Scroll Top

توصیه های مرطوب کننده برای پوست های ترکیبی تا خشک

 

می خواهیم در مورد مراقبت از پوست به خصوص از مختلط تا خشک با شما صحبت کنیم و در مورد توصیه های مرطوب کننده برای پوست های خشک صحبت کنیم. به نظر ما، مرطوب کردن پوست بسیار مهمتر از سایر مراقبت های پوستی است، به خصوص اگر پوست خشکی دارید. این واقعیت که کرم های مخصوص پوست خشک باعث آکنه یا چربی نمی شوند یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در یک محصول برای خود جستجو می کنیم. باید بگوییم که پوست خشک مخصوصاً در این ماه های سرد سال به رطوبت اضافی نیاز دارد. همچنین درست است که بگوییم مراقبت از پوست خشک نسبت به سایر انواع پوست ظریف تر و حساس تر است. از این نظر، ترجیح ما همیشه محصولاتی برای آبرسانی و مراقبت از پوست های مختلط تا خشک است. اگر نوع پوست مختلط تا خشک دارید و در مورد نحوه مرطوب کردن و استفاده از انواع محصولات مطمئن نیستید، این مقاله برای شما مناسب خواهد بود.

از کدام مرطوب کننده استفاده کنم؟

وقتی می گوییم مراقبت از پوست، مهمترین مرحله مرطوب کردن پوست بعد از تمیز کردن است. اگر پوست مختلط تا خشک دارید، به محصولات مراقبتی مخصوص پوست های ترکیبی تا خشک رجوع کنید که این نوع پوست ها می توانند از آن استفاده کنند. در زیر می توانید توصیه مرطوب کننده برای پوست های مختلط تا خشک و محصولات مورد علاقه ما را بیابید:

کرم مرطوب کننده صورت CeraVe

اول از همه، می توانید از کرم مرطوب کننده صورت Cerave استفاده کنید. می توانید این کرم صورت را که وظیفه ی مرطوب کردن پوست شما را در طول روز انجام می دهد، صبح و عصر به پوست تمیز خود بزنید. در حالی که حاوی اسید هیالورونیک و نیاسینامید است، با سرامیدهای خود به ترمیم سد پوستی نیز کمک می کند. از آنجایی که توسط متخصصان پوست ساخته شده است، حتی افرادی که پوست حساسی دارند نیز می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. اگر ترجیح می دهید از مرطوب کننده های حاوی ضد آفتاب استفاده کنید، می توانید نسخه با SPF 25 را نیز به خصوص برای ماه های تابستان امتحان کنید.

سرم مرطوب کننده Vichy Mineral 89

محصول دیگری که می توانم توصیه کنم مرطوب کننده و تقویت کننده ویشی مینرال 89 حاوی هیالورونیک اسید برای پوست های خشک است که حتی اگر پوست خشکی دارید به راحتی می توانید از آن هم در تابستان و هم در زمستان استفاده کنید. سرم ویشی در فرمول خود دارای 89 درصد آب معدنی آتشفشانی است که در تمام طول روز پوست را مرطوب و تغذیه می کند. به دلیل بافت سبک و جذب سریع، قطعاً یکی از محصولات مورد علاقه ما در روتین مراقبت از پوست است. همچنین می توانیم بگوییم که این سرم با محتوای اسید هیالورونیک یک بمب رطوبت طبیعی است که پوست را مرطوب و تقویت می کند، در حالی که به آن درخششی سالم و روشن می بخشد. همچنین یک مرطوب کننده بسیار مناسب برای پوست های حساس است که می توانید صبح و شب مقدار کمی از سرم را روی پوست تمیز خود بمالید.

کرم مرطوب کننده La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Balm

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید به صورت خانوادگی روی پوست خود استفاده کنید، کرم مخصوص پوست های خشک لاروش پوزای است که می توانیم آن را به ویژه برای پوست های مختلط تا خیلی خشک توصیه کنیم. این محصول برای همه افراد اعم از نوزاد، کودک یا بزرگسال قابل استفاده است. مراقبت بیشتری در برابر خشکی ارائه می دهد. به تسکین پوست کمک می کند، به کاهش احساس خارش ناشی از خشکی کمک می کند. فاقد عطر و پارابن می باشد و مخصوصاً برای پوست های فرسوده، وظیفه ترمیم را بر عهده می گیرد.

کرم مرطوب کننده صورت La Roche-Posay Toleriane Sensitive Riche

برای پوست های حساس هم پیشنهادی دارم. اگر پوست شما بسیار خشک است، کرم صورت مرطوب کننده صورت La Roche Posay Toleriane ممکن است انتخابی برای شما باشد. این محصول که خاصیت مرطوب کنندگی پوست را به مدت 48 ساعت دارد به ترمیم و محافظت از سد پوستی کمک می کند. این محصول مناسب برای استفاده در نوزادان نیز می باشد. در حالی که آب معدنی لاروش پوزای و B3 در محتوای آن وظیفه تسکین پوست را بر عهده دارند، گلیسیرین به مدت 48 ساعت پوست را مرطوب می کند.

چه نوع پوستی دارید؟

اول از همه، برای صحبت در مورد انواع پوست، می خواهیم با این سوال شروع کنیم که پوست مختلط چیست؟ در واقع، پاسخ بسیار ساده است، پوست مختلط ترکیبی از دو نوع پوست مختلف است. اگر این نوع پوست را دارید، می‌توان گفت که پیشانی، چانه و ناحیه T عموماً چرب هستند یا برعکس، سایر قسمت‌ های پوست چرب و این نواحی خشک هستند. برخی از محصولات مرطوب کننده پوست مختلط می توانند باعث درخشندگی بیشتر پوست شوند. به همین دلیل است که محصول مناسب، از این نظر بسیار ارزشمند است. انتخاب محصولات مراقبت از پوست مختلط بسیار مهم است. در مورد “پوست خشک چیست” و “چه چیزی برای پوست خشک مفید است”، می توانیم بگوییم که نسبت به پوست های مختلط بسیار خشک تر، سفت تر و مستعد تحریک است. برای این پوست که نیاز به مراقبت ویژه دارد، استفاده از محصولاتی با رطوبت بالا در طول روز صحیح است.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر