Scroll Top

توصیه های پاک کننده صورت برای پوست های خشک

 

می خواهیم در مورد  توصیه های مرطوب کننده برای پوست های خشک صحبت کنیم. به نظر ما، مرطوب کردن پوست بسیار مهمتر از سایر مراقبت های پوستی است، به خصوص اگر پوست خشکی دارید. این واقعیت که کرم های مخصوص پوست خشک باعث آکنه یا چربی نمی شوند یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در یک محصول برای خود جستجو می کنیم. باید بگوییم که پوست خشک مخصوصاً در این ماه های سرد سال به رطوبت اضافی نیاز دارد. همچنین درست است که بگوییم مراقبت از پوست خشک نسبت به سایر انواع پوست ظریف تر و حساس تر است. از این نظر، ترجیح ما همیشه محصولاتی برای آبرسانی و مراقبت از پوست های مختلط تا خشک است. اگر نوع پوست مختلط تا خشک دارید و در مورد نحوه مرطوب کردن و استفاده از انواع محصولات مطمئن نیستید، این مقاله برای شما مناسب خواهد بود.

پوست خشک چه علائمی دارد؟

پوست خشک به معنای پوست کم آب است. پوست خشک نمی تواند به اندازه کافی رطوبت جذب کند و لایه برداری روی پوست شروع می شود. خشکی پوست می تواند ژنتیکی باشد، همچنین استفاده از محصولات مراقبتی اشتباه یا قرار گرفتن پوست در معرض سرما و گرما برای مدت طولانی می تواند دلایل خشکی پوست باشند. پوست خشک ممکن است علائم زیر را نشان دهد:

  • خارش
  • ظاهر توده ای
  • قرمزی و خونریزی
  • لایه ای شدن پوست
  • چین و چروک و علائم کشش
  • احساس سفتی روی پوست بعد از حمام یا دریا

 

چگونه از پوست خشک مراقبت کنیم؟

ابتدا یادآوری می کنیم که برخی از مراحل روتین مراقبت از پوست برای هر نوع پوستی یکسان است. نکته مهم در اینجا این است که فرمول های مناسب با نوع پوست را انتخاب کرده و ادامه دهید. به عنوان مثال، مرطوب کننده هایی که باید در مراقبت از پوست حساس و خشک ترجیح داده شوند، باید بر پایه روغن باشند، نه بر پایه آب. زیرا برای پوست های خیلی خشک، مرطوب کننده های پایه آب و سبک، تعادل رطوبت ایجاد نمی کنند و از خشکی پوست جلوگیری نمی کنند. “چگونه از پوست خشک مراقبت کنیم؟” پاسخ ما:

  • ژل های پاک کننده صورت با فرمول فشرده
  • ماسک های مرطوب کننده پوست
  • استفاده از تونیک غیر الکلی
  • مرطوب کننده بر پایه روغن
  • سرم مرطوب کننده
  • لایه برداری پوست

 

پیشنهاد سردبیر: اگر شما نیز پوست خشکی دارید، باید فوراً اقدام کنید. می توانید با پاک کننده های صورت مخصوص پوست های خشک شروع کنید:

پاک کننده Lancome Gel Eclat

لانکوم که با راه حل هایی برای برطرف کردن مشکلات پوستی ساخته است به اندازه عطرهای خود نامی برای خود دست و پا کرده است. این محصول که پوست را کاملاً تمیز می کند، در تماس با آب حالت کف دارد. به لطف بافت خاص خود، پس از پاکسازی سریع پوست از آلودگی و بقایای آرایش، بافت نرمی بر روی پوست باقی می گذارد. این شوینده فوم دار با فرمول ژلی خود از جمله محصولاتی است که حتماً باید آن را روی پوست خشک خود امتحان کنید.

پاک کننده Garnier Hydrating Deep Cleanser

برند دیگری که با فرمول های وگانش تایید ما را به دست آورد، گارنیر است! این ژل پاک کننده دارای 96 درصد منشا طبیعی است. این پاک کننده ژله ای غنی شده با آلوئه ورا و اسید هیالورونیک که با اثر مرطوب کنندگی آن بر روی پوست می شناسیم، آرایش و آلودگی را فوراً پاک می کند. ژل پاک کننده گارنیر که پوستی نرم و مرطوب بر جای می گذارد، روی منافذ بزرگ شده نیز اثر می گذارد و به سفت شدن آنها کمک می کند. اگر چه منافذ بزرگ بیشتر در پوست ‌های چرب و مختلط دیده می‌شود، اما پوست ‌های خشک نیز ممکن است دچار مشکلات منافذ بزرگ شوند.

پاک کننده Vichy Purete Thermale

یکی از محصولات مورد علاقه ما از خانواده پاک کننده های صورت، ژل پاک کننده و احیا کننده ویشی پورته ترمال است. به لطف فرمول غنی شده با عصاره مورینگا، این پاک کننده به سرعت آلودگی، گرد و غبار و ذرات سبوم انباشته شده روی پوست ما در طول روز را تمیز می کند و این عملکرد پاکسازی قدرتمند را بدون خشک کردن پوست انجام می دهد. این یکی از ویژگی های مورد علاقه ما است. این محصول که به پوست کمک می کند تا بسیار تمیزتر و شاداب تر به نظر برسد، ظاهری شاداب و روشن را به پوست می دهد.

پاک کننده La Roche Posay Lipikar Huile Lavante AP

محصول دیگری که ما آن را امتحان کردیم و اثر آن را دوست داشتیم از لاروش پوزای می آید. این روغن پاک کننده که برای پوست های بسیار خشک با تمایل به آتوپی ساخته شده است، محصولی موثر است که به آرامی پوست را تمیز می کند. این محصول به لطف فرمول غنی شده با موادی مانند نیاسینامید و شی باتر که رطوبت پوست را تامین می کند، باعث کاهش و تسکین احساس سوزش می شود و برای استفاده نوزادان نیز مناسب است. در حین حمام نیز قابل استفاده است. ما عاشق این محصول شدیم که پوست ما را به طرز شگفت انگیزی مرطوب نموده و تسکین می دهد. همچنین می توانید از این روغن پاک کننده برای پوست های خارش دار و خشک خود استفاده کنید.

پاک کننده L’Oréal Paris Fine Flowers Dry & Sensitive Skin

مجموعه Fine Flowers لورآل پاریس یکی از مجموعه هایی است که از اولین عرضه اش کنجکاو شده و محصولاتش را امتحان کرده ایم. این ژل پاک کننده که در همین سری برای پوست های خشک و حساس ساخته شده است جزو محصولات مورد تایید ما می باشد. به لطف فرمول توسعه یافته با عصاره های گل رز و نیلوفر آبی، این پاک کننده پوست ما را بدون خشک کردن آن تمیز می کند و عملکرد خود را با موفقیت انجام می دهد. با فرمول فاقد پارابن و الکل باعث تحریک پوست خشک نمی شود. این محصول انتخاب مناسبی برای پوست خشک و حساس شما خواهد بود.

پاک کننده Kiehl’s Cucumber Herbal Conditioning Cleanser

پاک کننده کیلز حاوی مواد طبیعی در محصولات خود است و همچنین این لوسیون کف کننده ملایم برای پوست های خشک و حساس ساخته شده است. ما پاک کننده گیاهی کیلز خیار را که به لطف فرمول غنی شده با عصاره خیار و گلیسیرین به آرامی پوست را از آلودگی و باقی مانده های آرایش پاک می کند، به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول از سد رطوبتی پوست محافظت می کند و در عین حال پوست را نرم می کند و حالتی مخملی به جا می گذارد.

پاک کننده و مرطوب کننده CeraVe

ما عاشق استفاده از پاک کننده مرطوب کننده CeraVe هستیم که برای پوست های خشک ساخته شده است. این شوینده بدون کف که پوست را بدون خشک کردن تمیز و مرطوب می کند، حاوی 3 سرامید ضروری و اسید هیالورونیک است. این محصول با کمک به مراقبت از سد محافظ پوستی، با پاکسازی ملایم، رطوبت شدیدی را برای پوست فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی های مورد علاقه ما در مورد این شوینده که هم برای صورت و هم برای بدن قابل استفاده است، نداشتن عطر است. توصیه می کنیم حتماً این فرمول را امتحان کنید که برای پوست های حساس و حتی کودکان قابل استفاده است.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر