرار دهید. وقتی بعد از شستن دست ها در طول روز از کرم دست استفاده می کنید، متوجه می شوید که دست هایتان مثل قبل خشک نشده است. کرم دست CeraVe ضمن مرطوب کردن پوست به ترمیم سد محافظ پوست کمک می کند، با فرمول بدون عطر خود به نجات دست های حساس می آید. حتماً باید یکی از کرم های دست را به کشوی اداری و یکی را به کیف خود اضافه کنید. هر زمان که به آن نیاز داشتید از آن  استفاده کنید و از آرامش دستان خود لذت ببرید. شما می توانید با استفاده از این کرم دست هنگام خواب، دست های مخملی نرمی داشته باشید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر