Scroll Top

بهترین مدل ها و رنگ های آمبره

 

 

ما آنقدر به موهای آمبره عادت کرده ایم که از لیست های ترند پایین نمی آید! البته باید بگوییم که اخیراً روند آمبره کمی تغییر کرده است. اگر در مورد تغییرات دنیای ombre از نظر تکنیک اعمال شده روی موها و رنگ ها سوال دارید، این مقاله برای شما مناسب است!

چگونه آمبره درست کنیم؟

برای امتحان محبوب ترین رنگ مو مانند آمبره خاکستری، آمبره مشکی یا آمبره بلوند، به بهترین رنگ موی آمبره نیاز دارید. شما می توانید با تغییر تدریجی رنگ موهای خود با رنگ هایی که موهای شما را فرسوده نمی کند و موهای شما را درخشان تر نشان می دهد، جذاب به نظر برسید.

برای ساخت آمبره توصیه می کنیم ابتدا رنگ انتهای موهای خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، برای یک آمبره بلوند خاکستری، طول و انتهای آن را از بلوند خاکستری تیره به بلوند خاکستری روشن تغییر دهید. همچنین می توانید با مخلوط کردن چندین رنگ موی مختلف، رنگ موی آمبره را در خانه درست کنید.

بیایید کنجکاوی کسانی که در مورد قیمت های آمبره سوال دارند را ارضا کنیم. قیمت بسته به اندازه مو Ombre از حدود یک میلیون تومان شروع می شود و تا پنج میلیون تومان می رسد. با این حال، نکته اصلی که در اینجا باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت محصولات مورد استفاده در آرایشگاهی است که در آن آمبره را انجام می دهید. اگر می‌خواهید به نتیجه رویایی خود برسید، توصیه می‌کنیم یک آمبره توسط آرایشگران متخصص که از کیفیت آن مطمئن هستید، انجام دهید.

آمبره برای چه کسانی مناسب است؟

مدل موی آمبره برای افرادی مناسب است که می‌خواهند با رنگ ‌های روشن‌ تر در موهای خود ظاهری طبیعی داشته باشند و می‌خواهند از ترندهای رنگ مو پیروی کنند. ظاهری بسیار پرانرژی و سرزنده تر را می توان با فرآیند آمبره به دست آورد، که می تواند در سایه های مناسب مو، از موهای بلوند تا موهای مشکی، انجام شود.

اگر بپرسید آمبره بیشتر مناسب چه کسانی است، می توان گفت این مدل که بیشتر مورد پسند موهای قهوه ای است، به لطف انعکاس های زرد موجود در آن، مناسب افراد با پوست گندمی است. به لطف فرآیند آمبره که برای سبزه ‌ها اعمال می‌شود، می‌توان ظاهری روشن‌تر و زنده‌تر به دست آورد زیرا رنگ موی تیره 4 تا 5 تن روشن می‌شود.

ombre چیست؟

موی آمبره به معنای تغییر تدریجی رنگ مو به رنگ های روشن یا تیره تر است. موهای آمبره که در سال های اخیر ترند بوده، بسیار محبوب شده اند، زیرا می توانند با هر رنگ پوستی سازگار شوند. رنگ‌های آمبره می‌توانند شامل رنگ‌های طبیعی و رنگ‌های غالب باشند. علاوه بر این، ویژگی مورد علاقه ما در مدل موی آمبره این است که نیازی به رنگ زیرین نیست. شما می توانید موهای آمبره را فقط با رنگ کردن انتهای موهای خود درست کنید.

تفاوت بین ombre و sombre چیست؟

تفاوت بین سامبره و آمبره یکی از چالش برانگیزترین موضوعات است. در سامبره موها حداکثر 2 تا 3 تن از رنگ خودش روشن می شود و فقط به انتهای موها زده می شود. بنابراین، اثر بسیار طبیعی تری به دست می آید. در آمبره، روند روشن شدن رنگ مو در یک منطقه وسیع تر، بیشتر اعمال می شود و می توان گفت که موها 5 تا 6 تن باز می شوند.

محصولاتی که می توان از آنها برای ساخت آمبره در خانه استفاده کرد

رنگ موی L’oreal Colorista Ombre بدون شک یکی از اولین مواردی است که وقتی صحبت از بهترین رنگ آمبره می شود، به ذهن می رسد. استفاده از این رنگ مو که به ما امکان می دهد رنگ مو را روشن کنیم و نیز لطافت کاملی به موها می دهد و همچنین می توانید رنگ دیگری را که می خواهید به موهای خود بدهید. پس از روشن شدن رنگ موهای خود، می توانید به راحتی رنگ هایی مانند سامبره، آمبره قرمز، آمبره کاراملی را مطابق سلیقه خود امتحان کنید. سامبره به موهایی گفته می شود که نرمتر از آمبره هستند و براق تر به نظر می رسند.

پیشنهاد سردبیر: اگر می خواهید رنگ موهای بلوند را امتحان کنید، آمبره برای شما ایده آل است! با این حال، اگر رنگ موی طبیعی شما به رنگ‌ های تیره است، زمانی که آمبره را با رنگ ‌های زرد انتخاب می‌کنید، نارنجی و بازتاب ‌های گرم ممکن است در رنگ مو ایجاد شود. برای جلوگیری از این وضعیت، توصیه می کنیم شامپوهایی با رنگ مخالف و دارای رنگدانه های بنفش انتخاب کنید که بتواند این انعکاس های گرم را خنثی کند.در حالی که شامپوهای بنفش به رنگ موی شما اجازه می‌دهند تا به رنگ زرد کامل برسد، می‌توانید انعکاس‌های خاکستری و سرد را در تنی که می‌خواهید داشته باشید. یکی از شامپوهای بنفش مورد علاقه ما در این زمینه شامپو Elseve Anti-Orange Purple است. با این شامپوی بنفش که از اولین استفاده روی موها اثر می گذارد، می توانید به رنگ موی عالی برسید. توصیه می کنیم از این شامپو بنفش استفاده کنید تا موهای بلوند آمبره شما انعکاس خاکستری داشته باشد و مانند روز اول جذاب به نظر برسد.

بهترین مدل های آمبره

مدل موی آمبره مذاب: آمبره اکنون یک تکنیک جدید دارد: آمبره مذاب! امبره مذاب که به آن “Melted ombre” گفته می شود، ظاهری شبیه رنگ موی آب شده را می دهد. موها مانند آمبره کلاسیک از رنگ تیره به رنگ روشن در حال حرکت هستند، اما این انتقال بسیار طبیعی به نظر می رسد. از آنجایی که انتقال از یک رنگ به رنگ دیگر در آمبره ذوب بسیار نرم است، ظاهر نیز طبیعی است. آمبره مذاب در رنگ دلخواه قابل اجراست. تن های خاکستری از نظر ما بسیار جالب به نظر می رسند. به همین ترتیب، رنگ های زرد گرم ظاهری بسیار خنک ایجاد می کنند.

مدل موی آمبره معکوس: اگر می خواهید ظاهر رنگ آمیزی کمی غیرعادی داشته باشد، می توانید از تکنیک آمبره معکوس استفاده کنید. در حالی که هدف انتقال تدریجی از رنگ ‌های تیره به رنگ ‌های روشن در آمبره کلاسیک است، امبر معکوس انتقال از رنگ‌ های روشن به رنگ‌ های تیره را فراهم می‌کند. ممکن است برای کسانی که به ظاهر طبیعی علاقه دارند ترجیح متفاوتی وجود داشته باشد.

مدل موهای آمبره خاکستری: مدل موی آمبره خاکستری یکی از محبوب ترین رنگ های آمبره در سال های اخیر است! ما آمبره خاکستری را به خصوص برای افرادی که پوست گندمی دارند توصیه می کنیم. آمبره خاکستری با موهای تیره بسیار سردتر به نظر می رسد. همچنین تضاد رنگ موی خاکستری آمبره و قهوه ای تیره را دوست خواهید داشت.

آمبره خاکستری دودی: می توانیم بگوییم که آن آمبره جالبی را که دنبالش بودید پیدا کردید! آمبره خاکستری که برای یک دوره بسیار محبوب بود، این بار کمی پرش می کند و از دودی به رنگ خاکستری باز می شود. اگر می خواهید آمبره خاکستری دودی را امتحان کنید، می توانید با کمک مدل موهای صاف، رنگ مو را برجسته کنید.

مدل موی آمبره رزگلد: بد نیست از رنگ رزگلد که در جواهرات و اکسسوری های خود استفاده می کنیم، به عنوان آمبره در موهای خود استفاده کنیم! این مدل زیبای آمبره که از رنگ های قهوه ای تا رزگلد روشن باز می شود، با انعکاس درخشان طلایی خود بسیار چشم نواز به نظر می رسد.

می توانید آمبره رزگلد را بسته به شدت رنگ های زرد یا صورتی با رنگ پوست خود تنظیم کنید. اگر پوست سفیدی دارید، توصیه می کنیم ظاهری زرد و اگر پوست تیره ای دارید، ظاهری با تن های صورتی تند را انتخاب کنید. اگر می خواهید به راحتی به رنگ موی رزگلد برسید و اگر می خواهید این رنگ تنها برای 1 روز ماندگار باشد، پیشنهاد می کنیم اسپری رنگ رزگلد لورآل پاریس Colorista را امتحان کنید.

مدل موی آمبره سوزان: ظاهر مدل موی آمبره سوزان که به آن “Fire ombre” گفته می شود، به معنای واقعی کلمه “در آتش” است. ظاهر موهای آتشین، که از تناژهای قرمز تا نارنجی تا بلوند روشن متغیر است، واقعاً جذاب است! می توانید با آرایش موی قرمز L’oreal Colorista Hair Makeup به این ظاهر برسید. فایر آمبره که کاملاً با رنگ های آمبره معمولی متفاوت است، برای مدل های امبر موهای کوتاه نیز مناسب است!

مدل موی آمبره رنگی: قبلاً یک روند رنگی آمبره وجود داشت، اما اکنون یک روند آمبره رنگی از یک رنگ به رنگ دیگر وجود دارد! در این ظاهر، به جای انتقال از رنگ طبیعی مو به رنگ روشن، انتقال از یک رنگ متفاوت و زنده به رنگ دیگر انجام می شود.

ما فکر می کنیم این آمبره آبی، که انتقال از آبی شب به آبی ابری را فراهم می کند، فوق العاده است! با این حال، زمان حذف موهای زائد رنگ هایی مانند آبی و سبز ممکن است بیشتر از رنگ های دیگر باشد. می‌توانید از L’Oréal Paris Colorista Remover استفاده کنید تا فوراً به رنگ بعدی بروید. با این رنگ که از رنگ های Colorista Washout اثر رنگ های سبز و آبی را بر روی موها کاهش می دهد، می توانید بدون وقفه به ظاهری رنگارنگ دست پیدا کنید!

مدل موی آمبره بلوند: آمبره بلوند به موها کمک می کند بسیار خنک تر به نظر برسند. می توانید با رنگ کردن انتهای موهای خود بدون رنگ کردن ریشه موهای خود، از بلوند خود لذت ببرید.

مدل موی آمبره بلوند خاکستری: آمبره بلوند خاکستری یکی از مناسب ترین مدل ها برای افراد با پوست روشن است. کسانی که ته رنگ پوست سرد دارند با رنگ موی بلوند خاکستری سردتر به نظر می رسند.

مدل موی آمبره کاراملی: آمبره کاراملی یک مدل موی بسیار مینیمال و ساده نزدیک به رنگ موی طبیعی است. کسانی که خواهان تغییر نامحسوسی در موهای خود هستند می توانند از رنگ های گرم آمبره کاراملی بهره مند شوند.

مدل موی آمبره قرمز: آمبره قرمز گزینه ای عالی برای کسانی است که نمی خواهند موهای خود را به طور کامل تغییر دهند، بلکه فقط می خواهند طول موهای خود را رنگ کنند!

مدل موی آمبره قهوه ای: ما تنها کسانی نیستیم که توسط آمبره خاکستری وسوسه می شویم! شما می توانید با رنگ کردن طول و انتهای مو به رنگ موی قهوه ای، سردترین رنگ مو را در بین دوستان خود داشته باشید.

مدل موی آمبره فوم عسلی: مدل آمبره فوم عسلی بیشتر برای پوست گندمی و سبزه مناسب است. برای اینکه رنگ پوستتان گرمتر به نظر برسد، می توانید رنگ فوم عسلی را انتخاب کنید.

مدل موی آمبره پلاتینیوم: برای استفاده از جذابیت موهای بلوند پلاتینیومی، می توانید مدل موی آمبره پلاتینیوم را امتحان کنید. موهای پلاتینیوم که به خوبی برای افراد با پوست روشن مناسب هستند، روی موهای طبیعی مانند موهای قهوه ای و خاکستری خنک تر به نظر می رسند.

مدل موی آمبره آبی: مدل موی آمبره آبی یکی از جسورانه ترین رنگ موهایی است که تا به حال دیده ایم! در صورت تمایل می توانید پایین موها را به رنگ آبی تیره و طول موها را آبی روشن طراحی کنید تا این مدل مو متفاوت شود.

مدل موی آمبره مسی: آیا همیشه دوست داشتید رنگ موی مسی را امتحان کنید اما هرگز جرات نکردید؟ برای امتحان موهای مسی می توانید با آمبره مسی شروع کنید!

مدل موی آمبره طبیعی: در مدل های طبیعی آمبره نزدیک ترین تن ها به رنگ طبیعی مو انتخاب می شود. بنابراین، انعکاس های درخشان بین موها واضح می شوند و موها از حالت طبیعی درخشان تر به نظر می رسند. برای کسانی که تصمیم دارند موهای خود را رنگ کنند، مدل آمبره طبیعی را پیشنهاد می کنیم.

آمبره برای موهای بلند: هنگامی که آمبره روی موهای بلند انجام می شود، مو بسیار روشن تر به نظر می رسد. به دلیل بلند بودن موهایتان دست از آمبره نگیرید!

آمبره برای موهای کوتاه: آمبره روی موهای کوتاه جلوه بسیار پرانرژی و جوانی ایجاد می کند. اگر می‌خواهید موهایتان روشن ‌تر و نرم ‌تر از آنچه هست به نظر برسد، می‌توانید آمبره را روی موهای کوتاه امتحان کنید.

آمبره برای موهای مجعد: آیا آمبره روی موهای مجعد انجام می شود؟ اگر فکر می کنید، پاسخ بله است! حتما باید مدل آمبره را روی موهای مجعد امتحان کنید تا کمی به موهایتان حرکت داده و سرزنده به نظر برسید.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر