Scroll Top

آرایش مو را با Colorista امتحان کنید!

 

 

ما آرایش موی جدید و مد روز را که همه در اینستاگرام درباره آن صحبت می کنند را برای شما امتحان کردیم! ما در مورد رنگ مورد علاقه مان L’Oréal Paris Colorista و همچنین نکات کاربردی و تجربه خود در مورد محصول صحبت خواهیم کرد.

با رنگ های L’Oréal Paris Colorista پس از شستشوی مو، می‌توانیم رنگ‌های مختلفی را که در آرایش خود استفاده می‌کنیم، به موهایمان بزنیم و روی موهایمان آرایش کنیم! تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ مناسب رنگ موهایتان را پیدا کنید و این رنگ مو را امتحان کنید!

مزایای آرایش مو با Colorista چیست؟

همانطور که می خواهید با رنگ ها بازی کنید! با L’Oréal Paris Colorista Hair Makeup برای مدت 1 روز موهایمان را آرایش می کنیم، درست مثل صورتمان! و ما می توانیم فوراً به رنگ های قابل مشاهده در هر بسته بندی رنگ مو برسیم! آرایش مو دارای 8 رنگ مختلف برای موهای قهوه ای و 7 رنگ مختلف برای موهای بلوند است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و استایل خود را بسازید! در صورت تمایل می توانید سبک خود را آزادانه با یک رنگ یا با ترکیب چند رنگ ایجاد کنید. عالی نیست!

ماندگاری تا اولین شامپو زدن! L’Oréal Paris Colorista Hair Makeup تا اولین شامپو بر روی موها باقی می ماند. همانطور که بعد از بازگشت به خانه آرایش خود را تمیز می کنید، می توانید آرایش موهای خود را بشویید! روز بعد، می توانید بلافاصله یک رنگ دیگر Colorista  را امتحان کنید!

مقاوم در برابر لکه! فرمول Colorista Hair Makeup پس از خشک شدن ضد لک است. پس از مالیدن روی موها به راحتی خشک شده و ثابت می شود. بنابراین لباس های شما رنگی نمی شوند و می توانید از ظاهری که می خواهید لذت ببرید!

موهایت نرم است! ویژگی مورد علاقه ما در Colorista Hair Makeup اینست که با ساختار ژلی خود موهای ما را خشک نمی کند و نتیجه رنگ را فوراً می بینیم!

رنگ های Colorista Hair Makeup

چگونه از Colorista Hair Makeup استفاده کنیم؟

بیایید ببینیم چگونه Colorista Hair Makeup را اعمال کنیم! پس از خشک شدن محصول هیچ جا لک نمی شود، اما فراموش نکنید که در حین استفاده از آن، شانه های خود را با حوله بپوشانید. موهای درهم را با شانه به آرامی جدا کنید. شما به محصول زیادی نیاز ندارید، فقط به مقداری که باید اعمال کنید. ما قصد داریم یک قیطان رنگارنگ را امتحان کنیم، اسمش را ترفند تک شاخ بگذاریم. موها را به سه قسمت تقسیم کرده و برای یک قسمت Colorista Hair Makeup را انتخاب نماییم. مقدار کمی از رنگ را به یک رشته نازک مو بزنید. به منظور ایجاد یک انتقال گرادیان به سمت بالا، ابتدا محصول را از انتهای موها شروع کنید و روی انگشتان رو به بالا باقی بماند. در حالی که رنگ هنوز خیس است، موها را شانه کنید تا رنگ به طور مساوی در همه جا پخش شود. برای تار دوم موها رنگ آبی را انتخاب کردیم. مراحل قبل را مجدد تکرار می کنیم. اگر موهایتان صاف است، می توانید بگذارید خشک شوند یا با سشوار خشک کنید. اگر موهای فرفری دارید، توصیه می کنیم موهایتان را با انگشتانتان فرم دهید و با حرکات رو به بالا با کمک فر مو خشک کنید. پس از خشک شدن، در صورت تمایل می توانید سرمی که فاقد پایه آب است را نیز به موهای خود بزنید. ظاهر خود را با کامل کردن قیطان و استفاده از اکسسوری های مو تکمیل نمایید. به همین راحتی است!

می دانید، کسانی که موهای فر دارند باید برای هر محصول روش کاربردی متفاوتی پیدا نمایند. ما یک روش کاربردی ساده و جالب دیگر از این محصول را نیز پیدا کردیم. اگر می خواهید موهای روشن تر و طبیعی تری داشته باشید، این روش برای شما مناسب است. با Colorista Hair Makeup بنفش یکی از زیباترین رنگ های آرایش موی لورآل پاریس شروع می کنیم. مجدداً مقدار بسیار کمی از محصول را برداشته و همانند استفاده از کرم یا موس روی انگشتان هر دو دست پهن کنید. محصول روی کف دست را روی موهای خود بمالید، از انتها به سمت بالا شروع کنید. این کار را چند بار تکرار نمایید تا به خوبی پخش شود. همین روند را با کمی رنگ آبی و صورتی نیز تکرار کنید. پس از چند دقیقه اجازه دهید تا خود به خود خشک شود! این همان ظاهر رنگارنگ و دیوانه‌ واری است که می‌خواستیم در موهایمان باشد. روش دوم فقط برای افرادی است که موهای فر دارند، پس از اینکه این روش را امتحان کنید، محصول را بیشتر دوست خواهید داشت.

جدیدترین مطالب

17 ژوئن: wrwer

wrwer Date 2023-07-27 بی بی کرم SPF20 درماتیپیک افزودن به علاقه مندی ها آرایش صورت, آرایشی, کرم BB و CC…

گذاشتن نظر